Stránka 1 z 1

Napsal: pát 04.07.2008 12:30
od Allex
Ahoj... mam 318tds r.v 96 na kterem jsem menil kladky, nebot sem si myslel ze odstranim šustění, šveholení v oblasti kladek na motoru. Loziska v alternatoru jsem si take nechal vymenit. Napadla me vodní pumpa nebo servo...klimu mam zatim odpojenou... Poradte. Diky

Napsal: pát 04.07.2008 13:34
od libovka
A jakej máš řemen?

Napsal: pát 04.07.2008 18:51
od Marek-is
a co napinák..ten u tds dělává neplechu...

Napsal: pát 04.07.2008 19:08
od Magister
a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk

Napsal: pát 04.07.2008 19:41
od Leveler
Já po výměně vodní pumpy slyším zvuky.Taková šelest.Takový šuštění cca kolem 2 až 3000 otáček :wink:

Napsal: ned 06.07.2008 15:41
od FreeTree
Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
To dělá asi mně.... když zařadím/přeřadím tak to tam zašustí... je tak?

Napsal: ned 06.07.2008 16:18
od Huska
Marek-is píše:a co napinák..ten u tds dělává neplechu...

připojuji se k Markovi ... často dělají bordel napínáky řemenů

Napsal: stř 09.07.2008 22:59
od Allex
libovka píše:A jakej máš řemen?
řemen by mel byt v cajku, kamos co delal v servisu BMW říkal, že mam zkusit řemen trochu postříkat konkorem. Sem to udelal a nic se nezmenilo. Furt me vrta hlavou ta vodní pumpa.

Napsal: stř 09.07.2008 23:11
od Allex
Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk

volnoběžka na altíku? vubec nevím co tim mysliš. Na altíku jsem měnil ložiska, to byl zvuk, jako kdyz se pařej kočky...:D To šveholení nebo šustení (nevím jak to přesně nazvat) děla od okamžiku, kdy nastartuji motor a nezaleží na tom, jestli je motor studený, nebo teplý, nebo ma 850ot/min nebo 3tis ot./min porad stejny zvuk šustění.

Napsal: stř 09.07.2008 23:18
od Allex
ten zvuk je asi přibližně stejnej, jako když strčíte 2mm tlustej drat na otačející se kladku v motoru, proste takový škrtošveholšust. Ale zadnej drát v motoru nikde netrčí.

Napsal: stř 09.07.2008 23:29
od Allex
libovka píše:A jakej máš řemen?
oukej:

co se stane, když vyměním starý řemen za nový? k čemu dojde?
- k napnutí napínáku kladek? (určitě ano)
- šveholení zmizí?
- nic se nezmení?

jestli vas neco napada, tak sem s tím.

ja si furt pokladam otazku: Co vlastne zpusobuje šveholení(šustení)?

vidím v tom nějaky ložisko, ale jaky...?

Napsal: čtv 10.07.2008 06:34
od rob2fab
ložisko vodní pumpy,za čas se ti vysype..počítej s tím.moje zkušenost

Napsal: čtv 10.07.2008 07:13
od libovka
Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?

Napsal: čtv 10.07.2008 07:20
od rob2fab
nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.

Napsal: sob 12.07.2008 00:24
od Allex
libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
furt šustí...zřejme to bude ložiskem na vodni pumpe...mrknu na to.

Napsal: sob 12.07.2008 00:28
od Allex
rob2fab píše:ložisko vodní pumpy,za čas se ti vysype..počítej s tím.moje zkušenost
oukej...susti to tak od ledna 2008. Jeste to musi mesic vydrzet...cca 2500km...jinak diky za info :)

Napsal: sob 12.07.2008 00:30
od Allex
libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
ale řemen, vymením taky...

Napsal: sob 12.07.2008 00:33
od Allex
rob2fab píše:nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
ty voe...hm mazec. pokusim se to vcas vyresit...fakt dikec.