Stránka 1 z 1
Napsal: stř 18.06.2008 20:47
od krtek
Zdrawim, v blízké době mě čeká výměna těsnění pod krytem hlavy válce,pozoruji již delší dobu,že mi tudy malinko prosakuje olej a dneska je to už po celé délce. Chci se zeptat,někoho kdo už to má za sebou,jestli tam na mě čeká nějakej chyták,např. utahovací momenty na šrouby nebo jestli je nějaký pořadí utahování a co všechno demontovat,jestli svíčky můžou zůstat a povolit jen šrouby toho krytu?! E36 M52 323i r.v. 95
Díky za cokoliv..
Napsal: čtv 19.06.2008 08:32
od Maslista
hlavně si dej pozor ať ti podložka co je pod šroubama co drží ventilový víko nespadne ke svíčce jako se to stalo mně.. má totiž stejný vnější průměr jako má ta díra ve které je svíčka a vnitřní průměr jako má porcelám svíčky a tak tam zapadla jako prdel na hrnec a snad víc než hodinu jsem dumal nad tím jak jí dostat ven..

Napsal: čtv 19.06.2008 11:32
od castro
taky mě to čeká, tak jsem zvědavej na další rady...
nevíte jak se rozebírá ten plastovej dekl jak je v něm kabeláž vzadu nad motorem? nebo to půjde povolit vzadu i bez demontáže tohodle krytu?
Napsal: čtv 19.06.2008 19:16
od krtek
No tak co je? Nikdo nic? Vždycky tady všichni melou pátý přes devátý a teď nic?!Hmm..
Napsal: pát 20.06.2008 07:59
od CZAirwolf
castro píše:taky mě to čeká, tak jsem zvědavej na další rady...
nevíte jak se rozebírá ten plastovej dekl jak je v něm kabeláž vzadu nad motorem? nebo to půjde povolit vzadu i bez demontáže tohodle krytu?
Musi to jit bez toho, kamarad mi tehdy delal tesneni pod ventildeklem a to, ze by sundaval plastovy stred u okna, to ho ani nenapadlo...
Napsal: pon 23.06.2008 19:40
od kvapa
to ti neprosakuje žadný těsnění pod hlavou ale jen pod víkem ventilů!!!kdyby si měl prasklý těsnění pod hlavou tak nejezdíš!!jen sundáš to víko na cca 15 matičkách a zapalovací moduly,svíčky necháš a odpojíš kabely na dvou matkách,těsnění vyměníš nic jinýho nesundáváš!!pak dotahuj postupně všechny matky buď naproti sobě nebo po menších otáčkách
Napsal: pon 23.06.2008 22:16
od krtek
Já vim že ne,vždyť jsem napsal těsnění pod
krytem hlavy válce = kryt hlavy válce je stejný jako víko ventilů,nebo ventildekl...jde jen o blbý slovíčkaření

Mě jen zajímalo,jestli je tam nějaký předepsaný dotahování jako u hlavy...

Napsal: úte 24.06.2008 00:54
od CESi125
Určitě tam sou origo nějaký utahovací momenty,ale když to řeknu blbě-je to jen víko.Lehce dotáhni všechny matky(rukou),a pak křížem dotahuj klíčem(klidně několikrát),ale nepřetahuj to zbytečně moc,ať neserveš závit.
Napsal: úte 24.06.2008 17:45
od Mirda328
castro píše:taky mě to čeká, tak jsem zvědavej na další rady...
nevíte jak se rozebírá ten plastovej dekl jak je v něm kabeláž vzadu nad motorem? nebo to půjde povolit vzadu i bez demontáže tohodle krytu?
jo jde to,nahore jak jsou sterace tak je tam takovej derovanej plast a podnim myslim 2 srouky , tak to povolis a ten plast se secvaklej z 2 dilu jako u e30..vymacknes a mas pred sebou svazek dratu a kdyby ti to nestacilo tak poputujes a z do pojistkovnice kde povolis cervenej kabel a vyndas zasuvky a muzes stim hejbat
to viko ventulu , nebo viko hlavy valcu je dole raz dva - pozor tesneni se musi koupit nove jinak to netesni, pac bude urco vytvrdle a praskne vam
pro silikonare -nepatlat tam silikon zkurvite to
povolite srouby kolem dokola tusim M6 na malou golu 10mm
povolite civky ke svickam a vycvaknete je ,pak povolite kostry 2 takove pletene kabely , proste vse co je na tom viku prisroubovane a opatrne sundate dolu, nic na tom neni ani zadnej hacek chce to jen cit,nebat se toho a nebyt zbrklej
