Stránka 1 z 1
Napsal: pát 04.07.2008 12:30
od Allex
Ahoj... mam 318tds r.v 96 na kterem jsem menil kladky, nebot sem si myslel ze odstranim šustění, šveholení v oblasti kladek na motoru. Loziska v alternatoru jsem si take nechal vymenit. Napadla me vodní pumpa nebo servo...klimu mam zatim odpojenou... Poradte. Diky
Napsal: pát 04.07.2008 13:34
od libovka
A jakej máš řemen?
Napsal: pát 04.07.2008 18:51
od Marek-is
a co napinák..ten u tds dělává neplechu...
Napsal: pát 04.07.2008 19:08
od Magister
a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
Napsal: pát 04.07.2008 19:41
od Leveler
Já po výměně vodní pumpy slyším zvuky.Taková šelest.Takový šuštění cca kolem 2 až 3000 otáček

Napsal: ned 06.07.2008 15:41
od FreeTree
Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
To dělá asi mně.... když zařadím/přeřadím tak to tam zašustí... je tak?
Napsal: ned 06.07.2008 16:18
od Huska
Marek-is píše:a co napinák..ten u tds dělává neplechu...
připojuji se k Markovi ... často dělají bordel napínáky řemenů
Napsal: stř 09.07.2008 22:59
od Allex
libovka píše:A jakej máš řemen?
řemen by mel byt v cajku, kamos co delal v servisu BMW říkal, že mam zkusit řemen trochu postříkat konkorem. Sem to udelal a nic se nezmenilo. Furt me vrta hlavou ta vodní pumpa.
Napsal: stř 09.07.2008 23:11
od Allex
Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
volnoběžka na altíku? vubec nevím co tim mysliš. Na altíku jsem měnil ložiska, to byl zvuk, jako kdyz se pařej kočky...

To šveholení nebo šustení (nevím jak to přesně nazvat) děla od okamžiku, kdy nastartuji motor a nezaleží na tom, jestli je motor studený, nebo teplý, nebo ma 850ot/min nebo 3tis ot./min porad stejny zvuk šustění.
Napsal: stř 09.07.2008 23:18
od Allex
ten zvuk je asi přibližně stejnej, jako když strčíte 2mm tlustej drat na otačející se kladku v motoru, proste takový škrtošveholšust. Ale zadnej drát v motoru nikde netrčí.
Napsal: stř 09.07.2008 23:29
od Allex
libovka píše:A jakej máš řemen?
oukej:
co se stane, když vyměním starý řemen za nový? k čemu dojde?
- k napnutí napínáku kladek? (určitě ano)
- šveholení zmizí?
- nic se nezmení?
jestli vas neco napada, tak sem s tím.
ja si furt pokladam otazku: Co vlastne zpusobuje šveholení(šustení)?
vidím v tom nějaky ložisko, ale jaky...?
Napsal: čtv 10.07.2008 06:34
od rob2fab
ložisko vodní pumpy,za čas se ti vysype..počítej s tím.moje zkušenost
Napsal: čtv 10.07.2008 07:13
od libovka
Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
Napsal: čtv 10.07.2008 07:20
od rob2fab
nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
Napsal: sob 12.07.2008 00:24
od Allex
libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
furt šustí...zřejme to bude ložiskem na vodni pumpe...mrknu na to.
Napsal: sob 12.07.2008 00:28
od Allex
rob2fab píše:ložisko vodní pumpy,za čas se ti vysype..počítej s tím.moje zkušenost
oukej...susti to tak od ledna 2008. Jeste to musi mesic vydrzet...cca 2500km...jinak diky za info

Napsal: sob 12.07.2008 00:30
od Allex
libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
ale řemen, vymením taky...
Napsal: sob 12.07.2008 00:33
od Allex
rob2fab píše:nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
ty voe...hm mazec. pokusim se to vcas vyresit...fakt dikec.