Stránka 1 z 1

Napsal: pát 20.06.2008 10:45
od frank325i
mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....

Napsal: pát 20.06.2008 10:53
od Leveler
Nemáš vodu v oleji? - Prasklá hlava
Nekape ti voda pod autem nebo není rozstříkaná v motor prostoru? Vadná vodní pumpa
Nebo vypust celou soustavu a nalej novou destilku a pořádně odvzdušni :wink:

Napsal: pát 20.06.2008 11:47
od libovka
frank325i píše:mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....
Strácí se ti voda,nebo se ti to jen přehřívá.Protože když zapneš topení a s to topí tak tam máš vody dost.Viděl bych to spíš na termostat.

Jo a slovo kennzeichenlicht je osvětlení SPZ. :roll:

Pokud chybý voda v chladiči napíše kuhlwasserstand.

Napsal: pát 20.06.2008 11:57
od JIP
Já to vidím na Viscospojku, za jízdy to normálně chladí proud vzduchu, ale když stojí, tak mu nespíná Visca a tím pádem se to přehřívá. Ventilátor topení tomu trochu pomůže, ale nemá výkon jako vrtule na chladiči.
Případný únik bych hledal po hadicích, někde musí zůstávat kaluž. Kdyby to šlo přes hlavu, tak jde z výfuku pára...

Napsal: pát 20.06.2008 12:06
od CZAirwolf
Jak vypadaji svicky ? Je voda na olejove merce ? Kdyz je motor studeny, hadice studene, neni u spoju hadic vlhko ?

Napsal: pát 20.06.2008 12:35
od michal09
CZAirwolf píše:Jak vypadaji svicky ? Je voda na olejove merce ? Kdyz je motor studeny, hadice studene, neni u spoju hadic vlhko ?
Co s tím mají společné svíčky s přehříváním nebo ztrátou kapaliny?

Frank325i: Hele možností je hafo (Viska, vodní pumpa, termostat, těsnění pod hlavou...), chce to možná vylučovací metodu.

Jak psali kluci nademnou...
Pokud máš zkontrolováno, že Ti nikde nechčije voda, že nemáš vodu v oleji, tak bych zapnul motor na neutrál a nechal ho běžet než se něco nezačne dít... Potom co se ti ohřeje motor na správnou teplotu, pozoruj co se bude dít, přitom osahej vodní hadice Z a DO chladiče, rozhodně by neměli bejt moc tvrdý, jedna hadice by měla mít větší teplotu než druhá, ale nesmí být ta zpáteční hadice úplně studená, to by nepropouštěl termostat... Dále můžeš zjistit, jestli ti sepne visko spojka a jestli ti nekudy pod tlakem neuniká voda, podívej se na výfuk, jestli vyfukuje standartní spaliny atd... Bez těhle pokusů o příčině můžeme jen spekulovat... :wink: Taky doporučuju trošku pohledat tady na foru a pročíst podobný témata, je toho tady mraky... :wink:

Napsal: úte 24.06.2008 12:47
od rob2fab
pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí.

stráci se voda jelikož nemaš okruh,na 90procent vodni pumpa..

nebo špatně odvzdušněný jak říkáš,ale to by s tím musel někdo něco dělat..např vypouštet vodu,dělat zmínenou pumpu..ale jestli to žačlo jen tak..tak pumpa,je to zminený i v časté dotazy..v častých závadách problém s plastovým kolem pumpy.

Napsal: úte 24.06.2008 13:28
od paca
rob2fab píše:pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí
tak to se teda v létě neuchladí :wink:

Napsal: úte 24.06.2008 17:31
od Mirda328
paca píše:
rob2fab píše:pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí
tak to se teda v létě neuchladí :wink:
jj v lete se to neuchladi.....

Napsal: stř 25.06.2008 00:48
od Magister
podle toho co popisuješ to vidím na těsnění pod hlavou.samozřejmě projdi to co tu psali, protože to je méně náročné než měnit to těsnění, ale měl jsem taky takový případ daný na opravu a příznaky byly úplně stejný, jak tady popisuješ.

Napsal: stř 25.06.2008 14:21
od zool
frank325i píše:mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....

s tim ubejvanim vody jsem mel to samy - resilo to odvzdusneni, ale pokud ti to bezproblemu topi,tak je problem jinde asi

Napsal: čtv 26.06.2008 08:14
od pmaryska
ventil s bimetalem ;-) čistě teoreticky, to by řešilo problém s přehříváním...nicméně únik bude asi jinde:-/

Napsal: čtv 26.06.2008 08:32
od castro
jestli ti nejde moc páry z výfuku a v oleji neni žádná zkondenzovaná voda ( na měrce ), tak můj názor je že by mohly být vylámané lopatky na vodní pumpě... jsou plastové a stává se to.

ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...

ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?

Napsal: pát 27.06.2008 14:40
od Mirda328
castro píše:jestli ti nejde moc páry z výfuku a v oleji neni žádná zkondenzovaná voda ( na měrce ), tak můj názor je že by mohly být vylámané lopatky na vodní pumpě... jsou plastové a stává se to.

ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...

ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?
hele me se taky u 2.8 semtam zvedla teplota, pumpa,termostat novy, chladic taky,visca ok, proste jsem se nasral hlavu sundal abyla rupla ale dalo se stim normalne jezdit dokud si nestal treba 10min v kolone pak ze zacala zvedat, prisel jsem na to podle 4 svicky, mela rezave puchyrky,pak jsem meril tlaky a dostal jsem sprchu :) takze ta hlava muze byt praskla jen malo a studena to delat nemusi nebo ne dostatecne chlazena.....to je diskutabilni pokud mas vse vymeneno jako jsem menil ja a i sk pasky na hadicich a nikde ti to nekape pak hlavu sundej a uvidis, nech ji otlakovat a bude jasno

pumpu si sezen s kovovyma lopatkama, mam taky a ok