Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.06.2008 09:18
od WizarDEAD
zdravim,
budu menit prerusovac blinkru a chci se jen optat jestli je to zabudovany ve spinaci u salt paky, a nebo jestli je to schovane nekde v palubce.
Napsal: stř 04.06.2008 10:00
od xdentist
neni to ani na jednom miste co pises.je to v pojistkove skrini v motorovem prostoru-nejvyssi cerne rele zpravidla.
Napsal: stř 04.06.2008 10:12
od fix
připojil bych se k tématu: čím je vlastně v E36 ovlivněná rychlost blikání - je to jen odporem použitých žárovek? (se.e mě že to bliká dost rychle)
Napsal: stř 04.06.2008 10:14
od WizarDEAD
aha.. a odkud jde to cvakani?
tam je jeste nekde nejakej "cvakac" v kabine?
Napsal: stř 04.06.2008 10:17
od WizarDEAD
fix píše:připojil bych se k tématu: čím je vlastně v E36 ovlivněná rychlost blikání - je to jen odporem použitých žárovek? (se.e mě že to bliká dost rychle)
Neni to odporem ale vykonem zarovek. je to delane na 3x 21W kdyz tam das jiny tak ti tu bude blikat rychleji nebo pomaleji
Napsal: stř 04.06.2008 10:36
od surfis
WizarDEAD píše:fix píše:připojil bych se k tématu: čím je vlastně v E36 ovlivněná rychlost blikání - je to jen odporem použitých žárovek? (se.e mě že to bliká dost rychle)
Neni to odporem ale vykonem zarovek. je to delane na 3x 21W kdyz tam das jiny tak ti tu bude blikat rychleji nebo pomaleji
Jsou tam 2x 21W a pokud máš boční blinkr, tak 1x 5W na každou stranu. Nevím, jak přesně je to u E36, ale některá auta mají přerušovač s bimetalem a některá to mají elektronicky.
Pokud ti to bliká příliš rychle, použij výkonější žárovku do bočního blinkru. Zase né o moc, aby ti obal nezkápnul. To funguje pouze pro přerušovač s bimetalem. U elektronického to jde ovlivnit hůře, nebo vůbec (spíš bych tipoval, že to nepůjde).
Napsal: stř 04.06.2008 16:45
od Killca
WizarDEAD píše:fix píše:připojil bych se k tématu: čím je vlastně v E36 ovlivněná rychlost blikání - je to jen odporem použitých žárovek? (se.e mě že to bliká dost rychle)
Neni to odporem ale vykonem zarovek. je to delane na 3x 21W kdyz tam das jiny tak ti tu bude blikat rychleji nebo pomaleji
vykon je dan velikosti odporu, ale nejak mi nedochazi jak to muze blikat rychleji kdyz je to rele nastaveny proste na jednu casovou jednotku, ale je pravda kdyz jednu zarovku na boku auta odpojime, tak zbytek blika rychleji, cimz padem muze zkusit dat zarovky s vetsim vykonem (coz znamena mensi odpor, vice prochazejiciho proudu na casovou jednotku na danem napeti)
WizarDEAD píše:aha.. a odkud jde to cvakani?
tam je jeste nekde nejakej "cvakac" v kabine?
no tak bud je to vcvakani rele z pojistkovky tak intenzivni protoze je hned za malou dirou u tyce volantu, nebo maj budiky jeste vlastni prerusovac na zarovku v nich