Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.07.2008 10:02
od michal09
Čuste, narazil jsem na menší problém... O víkendu jsem si chtěl vyměnit posilovač brzd a hl. brz. válec (r.v. 96) na svojí e36 318 M43 (r.v.94). Prostě klasická výměna staršího dílu za novější...

První věc kterou jsem zjistil po otevření kapoty byla ta, že v autě mám na posilovači (na tom černým koláči) jednu díru na nějakou hadičku a druhou na jakýsi konektor, přičemž na posilovači co jsem chtěl tam dát, mám jen díru na tu hadičku a dirka na konektor nikde, řikám "co se dá dělat, vyměnim alespoň válec".
Po vypuštění kapaliny a odšroubování "starého" válce z auta jsem tam našrouboval ten "nový". Vše ok, jen když jsem z boku našroubovával ty drátky (lanka) tak ten bližší otvor (při pohledu ze strany ten vlevo) byl výrazně větší a lanko do něj něšlo zašroubovat. Kouknu na ten vyndanej původní válec a oba otvory jsou stejně veliké... Takže znova vyšroubovat a vyměnit zpět za původní... :?

Může mi někdo vysletlit proč ksakru na tom posilovači neni příprava na ten konektor a proč ten válec má jeden otvor menší a druhej větší, nějak mi to hlava nebere...

Ukázkové foto

Rozdílně velké otvory...
Obrázek
Obrázek

posilovač, typ bez konketoru...
Obrázek
Obrázek

posilovač, typ s konektorem (mám na autě)
Obrázek
Obrázek

Kdyby někdo měl zájem, tak prodám nebo vyměním zde - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=50625

Díky mějte se, zdar :wink:

Napsal: úte 08.07.2008 12:35
od michal09
Nikdo neví?

Napsal: úte 15.07.2008 09:50
od michal09
Tak co pánové? :?

Napsal: úte 15.07.2008 21:20
od Huska
ten konektor na posilovači nevím k čemu je ale rozdílné vstupy na brzdovém válci jsou proto, že jsi koupil nevhodný typ ... je jich několik:
1) kotouče/buben
2) kotouče/kotouče
3) auto s ABS / bez ABS možná ještě další

Napsal: stř 16.07.2008 07:02
od michal09
Huska píše:ten konektor na posilovači nevím k čemu je ale rozdílné vstupy na brzdovém válci jsou proto, že jsi koupil nevhodný typ ... je jich několik:
1) kotouče/buben
2) kotouče/kotouče
3) auto s ABS / bez ABS možná ještě další
Díky, já mám 318ku, tj, vpředu kotouč, vzadu buben, auto s ABS... a na autě mám válec se stejnýma vstupama, ten válec s levým velkým vstupem mě napadá buď bez ABS, což je blbost (rok 96) nebo, a to spíš je to brzdovej válec z ISa nebo R6, kde jsou kotouče i vzadu... :wink:

Kdyby chtěl někdo Husku doplnit, klidně může... :P Ten konektor mě ještě zajímá...