Stránka 1 z 1
Napsal: pát 27.06.2008 13:47
od Tehu
Uz brzy nastane cas (asi tak zari) kdy se budu poohlizet po svem BMW

Bude se jednat o E46 a to bud o 320d (110Kw) po faceliftu nebo 330d asi pred protoze rozpocet bude neco malinko pres 300tis mi asi na solidni 330d po faceliftu stacit nebude

co ?
Ale kdybych se rozhodl si neco priplatit tak mam takovej mensi dotazek

jakej je rozdil 330d mezi 135Kw a 150Kw verzi ? Je tam pouze jinej program v ridici jednotce nebo jsou tam i nejake mech. zmeny ...???
Napsal: sob 28.06.2008 19:52
od Tehu
jeste dotaz
chromovy listy okolo oken se daji nejak poridit bokem a bez problemu namontovat ...???
Jak na hagusy ? Pokud bych poridil kombik a nebude myt hagusy jakym zpusobem jsou u BMW primontovany ? to je prinejtovane nebo jak ?
Napsal: ned 29.06.2008 09:25
od Magister
ahoj,jezdil jsem asi tak 30 tis tím dvoulitrem a teď mám třílitra se kterým mám najeto 46 tis a můžu říct co se týče motoru,skláněl bych se určitě k tomu třílitru.Ten táhne po celou dobu otáček a když to maličko nadsadím, jezdíš s ním jako s benzínem(krásně můžeš točit).Dvoulitr se spíše chová jako nová oktávka atd.Ostrý zátah, ale ve vyšších otáčkách celkem tupé.Co se týče spotřeby, která tě jistě zajímá, když jdeš do dieselu je u dvoulitra s lehkou nohou kolem 5-ti a jestli jsi spíše svižnější jezdec, tak kolem 7-mi.U toho třílitra je to s lehkou nohou 6 a svižněji 8.Když hodně svižně, tak 10.Já mám dlouhodobý průměr 7.Jinak má třílitr sametovější chod motoru...dvoulitr trochu chrochtá.Jen ti přeji ať nekoupíš nějakou ludru, která bude sice na tacháči mít 140 tis, ale ve skutečnosti 500 tis.Protože to je pak nekonečná pokladnička.U těch benzínů je to lépe uvěřitelné, že mají málo najeto, ale diesel si nekoupí nikdo, kdo nsjede za rok 20 tis.Jinak neduhy....jukni na diagnostiku, kde ti projedou motor od turba až po vstřiky a tím ušetříš aspoň 100 tis:o))Přeju dobrý kup!!!
Napsal: ned 29.06.2008 21:13
od Tehu
tak mrdku se mi snad koupit nepovede zatim jsem mel stesti se vsim

Hodlam urcite dovest z nemecka tam je to vse v lepsim stavu a nebo oslovit mistniho dovozce M3maniaca jestli by byl tak hodnej a po necem se mi povidal ale nechavam to az to bude tak v to zari aktualniii
jaky je rozdil v tech trilitrech nevis ? Jestli je pouze jinej program nebo jestli jsou tam i nejake mech. zmeny vetsi turbo a tak treba

Napsal: pon 30.06.2008 07:35
od Toydolls
135kW je CR1 a 150kW je CRII to jsou hlavni zmeny a samozhrejmne s tim se nese dalsich xy zmen
Jinak 150kW motor je sametovejsi
Chrom listy jsou dle vybavy - jinak je proste jen vymenis
Hagusy sou nasroubovane zadny problem vymenit / pridat
Jinak si myslim, ze s nejakyma KM proste musis pocitat, jak je zmineno vyse kdo ma D jezdi dost, zalezi na co natrefis-preji stastny vyber nebude to jednoduche.
Napsal: ned 13.07.2008 11:13
od DominikB
Tie chromovane listy neviem nikde zohnat, tiez sa mi pacia viac ako cierne. Zvlastne, ze E46 z 2003 a posledne modely 2004 sa vratili spat k oranzovym smerovym svetlam a ciernym listam okolo dveri.
Napsal: ned 13.07.2008 12:34
od Vlasta
DominikB píše:Tie chromovane listy neviem nikde zohnat, tiez sa mi pacia viac ako cierne. Zvlastne, ze E46 z 2003 a posledne modely 2004 sa vratili spat k oranzovym smerovym svetlam a ciernym listam okolo dveri.
Bílý blinkry byly jako volitelná položka v konfigurátoru.