Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.07.2008 22:23
od motokarista
Chci se zeptat jake jsou rozdily mezi podvozky na E36, sedan, coupe, cabrio, a jeste v motorizacich. V rocnicich byli take zmeny?

Napsal: pon 14.07.2008 08:45
od libovka
Krom compacta jsou podvozky stejné.Může se lišit pouze tvrdost a výška.

Napsal: pon 14.07.2008 11:02
od motokarista
Chci kupovat stavitelny podvozek, a je udajne na coupe 92-98 pro motorizace 320i, 323i,328i, 325tds a nevedel jsem proc vynechali 325i a mam sedana 11/91 325i, takze by mel pasovat rikas?

Napsal: pon 14.07.2008 12:10
od Dan td
libovka píše:Krom compacta jsou podvozky stejné.Může se lišit pouze tvrdost a výška.
Alespoň dle ETK jsou stejné zadní pružiny, ale přední jiné podle motorizace ( 4vál./šestivál. ). Alespoň dle čísla v ETK. Odhaduju, že to bude i v tvrdosti pružiny.

Napsal: pon 14.07.2008 12:12
od castro
pak je ještě rozdíl v pružinách M-technik... ( myslím že -25mm předek, zadek nevim )

Napsal: pon 14.07.2008 12:41
od motokarista
Diky :D

Napsal: stř 16.07.2008 20:03
od CZAirwolf
Cabrio ma stejne pruziny jako coupe ci touring ? Nebo je uplne odlisny od techto dvou ?

Napsal: stř 16.07.2008 22:50
od motokarista
podle toho co jsem se docetl tak by mel byt stejny jen bude asi tuhostne jiny

Napsal: sob 19.07.2008 08:24
od Jenik
ahoj jaké tlumiče mám koupit na předek když mám M-packet?

Napsal: sob 19.07.2008 10:56
od Danny
POZOR do roku 92 je na přední nápravě jinak uchycený stabilizátor proto se to liší podvozek se tam samozřejmě dá namontovat ale je potřeba koupit i novější stabik. Na první pohled je rozdíl videt že do 92 jsou kosti uchyceny na tlumiči kousek pod miskou s pérem a od 92 jsou kosti asi o dvě třetiny kratší a jsou uchyceny na ramenu

Napsal: sob 19.07.2008 11:22
od Helldiver
Uff, tak to nechapem preco takyto krok naspat v uchyteni stabika... ved k ramenu to mali vsetky E30, jedine E30 M3 to mali k phersonu, rovnako ako predtym aj potom vsetky 5er a 7er a ///M, vseobecne je to povazovane za ucinnejsie a lepsie riesenie, stabik sa progresivne napruzi uz pri zatoceni kolies...

Napsal: sob 19.07.2008 11:32
od Danny
taky si myslím že system uchycení stabilizátoru k tlumiči je dobrý tak akorát pro všechna francouzká auta a pro Fordy escort není divu že to tak bylo u E36 pouze krátce BMW se asi poučilo že to není dobré řešení a udělalo změnu apropo je to výborná příležitost koupit už rovnou silnější stabik/ M nebo Mtechnikový/

Napsal: sob 19.07.2008 12:03
od paveld
Danny píše:taky si myslím že system uchycení stabilizátoru k tlumiči je dobrý tak akorát pro všechna francouzká auta a pro Fordy escort není divu že to tak bylo u E36 pouze krátce BMW se asi poučilo že to není dobré řešení a udělalo změnu apropo je to výborná příležitost koupit už rovnou silnější stabik/ M nebo Mtechnikový/
A muzes trochu rozepsat proc to tak je nebo proc si to myslis? Ja tady zas nekolikrat nacetl ze uchyceni primo k tlumici je ucinnejsi a par lidi to tu (nebo na e30 foru) zkouselo a potvrdilo.. A jak tu nekdo psal vys, tak m3 to ma snad taky...