Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.06.2008 17:43
od KarelOstrava
Čuste všichni Bavoráci!!! Budu měnit motor,318i,E36,r.v. 93,mám si dat na něco hodně pozor??? A chci se ještě zeptat jestli není blbé dávat do 318ctky motor 2.0 V6...ještě ho nemám koupený.
Napsal: ned 01.06.2008 17:48
od cetronix
V6? z VolksWagenu? snad R6

Napsal: ned 01.06.2008 18:16
od Lion
No hlavně 2 litr motor je 6 válec a hodně věcí je jinejch než u 4 válce. Neni to jen vyměnit motor kus za kus. Musel by si vyměnit i převodovku, komplet výfuk, možná aj difec, zadní brzdy dát kotoučový, ted tam máš bubny. Jiny tlumiče + pružiny. Baterie je u 4 válce vepředu, 6 válec jí má vzadu. Myslím, že i chladič je jinej s pár plastama. Neni to sranda. Pokud, ale máš k dispozici auto 2.0 z kterýho to jen budeš přehazovat do 4 válce, tak ok, ale i tak je to pakárna. Nehledě na to, že 2.0 zase neni tak slavnej motor. Když už tak 2,5i.
Pokud máš ten motor 1,8i ve věčných lovištích, tak možná bych zvážil 1,8 iS, to si myslím by mělo i hladší průběh.
Napsal: ned 01.06.2008 18:42
od KarelOstrava
No tak teda dobrá,dám do toho raději 1.8,to jsem vůbec ani netušil že bych tam tolik toho měl měnit,ale díky mooooc,ušetřil si mi hodně času...a peněz
Napsal: pon 02.06.2008 18:48
od rob2fab
jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
Napsal: úte 03.06.2008 00:05
od dsvatos
rob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
Pružiny, diferák, převodovka, kardan, kdovíco ještě na podvozku, zas tak jednoducý to není

Předělat čtyřvál na šestivál není jen tak. Tu výbavu co jsi popsal mají ISa

Napsal: úte 03.06.2008 00:05
od Killca
rob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
to si myslis, ale neni to sranda, ja mam iso 1,9 a taky mam tyhle veci jako 6val, ale predelat to na 6val bych nedal nikdy, protoze brzdy a baterka neni ani pulka a jeste se namahat s tou elektrikou
Napsal: ned 08.06.2008 20:45
od KarelOstrava
A ještě jsem se chtěl zeptat co kdybych tamdal motor z kupéčka,318iS? Pasovalo by mi to? Mám 318i E36,r.v.93
Napsal: ned 08.06.2008 23:02
od xdentist
skoro bez problemu,jen upravit vyfuk(dat cely z IS nebo sehnat aspon jeho kus pred katalyzator), jine hadice od serva a privarit drzak na civky a na servonadobku... jinak vse pasuje z puodniho motoru.Jedine co by stalo zato dat dopredu brzdice a kotouce chlazene(jako uz na ISu jsou) a vzadu mit taky kotouce.