Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.06.2008 09:41
od Luckysheck
Zdravím kolegové,

počasí se umoudřilo, čas uź také je, takže začínám řešit motor. Přitelkyně má 316 92 rok. Auto je skládačka, sice pěkná ale je. Má tam dřevo, kožený interiér a po laku takže výměna za jinýho mazla asi nepřipadá v úvahu - prosté její mazel. Jen ten motor:(ten náš (krom toho že jsem ji povozil ve svojí 325 E46) jí přestal stačit jak výkonově, tak i stav je čímdál horší. Krom toho, že to cvaká jak armáda švýcarských hodinek, má čímdál hlučnější chod, olej zpapá a tlaky už má taky nic moc tak opravovat ho nemá cenu. A podle toho co jsem četl, že 318 motor do 316 záměnou dát lze, tak jsem si řekl proč to nezkusit. Vím, raketa to nebude ani teď, ale jde spíše o motor samotný, aby tam prosté byl jiný, zachovalejší a když už tu operaci budu provádět tak proč už tam nehodit 318 :) Co vy na to? Díky za vaše názory a rady :)

Napsal: ned 01.06.2008 10:09
od honzibmw
pohoda vyndas a nandas zadna věda

Napsal: ned 01.06.2008 10:43
od Luckysheck
A co elektrika? Mechaniku dávám, ale elektrika ee...ta kope :D

Napsal: ned 01.06.2008 14:22
od rob2fab
Luckysheck píše:A co elektrika? Mechaniku dávám, ale elektrika ee...ta kope :D
zalezí jakou 1.8 myslis s oznacenim M40 bo M43(silnejsi) dou obe,s tou druhou je vic prace,práve s tou elektroinstalací a držákem zapalovací lišty.

Napsal: ned 01.06.2008 16:00
od Huska
samozřejmě že dá "jen" M40 .. z elektriky měníš pouze řídící jednotku a váhu vzduchu.... ostatní je stejné. Pokud by jsi koupil M40 motor z e30-tky tak musíš ze svého přehodit vanu a nějakou řemenici.... víc toho není :-)