Stránka 1 z 1

Napsal: úte 03.06.2008 22:18
od dzusik
chci se optat je normální u tdsa že táhne turbo zhruba od 1800-2000 tis otáček?a při přeřazení to má hrozný díry nejde tam dát něco jako na benzín ty ventily na turbo?a co třeba čip?ale mám najeto 200tis km to už je asi ryskantní dávat čip ne?

Napsal: stř 04.06.2008 06:45
od machane
Je to tak jak píšeš tds od spoda nejede musíš to točit jak vyvrtku :lol: . Mě spíná turbo kolem 1800 otáček a při řazení ta dírka tam je. O chipu taky uvažuju mam 185tis a myslim si že to ještě není až tak hrozné!!!

Napsal: stř 04.06.2008 08:01
od dzusik
já mám 201tis.a už bych se bál při tehlech km asi dávat čip.aby ten motor nešel do kytek.a je něco jako u těch pop off ventilů na benzíny něco na naftu?

Napsal: stř 04.06.2008 18:56
od manasml
mne to tiez tak taha od tych 1800-1900 ot. a tiez rozmyslam nad chipom mam najazdenych 163000 km, ale zistil som ze mi presmykuje spojka sem tam,takze najprv poriesim tu a potom asi ten chip...

Napsal: stř 04.06.2008 23:05
od 318tds
Me taky taha kolem tech 1700,nejaka dira tam je ale neni to tak strasne.Mamtam turbinu s 325td..A ohledne toho ventilu to nema smysl,sani nema klapu,ale existuje ale musi se zapojit na plynovy pedal coz je dost narocne na financ oproti beznemu pop-of na benz.

Napsal: stř 04.06.2008 23:10
od dsvatos
Ten ventil je u nafťáka na dvě věci. Chceš vědět na jaký? :lol: Zjisti si proč se tam ten ventil dává, co tam dělá a pak pochopíš proč nemá u diesela smysl..

Napsal: čtv 05.06.2008 09:13
od dzusik
to turbo si tam nějak upravoval nebo to sedne jak prdel na hrnec.a jakej to má ted výkon.jde přidat tlak plnící na turbu?prej jo ale nevím jak

Napsal: čtv 05.06.2008 10:16
od 318tds
Po mensi uprave odvodu oleje tam sedlo da se rict bez vetsich problemu.Tlak by me jit upravit tahlem od plechovky k klapce jejim zkracenim,ale potom to chce mit budicek kolik plni.Jo a na chip se taky chystam.