Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.06.2008 16:16
od kourk
svezte mě prosím někdo v íesu m42. Mam ho ale zdá se mi to strašně nevýkonný. spíš jako obyč nějaká 1,6. co sem jezdil ve starý vektře dvoulitru 85kw tak mi to přišlo teda výkonější. a to asi nebude normální. Diagnostiku mi dělal kabátník vdobřichovicích a nic nenašel. tak nevim jestli je to iso tak slabý normálně, nebo s tim fakt něco mam. Když to netočim do mrtě tak to fakt nejede. Svíčky sem měnil, palivovej filtr sem měnil, vzduchovej filtr vaha vzduchu a hadice sou čistounky a nikde neporušený. nebo co by to mohlo bejt na co by diagnostika nepřišla? žádný extra divný zvuky se z toho neozívaj, jen z toho slyšim takový jako syčení za jízdy když třeba na 4 přidám, vejfuk ale nikde neprská, to sem koukal. pak mě ještě napadlo že by mohli bejt vydřený nějak válce, nebo ventili nějaký přiohnutý, ale to by asi dělalo v motoru bordel ne? nebo nízkej tlak na palivovim čerpadle. co všechno můžu vyloučit když si nechám změřit tlaky na válcích? když budou v pohodě znamená to že ventili choděj jak maj a sou v pořádku nebo to se vyloučit nedá? No nevim, už sem z toho zoufalej, proto prosím někoho od prahy, nebo okolí řevnic, dobřichovic, berouna, praha západ, jestli by mě prostě v tom isu nesvezl, jestli to neni normální a neni to jenom nějakej muj pocit subjektivní. Jo a omlouvám se za pravopis, psal sem to ve fofru!

UFF.
Napsal: čtv 05.06.2008 16:37
od koki
jaký svíčky si měnil? pokud máš na autě jiný než předepsaný NGK BKR6EK, tak je zkus vyměnit cena 140,-/ks
Napsal: čtv 05.06.2008 17:33
od kourk
koki píše:jaký svíčky si měnil? pokud máš na autě jiný než předepsaný NGK BKR6EK, tak je zkus vyměnit cena 140,-/ks
Mam předepsaný NGK BKR6EK.
Napsal: čtv 05.06.2008 18:35
od FiliposII
kdysi jsem tu cetl ze nekdo mel na isu prothlu (nebo ju tam vubec nemel) membranu, ktera urcuje jesi pude sani pres dluhe potrubi nebo kratke (jedno je lepsi na nizke otacky a druhe na vysoke). Po vimene na kteru dosel nahodu psal ze mu to jede omoc lip Ale je to enom typ proc by ti to nejelo
Jinak tlakama zjistis jenom jak su na tem valce pokud bude tlak dobry tak je vse OK no kdybys mel skriveny enom jeden ventil jak pises tak by to auto poskubavalo, takze to bych take asi vylucil, ale jisty si tim nejsu
Napsal: čtv 05.06.2008 18:57
od kourk
a kde najdu tu menbránu?
Napsal: čtv 05.06.2008 19:35
od kourk
auto nijak necuká! ještě dotaz, jak bych poznal podpálený ventili? musel bych to rozebrat. Nebo moh by to bejt duvod problému, nebo to je blbost?
Napsal: čtv 05.06.2008 19:42
od kourk
ještě něco dodám. Jezdilo se nějakou dobu s uplně zaseklym napínákem roz. řetězu, takže vůbec nenapínal. Nevím ale jak dlouho, už sem to tak koupil, a než sem nechával dělat rozvody, tak sám sem na tom najel tak 3 tisíce. Mohlo to následně zpusobit nějakej problém další?
Napsal: čtv 05.06.2008 19:48
od dsvatos
Změř si tlaky...
Napsal: pát 06.06.2008 00:24
od Killca
a zkontroluj tlak palivovyho cerpadla, no_nameovi jela M3 jako iso a bylo to podelany cerpadlo, pak koukni na secky gumovy hadice okolo sani vzduchu, jestli nejsou jen trochu naruply, jinak vymenit a pak ty tlaky ve valcich no
Napsal: pát 06.06.2008 09:52
od jarda
jsem denně na Praze - Stodůlkách, tak nevim jestli to je Praha Západ, ale svezl bych Tě klidně..
Napsal: pát 06.06.2008 10:05
od castro
ta klapka v sání je na spodním dílu paroží sání, tam kde se schází a zas rozcházejí v X. uprostřed je zespodu takovej pazmekt.
Neni složitý sundat vrchní díl sání a kouknout na ni jestli neni nějak zaseklá. myslim že 4 šrouby/matky zeshora povolíš, odpojíš pár čidel a v pohodě to odklopíš i s klapkou sání.
pak bych zkontroloval i hadice "k" a "od" volnoběžnýho ventilu. Najdeš ho tak že do něj vede hadička z vlnovce sání... tak jestli to nebere vzduch někde tam....
jestli ti to syčí, tak by to mohlo někde přisávat, klidně třeba přes těsnění sání tam kde drží v hlavě motoru.
Voda ti nemizí? olej čistej bez bílý emulze na měrce? olejový skvrny v expanzce chladící kapaliny?
prostříkni kontaktolem konektor od váhy vzduchu...
a zajel bych na diagnostiku... pár lidí tady z klubu má alespoň tu základní...
co spotřeba? v normě?
airbox máš origo? nebo konusovej bastl bez odstínění tepla?
Napsal: pát 06.06.2008 10:08
od kourk
jo díkes. Tak nechám změřit ty tlaky na válcích a na tom čerpadle. Pak se dižtak ozvu Jardovi
Napsal: pát 06.06.2008 10:16
od kourk
voda nemizí a v oleji emulze neni. diagnostiku mi dělal kabátník v dobřichovicích. To řikal že funguje všechno jak má. diagnostika by ale tu klapku v tom paroží poznala ne, kdyby byla špatná. spotřeba kolem 10, ale spíš že na to šlapu protože to nejede.
Napsal: pát 06.06.2008 10:17
od kourk
airbox origo.
Napsal: pát 06.06.2008 10:23
od e36power
odkud ses?? klidne te provezu
Napsal: pát 06.06.2008 10:45
od kourk
e36power píše:odkud ses?? klidne te provezu
kousek od Karlštejna taková vesnička - Mořina