Napsal: sob 12.07.2008 16:53
Dobry den,
mam zaujem o kupu jazdeneho 330XD.
Mam trochu specificke poziadavky: automat, tmava farba, plna resp. vysoka vybava (velka navigacia), 2003+ s motorom 204 HPS.
Jednoduche hladanie na nete odhali, ze takych kusov je v strednej europe zratatelnych na jednej ruke.
Avsak 330D sa da zohnat ovela lahsie, pricom ale cena je vacsinou porovnatelne rovnaka.
Zaujima ma, ci si dokazem vsimnut rozdiel medzi zadnym nahonom a 4WD/AWD.
- nie som agresivny vodic ani sportovy jazdec, rad sice predbieham s nohou na podlahe, ale ziadne drifty a posuvanie auta na hranice fyziky
- jazdim len v meste, 10% po dialnici na dlhsie trasy
- nejazdim do terenu, takmer nikdy na snehu a lade, mozno 2-3 dni v roku par kilometrov, podla aktualneho pocasia v BA
Napriek tomu mam rad "placebo", a kazdy ma rad pocit "vyssieho" modelu a pocit "citim, ze to ide lepsie".
Viete mi nejak poradit, ci pre mna ma zmysel nahanat sa po Europe za XD, ked D-cka su po ruke vsade naokolo? Aky ma AWD vplyv na spotrebu a rychlejsiu jazdu v zakrute a pri akceleracii?
Dakujem
mam zaujem o kupu jazdeneho 330XD.
Mam trochu specificke poziadavky: automat, tmava farba, plna resp. vysoka vybava (velka navigacia), 2003+ s motorom 204 HPS.
Jednoduche hladanie na nete odhali, ze takych kusov je v strednej europe zratatelnych na jednej ruke.
Avsak 330D sa da zohnat ovela lahsie, pricom ale cena je vacsinou porovnatelne rovnaka.
Zaujima ma, ci si dokazem vsimnut rozdiel medzi zadnym nahonom a 4WD/AWD.
- nie som agresivny vodic ani sportovy jazdec, rad sice predbieham s nohou na podlahe, ale ziadne drifty a posuvanie auta na hranice fyziky
- jazdim len v meste, 10% po dialnici na dlhsie trasy
- nejazdim do terenu, takmer nikdy na snehu a lade, mozno 2-3 dni v roku par kilometrov, podla aktualneho pocasia v BA
Napriek tomu mam rad "placebo", a kazdy ma rad pocit "vyssieho" modelu a pocit "citim, ze to ide lepsie".
Viete mi nejak poradit, ci pre mna ma zmysel nahanat sa po Europe za XD, ked D-cka su po ruke vsade naokolo? Aky ma AWD vplyv na spotrebu a rychlejsiu jazdu v zakrute a pri akceleracii?
Dakujem