Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.06.2008 17:43
od KarelOstrava
Čuste všichni Bavoráci!!! Budu měnit motor,318i,E36,r.v. 93,mám si dat na něco hodně pozor??? A chci se ještě zeptat jestli není blbé dávat do 318ctky motor 2.0 V6...ještě ho nemám koupený.

Napsal: ned 01.06.2008 17:48
od cetronix
V6? z VolksWagenu? snad R6 :lol:

Napsal: ned 01.06.2008 18:16
od Lion
No hlavně 2 litr motor je 6 válec a hodně věcí je jinejch než u 4 válce. Neni to jen vyměnit motor kus za kus. Musel by si vyměnit i převodovku, komplet výfuk, možná aj difec, zadní brzdy dát kotoučový, ted tam máš bubny. Jiny tlumiče + pružiny. Baterie je u 4 válce vepředu, 6 válec jí má vzadu. Myslím, že i chladič je jinej s pár plastama. Neni to sranda. Pokud, ale máš k dispozici auto 2.0 z kterýho to jen budeš přehazovat do 4 válce, tak ok, ale i tak je to pakárna. Nehledě na to, že 2.0 zase neni tak slavnej motor. Když už tak 2,5i. :wink:

Pokud máš ten motor 1,8i ve věčných lovištích, tak možná bych zvážil 1,8 iS, to si myslím by mělo i hladší průběh.

Napsal: ned 01.06.2008 18:42
od KarelOstrava
No tak teda dobrá,dám do toho raději 1.8,to jsem vůbec ani netušil že bych tam tolik toho měl měnit,ale díky mooooc,ušetřil si mi hodně času...a peněz

Napsal: pon 02.06.2008 18:48
od rob2fab
jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.

Napsal: úte 03.06.2008 00:05
od dsvatos
rob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
Pružiny, diferák, převodovka, kardan, kdovíco ještě na podvozku, zas tak jednoducý to není :lol: Předělat čtyřvál na šestivál není jen tak. Tu výbavu co jsi popsal mají ISa :wink:

Napsal: úte 03.06.2008 00:05
od Killca
rob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
to si myslis, ale neni to sranda, ja mam iso 1,9 a taky mam tyhle veci jako 6val, ale predelat to na 6val bych nedal nikdy, protoze brzdy a baterka neni ani pulka a jeste se namahat s tou elektrikou

Napsal: ned 08.06.2008 20:45
od KarelOstrava
A ještě jsem se chtěl zeptat co kdybych tamdal motor z kupéčka,318iS? Pasovalo by mi to? Mám 318i E36,r.v.93

Napsal: ned 08.06.2008 23:02
od xdentist
skoro bez problemu,jen upravit vyfuk(dat cely z IS nebo sehnat aspon jeho kus pred katalyzator), jine hadice od serva a privarit drzak na civky a na servonadobku... jinak vse pasuje z puodniho motoru.Jedine co by stalo zato dat dopredu brzdice a kotouce chlazene(jako uz na ISu jsou) a vzadu mit taky kotouce.