Stránka 1 z 1
Napsal: stř 09.07.2008 23:48
od Allex
u 318TDS E36 Tourning (r.v.1996) se občas, náhle za jízdy přeruší palubní deska. Jako by jste palubku restartovali. Ten "restart" trvá zhruba 3-5 vteřin. Stalo se to už nekomu?
Napsal: sob 12.07.2008 00:37
od Allex
prostě meřící přístroje přestanou na par vteřin fungovat...zřejme nějaky zkrat...

Napsal: sob 12.07.2008 21:32
od dsvatos
Vítej v klubu

I já už jsem několikátej v řadě. Buďto se s tím smiř, nebo vyměň budíky.
Napsal: pon 17.11.2008 13:17
od tweety
Zdarec,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
Napsal: pon 17.11.2008 15:01
od dell
tweety píše:Zdarec,
mam stejnej problém. Budíky a ukazatel km se vypnou cca na 2s . Po zpětném nahození budíků se rozsvítí palubka jako když se startuje . Kontroloval sem konektory zezadu a různě s nima machinoval, ale vypnutí se neprojevilo . Rozebral sem přístrojovku, ale vevnitř toho moc k vidění není a bez schématu zapojení sem v pr... . Vypadá to na přerušení napájení pouze pro přístroje, protože zbytek ( např. ukazatel blinkrů, podsvícení ) funguje . Mít schéma, tak by se na to snad dalo přijít .
Máte představu kolik stojí přístrojovka na E36, 316, M43 ?
Díky,
Mám na svém 318tds stejný problém, probíralo se to tu několikrát a skutečně pomůže asi výměna budíků. Již jsem to na toto téma psal součesně s výpadkem se u mne změní také funkce stěračů a vypne se tempomat. Je zajímavé že po naskočení budíků je v paměti tempomatu stále nastavená rychlost. Nevím jak stěrače a tempomat jsou spojeny s budíkama ale já to takhle mám.
Napsal: pon 17.11.2008 22:53
od Killca
budiky se daj vzit z vraku, lisi se na 4valy a 6valy, jen treba milimetrove ukazuji s odchylkou, cena se pohybuje kolem 500 az 2tisic, novy budiky dtoji okolo 15 klacku
osobne ale doporucuju udrzet stejnost motoru, ze z m44 jen na m44, je to presnejsi
kuprikladu moje ISo amerika rv96 m44 mela FL budiky do 250 a nastaveni pro USA nastaveni pro 4val, dal sem tam budiky z ISa rv93 evropa pred FL do 260 m42 a rucicka teploty vody ukazuje trochu pres pulku pri spravne teplote a rucicka paliva ukazuje trochu mene nez predtim (vycteno z umisteni rucicky, kdy se rozsvitilo hladovy voko pred tim a ted)