Stránka 1 z 1

Napsal: pát 06.06.2008 22:30
od randomf
Koupil jsem si alarm Maxicar 3810. Je mi jasny, jak zapojit zamykani, odemykani (i s double lockem). Nejsou mi jasny ale nasledujici veci:
- Jak mam zapojit napajeni, abych mel pojistku v pojistkove skrini (kostru prisroubuji pod kastlikem spolujezdce) - je nekde navod, jak ji rozsirit?
- Jak rozebrat konektor X13254, abych mohl pripojit dalsi kabely (pin 4, 13, 17)
- Jak zapojit kontakty dveri? Alarm mi po 30 sekundach znovu zamkne.
- Kam umistit sirenu? Premyslim o instalaci za kastilk spolujezdce.
- Jak zapojit dovirani oken - v navodu je u nej uvedeno (-)
Diky

Napsal: sob 07.06.2008 11:32
od Beowulf
Jediné v čem ti můžu poradit je to, ať si rénu dáš do motorové části vozu.Někde ji tam přišroubuj a dej ji směrem dolů,ať je co nejvíc chráněná před vodou.

Napsal: sob 07.06.2008 12:59
od Killca
ten konektor jde rozebrat kdyz vemes stranu ze ktere prichazi kabely a vysunes smerem od kabelu takovou hranku, poradnou silou a pak ti konektor i s kabilky pujde jen vysunout a jestli tam ty piny nemas, tak tam normalne poradne nastrkas kus dratu, nejak inteligentne a do toho se ti zapichne pinaje to OK

Napsal: sob 07.06.2008 13:20
od randomf
Jen tak pro kontrolu... je to ten zlutej konektor (vytazeny) na obrazku? Patice ma vyvedeny vsechny piny, nevim, jak konektor, protoze sem se bal ho pacit vetsi silou...

Nevite nekdo teda odkud privest napajeni a jak vyresit ty dverni kontakty? Na alarmu je nastavitelne vstupy na dverni kontakty + a -

Napsal: sob 07.06.2008 21:13
od libovka
A není lepší si to nechat zapojit a ne se do toho cpát když tomu nerozumíš.Někteří co to tu už řešily a neuměli to,tak na to doplatily.Třeba odpálili grundmodul nebo se jim to zamklo i sklíčema v autě,atd.
:roll:

Napsal: sob 07.06.2008 22:45
od laionel
Dveře se zamykají, protože alarm nemá kostru, Tak jak tu již bylo mnohokrát psáno, že jsou problémy se spínači ve dveřích, vyřešil jsem to jednoduše tím, ýe jsem do sloupku přídělal samostatné pohyblivé kontakty, které mají za úkol pouze ukostřit alarm, pří otevření dveří. Když je alarn vypnut DO tak se nic neděje, při násilném otevření (nebo otevření klíčem) začne houkat siréna. To samé je na kapotě motoru a na víku zavazadlového prostoru

Napsal: sob 07.06.2008 23:07
od Killca
nejsem platici clen, takze fotky nevidim, ale vim ze zlutej konektor to je a doufam ze kdyz si ho vyndaval ven,tak ze jsi nejdriv odtocil tu pojistkou hranku kolem konektoru a pak vytah lehce

kontakty dveri buduo na mikrospinac v zamku ale to si musis nejak najit, nevim kudy vedou

plus si vemes z jakyhokoli tlustyho cervenyho dratu kerej uvidis blizko a pude v nem proud i pri vyplym klicku ze jo

Napsal: sob 07.06.2008 23:30
od Dan td
No já teda nevím, ale nevidím důvod vrtat do auta další spínač nebo hledat drát dveřního kontaktu kdekoli po autě, když spínače jednotlivých dveří jsou vyvedené do toho konektoru, kam se připojuje dálka k centrálu. Možná je to ten vedle, to si nejsem z hlavy jistej :-)
V každém případě jejich přesnej popis jsem našel tady na fóru a jen pro jistotu ověřil ve schématu, stačí trochu hledat. Je jich 5 - 4x dveře + kufr. Je možné je buď natvrdo spojit, nebo lépe přes diody vytáhnout do alarmu. Výhodou je, že se dá takto zvlášť připojit např. kufr.

Napsal: ned 08.06.2008 20:58
od Janda
Dan td píše:No já teda nevím, ale nevidím důvod vrtat do auta další spínač nebo hledat drát dveřního kontaktu kdekoli po autě, když spínače jednotlivých dveří jsou vyvedené do toho konektoru, kam se připojuje dálka k centrálu. Možná je to ten vedle, to si nejsem z hlavy jistej :-)
V každém případě jejich přesnej popis jsem našel tady na fóru a jen pro jistotu ověřil ve schématu, stačí trochu hledat. Je jich 5 - 4x dveře + kufr. Je možné je buď natvrdo spojit, nebo lépe přes diody vytáhnout do alarmu. Výhodou je, že se dá takto zvlášť připojit např. kufr.



Přesně tak...Doporučuji použít diody...
Toco tady psal kolega s nějakejma dalšíma dveřníma spínačema je blbost, když už je tam máš origo-dokonce i v kufru a na kapotě...

Napsal: ned 08.06.2008 22:07
od laionel
Když se alarm dodělává, konektor na kapotě není ( u starších modelů) u kufru je možno využít konektor pro světlo v kufru. Mikrospínače v zámcích
se opotřebovávají a jsou nespolehlivé, takže nepomůže ani připojení ke svorkovnici. Když spínač nedá správný signál alarm nefunguje. V autě je tolik děr, že dvě díry 8 mm do sloupku auto nijak neznehodnotí (mám kupé). Pro spínač na kapotu není nutno nic vrtat, na čele je otvor již z výroby. Já sázím na jistotu ( aby auto zamykalo a odemykalo když chci). :lol:

Napsal: pon 09.06.2008 17:18
od randomf
Ale tak snad jestli spinace dveri funguji zjistis docela jednoduse... pokud ti nesjizdi trosku okna pri otevreni - nefunguji.

Napsal: pon 09.06.2008 20:56
od Dan td
laionel píše:Když se alarm dodělává, konektor na kapotě není ( u starších modelů) u kufru je možno využít konektor pro světlo v kufru. Mikrospínače v zámcích
se opotřebovávají a jsou nespolehlivé, takže nepomůže ani připojení ke svorkovnici. Když spínač nedá správný signál alarm nefunguje. V autě je tolik děr, že dvě díry 8 mm do sloupku auto nijak neznehodnotí (mám kupé). Pro spínač na kapotu není nutno nic vrtat, na čele je otvor již z výroby. Já sázím na jistotu ( aby auto zamykalo a odemykalo když chci). :lol:


Když spínač nedává správný signál, nejde zamknout ani centrál a inteligentní alarm to smaozřejmě dá vědět - pípnutím nebo jinak. Že by byly spínače v zámcích nějak nespolehlivé slyším prvně, jakou máš zkušenost - u kolika aut ?

Napsal: pon 09.06.2008 20:56
od Dan td
randomf píše:Ale tak snad jestli spinace dveri funguji zjistis docela jednoduse... pokud ti nesjizdi trosku okna pri otevreni - nefunguji.


Anejde zamknout centrál taky, např. :roll:

Napsal: úte 10.06.2008 14:38
od laionel
Nehodlám někoho přesvědčovat a ani se zpovídat. Pouze jsem vyslovil svůj názor.
Opět jsem se přesvědčil, že zde někdo stále má potřebu dávat najevo jak je nej.
Diskuse by se měla odvíjet tak, když někdo potřebuje poradit, tak očekává, že dostane radu a mělo by se nechat na tazateli jak se rozhodne a ne napadat toho, kdo odpoví - zbytečné zdržování (pokud to není vyloženě hloupost,která by mohla vést k nenávratnému poškození vozidla).
:D

Napsal: úte 10.06.2008 15:30
od Dan td
laionel píše:Nehodlám někoho přesvědčovat a ani se zpovídat. Pouze jsem vyslovil svůj názor.
Opět jsem se přesvědčil, že zde někdo stále má potřebu dávat najevo jak je nej.
Diskuse by se měla odvíjet tak, když někdo potřebuje poradit, tak očekává, že dostane radu a mělo by se nechat na tazateli jak se rozhodne a ne napadat toho, kdo odpoví - zbytečné zdržování (pokud to není vyloženě hloupost,která by mohla vést k nenávratnému poškození vozidla).
:D


Já jen taky vyslovil svůj názor. Mě opravdu zajímá, na kolik autech nebo z jaké zkušenosti píšeš, že origo spínače ve dveřích jsou nespolehlivé, já to slyším prvně. Buď je to jen nějaká tvoje doměnka, v tom případě nechápu, proč to někomu radíš, nebo to máš nějak podložené a v tom případě to určitě zajímá víc majitelů e36 včetně třeba mě.
Nijak nedávám najevo, jak jsem nej, ale pár alarmů jsem do e36 zapojil, tvé informace jsou pro mě novinky, tak jsem se jen slušně zeptal :roll:
Mě zas přijde " vyloženě hloupost " vrtat do zdravého auta díru na něco, co už tam je, o tom je právě ta diskuze :P

Napsal: stř 11.06.2008 00:13
od Killca
Dan td: myslel zrejme to ze jsou ty spinace ve dverich u starsich bmw sjety a tim padem nedoviraj okinka a nezamykaj auto a tim padem sou nespolehlivy protoze se musi dobastlit nejakym materialem a to se muze zase roztentovat

laionel: se hned necerti a vysvetli mu kde si to uz videl kdyz to nevi sam :D