Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.07.2008 11:49
od DominikB
Poprosil by som skusenejsich, na co si dat pozor pri kupe jazdenej E46 medzi 100 - 150 000 km (2002-2004)?

Budem kupovat automat 330d 150kW, takze predpokladam, ze odpada problem so spojkou a vibraciami zo zotrvacniku pri 150 000 km, motor by tiez nemal byt vdaka automatu pretoceny/v minulosti pretacany...

Zbezne som este pocul o vadnom turbe, nieco s vahou vzduchu.

Inak sa mi E46 javi ako velmi pevne auto, tvrde dvere, tvrdy a presny interier - hrozi teda nejake vrzganie interierovych casti?

Tiez som pocul chvalu, ze tlmice a capy vydrzia na E46 velmi vela/dlho vo vybornom stave...

Napsal: ned 13.07.2008 12:39
od Yngwie
DominikB píše:Poprosil by som skusenejsich, na co si dat pozor pri kupe jazdenej E46 medzi 100 - 150 000 km (2002-2004)?

Budem kupovat automat 330d 150kW, takze predpokladam, ze odpada problem so spojkou a vibraciami zo zotrvacniku pri 150 000 km, motor by tiez nemal byt vdaka automatu pretoceny/v minulosti pretacany...

Zbezne som este pocul o vadnom turbe, nieco s vahou vzduchu.

Inak sa mi E46 javi ako velmi pevne auto, tvrde dvere, tvrdy a presny interier - hrozi teda nejake vrzganie interierovych casti?

Tiez som pocul chvalu, ze tlmice a capy vydrzia na E46 velmi vela/dlho vo vybornom stave...
Chces opravdu kupe v automatu a jeste k tomu v dieslu? Co te k tomu vede? Na dlouhe cesty je lepe mit petku ... stimhle moc zabavy neuzijes. A po 150k moc majitelu nadavalo na to, ze museli menit vstriky a turbo. Setrvacnik nehrozi u automatu, ze by byl uz ko. Ja ho mam nacnuty po 70tis., ale pouze tim, ze jsem startoval s vyslapnutou spojkou.

Interier u e46 je dobry, pazvuky z palubky nehrozi ani na hodne tvrdem podvozku, ale o dverich bych to nerekl, preci jen jsou dlouhe a bezramove. Pokud budes mit seriovy podvozek a rozumna kola, tak nehrozi.

Urcite po koupi vymen ramena a silenty a nech udelat geosku. Cepy velmi dlouho a vela nevydrzi :D

Napsal: ned 13.07.2008 13:44
od DominikB
Akosi som zlenivel a radit manualne v mestskej spicke, 400 metrovych frontach na semaforoch a zapchach pri nakupnych centrach - to je proste peklo. Uslapes sa k smrti na spojkovy pedal pri radeni 1-2-neutral, az ta boli noha (aj ruka). Tiez je automat teoreticky zaruka lepsieho stavu motora. Proste pri povahe mojich jazd uz manual zial neprichadza do uvahy a davam prednost komfortu ako sportovej zabave.

Pozeram sa na E46 skor ako na sviznu malu limuzinu s adekvatnym komfortom (v plnej vybave pre dvoch ludi a bez maleho dietata s kocikom je OK), nez ako na zavodiace auto. Kolesa max 17", podvozok bez M-paketu.

Geometria je par korun, kolko vyjdu nove ramena, siltentbloky a capy na E46? A vstreky a turbo? :roll:

Dakujem

Napsal: ned 13.07.2008 16:08
od Yngwie
DominikB píše:Akosi som zlenivel a radit manualne v mestskej spicke, 400 metrovych frontach na semaforoch a zapchach pri nakupnych centrach - to je proste peklo. Uslapes sa k smrti na spojkovy pedal pri radeni 1-2-neutral, az ta boli noha (aj ruka). Tiez je automat teoreticky zaruka lepsieho stavu motora. Proste pri povahe mojich jazd uz manual zial neprichadza do uvahy a davam prednost komfortu ako sportovej zabave.

Pozeram sa na E46 skor ako na sviznu malu limuzinu s adekvatnym komfortom (v plnej vybave pre dvoch ludi a bez maleho dietata s kocikom je OK), nez ako na zavodiace auto. Kolesa max 17", podvozok bez M-paketu.

Geometria je par korun, kolko vyjdu nove ramena, siltentbloky a capy na E46? A vstreky a turbo? :roll:

Dakujem
Ty vstriky myslim stoji 6tis jeden a turbo kolem 30...netusim to presne. Ramena a silenty vyjdou do 12 cele.

Napsal: pon 14.07.2008 10:08
od humanic
Já sem ho kupoval se 167 000km a musel sem měnit tu velkou kladku + řemen,tyčky stabilizátoru vpředu,už mi svítěj na palubce destičky vzadu a na podzim počítám s předníma kotoučema.Ramena a tyhle věci vypadaj moc pěkně na ty kilometry,nikde nic nebouchá a v interiéru je klidek jako prase.(oproti octavii co jsem měl předtim)Kola mám "17".

Napsal: úte 15.07.2008 09:42
od Yngwie
humanic píše:Já sem ho kupoval se 167 000km a musel sem měnit tu velkou kladku + řemen,tyčky stabilizátoru vpředu,už mi svítěj na palubce destičky vzadu a na podzim počítám s předníma kotoučema.Ramena a tyhle věci vypadaj moc pěkně na ty kilometry,nikde nic nebouchá a v interiéru je klidek jako prase.(oproti octavii co jsem měl předtim)Kola mám "17".
Ramena vypadaj pekne, ale urcite maji vule :D . Po tech kilometrech je temer nemozne, aby byly ok. Treba vetsina lidi ma uz solidni vule, ale pokud to nelupe a nepraska tak nic neresi.

Napsal: úte 15.07.2008 13:36
od vavrekj
Yngwie:

jak si to myslel s tym setrvacnikem ??? ma sa startovat so soslapnutou spojkou alebo bez spojky ????

Napsal: úte 15.07.2008 13:52
od Yngwie
vavrekj píše:Yngwie:

jak si to myslel s tym setrvacnikem ??? ma sa startovat so soslapnutou spojkou alebo bez spojky ????
Bez spojky ... prej to je napsane i v navodu, ale ten ja nikdy necetl.

Napsal: úte 15.07.2008 19:48
od humanic
Yngwie píše:
vavrekj píše:Yngwie:

jak si to myslel s tym setrvacnikem ??? ma sa startovat so soslapnutou spojkou alebo bez spojky ????
Bez spojky ... prej to je napsane i v navodu, ale ten ja nikdy necetl.
Fakt bez spojky jo??To slyšim poprvé,já myslel že když startuješ se spojkou ta tomu odlehčíš,že to nemusí všechno roztáčet. :?

Napsal: úte 15.07.2008 20:01
od DTomik
Taky startuju bez spojky. U nákladních aut se taky startuje bez spojky. Se spojkou se startovalo jen kvůli našim Škodovkám. Aspon tak jsem to četl někde v automagazínu.

Napsal: úte 15.07.2008 23:35
od humanic
DTomik píše:Taky startuju bez spojky. U nákladních aut se taky startuje bez spojky. Se spojkou se startovalo jen kvůli našim Škodovkám. Aspon tak jsem to četl někde v automagazínu.
Stejně mě nepřesvědčíte hoši. :nono:

Napsal: stř 16.07.2008 10:01
od Yngwie
humanic píše:
DTomik píše:Taky startuju bez spojky. U nákladních aut se taky startuje bez spojky. Se spojkou se startovalo jen kvůli našim Škodovkám. Aspon tak jsem to četl někde v automagazínu.
Stejně mě nepřesvědčíte hoši. :nono:
To je docela jedno...presvedci te o tom az setrvak :D