Stránka 1 z 2

Napsal: sob 28.06.2008 13:39
od Kobra
Zdravim vsechny, chci koupit sportovni podvozek ale nerozuzim presne tem miram jako treba napr. 30-40, 40 - 60, mam tam kola s ET 20 tak bych nerad vybral spatne, vsem moc dekuji.Nechi to moc vysoko ani moc nizko.

Napsal: sob 28.06.2008 16:15
od _peper
30/40 nebo 40/60 udává snížení v poměru předek/zadek.
Pokud máš kola ET20 a nemáš vytažené lemy radši bych vůbec nesnižoval. Idealní ET je kolem 40.

Napsal: sob 28.06.2008 16:23
od Kobra
Vytazene blatniky tam mam, uvzoval jsem na 50/50

Napsal: sob 28.06.2008 16:32
od Kobra
Nebo 60/55 , ted co tam je tak tam sou pruziny 50/50 ale ja chci komplet i s tlumicema.

Napsal: sob 28.06.2008 16:46
od Kobra
Ted sem se docelt ze cim je to cislo vetsi tim je to nizzsi to auto? Je to tak?
Takze kdyz mam ted 50/50 a dal bych tam 35/40 tak bych to mel na jedny o 1cm vis a na druhy o 1,5 cm?

Napsal: sob 28.06.2008 17:32
od kamikaze5100
je to tak 50/50 znamena sniženi auto o 5cm předek a 5cm zadek oproti serii takže když už to maš něco snižene tak to odečti a budeš vědět kolik ještě snižit 50mm/50mm je jednotka v mm 5cm/5cm :wink:

Napsal: sob 28.06.2008 18:38
od CZAirwolf
S ET20 skutecne zvaz snizeni, je to docela napor na lemy bez uprav - tvrde pruziny, kratke tlumice, dorazy, valcovani/tahani lemu atd...

Napsal: sob 28.06.2008 19:14
od Ori
výškově stavitelnej je ideální :wink:

Napsal: sob 28.06.2008 22:19
od plysakmartin
nehledě na to, že je to pak už brutálně tvrdý ! Já mám předek snížený o 3cm, zadek o 1,5cm a už při tomhle snížení je to tvrdý jak sviňa. Je teda fakt, že na předku jak pružiny tak tlumiče a na zadku pouze pružiny. A ještě teda pokud to budeš snižovat o víc jak 3cm, tak musíš dát pružiny i tlumiče :wink: .

Napsal: ned 29.06.2008 11:23
od MattyX
Vic jak 40/40 uz musi byt sileny pak...ucitis kazdej kaminek na silnici...

Napsal: ned 29.06.2008 15:02
od Kobra
Tak jsem objednal 35-40 s pruzinama a tlumicema od GT Cupline, lemy vytahne klempir, kdyz jsem tam kola nasadil tak to cumelo o 1,5 cm, tak snad to bude ok. A nic jineho mnenit nebudu ne? Jen to prohodim ze?

Napsal: ned 29.06.2008 18:07
od honzibmw
et mam 11 snizeni predek cca 11cm a pohoda :D :D :D decanko akorat vytahnes lemy

Napsal: sob 25.10.2008 13:49
od mathias22
ahoj lidicky,taky uvazuju koupit podvozek!ted sem koupil kola et 13 a snizil sem to jnm na pruzinach jak vpredu tak vzadu a skrtam jako hovado vzadu!kazde zhoupnuti tak skrtnu, a chtel bych fakt tvrdy podvozek at to peruje jnm na pneumatice!nemate nekdo zkusenost tady s tim!je tam hezka cena a snizeni 60/30 by melo byt ok ne? nemate nekdo ilustracni foto s takovymhle snizenim?
tohle je jeden:
http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 62040.html
a tohle je druhy
: http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 19414.html
nemate nekdo zkusenost s temahle znackami a krety z nich je eventuelne tvrdsi???diky za info! :respect:

Napsal: sob 25.10.2008 14:00
od Slid
na 3jku dát et 13 to seš frajer :lol: a pak se divíš že to škrtá :lol: :lol:

Napsal: sob 25.10.2008 14:07
od mathias22
zadky mam bombirovane!ale skrta protoze pruzi!az bude tvrdy podvozek tak nic skrtat nebudu!et 13 je hezke,aspon nevypadam jak tramvajka zezadu! :P

Napsal: sob 25.10.2008 14:33
od ironpipi
plysakmartin píše:nehledě na to, že je to pak už brutálně tvrdý ! Já mám předek snížený o 3cm, zadek o 1,5cm a už při tomhle snížení je to tvrdý jak sviňa. Je teda fakt, že na předku jak pružiny tak tlumiče a na zadku pouze pružiny. A ještě teda pokud to budeš snižovat o víc jak 3cm, tak musíš dát pružiny i tlumiče :wink: .

Takže při snížení do 30mm můžu dát origo tlumiče a použít nižší péra? Právě nevím, jestli v tomto případě nebude pružina na tlumiči moc volná, tak by mě zajímaly zkušenosti, díky.

Napsal: pon 27.10.2008 10:56
od TMC
měl jsem to snížený 60/30 a vůbec to nebylo špatný, sedělo to jak přibitý a se 17" 235/40 to nikde neškrtalo. Je treda fakt, že s pružinama musíš vyměnit i tlumiče.

takhle to vypadalo.: http://tmc.rajce.idnes.cz/?sort=viewCount

Napsal: pon 27.10.2008 15:37
od mathias22
a jaka to byla znacka toho podvozku?ja prave chci 60/30 ale mam strach ze to bude drit porad!chci fakt tvrdy a takhle z letaku se nedovim jak je tvrdy!znamej ma 40/30 na 18" a rikal ze sem tam skrtne, a ma supersporta!

Napsal: pon 27.10.2008 19:07
od JIP
mathias22 píše:a jaka to byla znacka toho podvozku?ja prave chci 60/30 ale mam strach ze to bude drit porad!chci fakt tvrdy a takhle z letaku se nedovim jak je tvrdy!znamej ma 40/30 na 18" a rikal ze sem tam skrtne, a ma supersporta!

Má supersporta, ale netahal lemy...jenom jsem odříznul cca 8mm rantlu na zadních blatnících...
Matesi, jestli myslíš, že když dáš hodně tvrdý podvozek, tak zlepšíš jizdní vlastnosti, tak na to zapomeň. Pokud nechceš škrtat, tak jedině vytáhnout ty lemy ještě více.
Jde o to, že extrémně tvrdý podvozek funguje dobře jenom na zcela hladkém asfaltu, např. na kvalitním závodním okruhu. Běžné silnice ale mají povrch zvrásněný a samá díra, což např. na nerovnostech v zatáčkách způsobí odskakování kola a hodně se tím zhorší ovladatelnost a trakce ve vysokých rychlostech (takže to vlastně bude mnohem horší než origo a tenhle směr "tuningu" já docela odsuzuju. Když už něco upravuju, tak proto, aby to bylo lepší, než původně. Jinak to nemá smysl...).
Konkrétně s tímto už mám osobní zkušenosti. Když jsem dal repas supertvrdý podvozek na moji ex vytuněnou Feldu, tak to byl hrozný trakař, jízdní vlastnosti naprd a všude všechno bouchalo a drnčelo...když jsem dal kvalitní sportovní, bylo to rázem jiné auto.
Nehledě na to, že na hodně tvrdém podvozku ti ty čepy, které chceš šetřit 17´tkama odejdou mnohem rychleji než na 18´tkách.

Napsal: pon 27.10.2008 19:47
od Pacey
jenom otazka: a kdyz jsou kratsi tlumice a pruziny, pruziny snizene asi o 5cm pomuze vymenit pruziny za orig. aby to nebylo tak tvrdy nebo to chce vymenit i tlumice?