Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 26.05.2008 23:31
				od buchtik
				Tak jsem měnil na autě svíčky měl jsem tam Brisk  
 
  
  dával je tam předššlý majitel auto jezdilo no nevím jezdilo asi normálně no a rozhodl jsme se že koupím origo NGK s těmi 4 body a auto mi v nízkých otáčkách začlo škubat při přidání plynu začlo cukat a a až se dostalo trochu do otáček tak jelo ok ale problém je že jen někdy a hlavně když je teplo 20 a více stupňů celsia motor M43 1.8i e46 r.v. 1999
 
			
					
				
				Napsal: úte 27.05.2008 00:01
				od myrryn88
				Ja sem daval nedavno NGK BKR6EK a nemuzu si je vynachvalit 

 
			
					
				
				Napsal: úte 27.05.2008 00:31
				od HogoFogo
				Ty čtyřbodovky nejsou na tenhle motor dobrý...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.05.2008 00:57
				od koki
				něco natom pravdy asi bude, dával jsem taktéž NGK 4 bodovky a mám stejný pocit, že to nejede, zkusím dát tyto NGK BKR6EK a uvidím
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.05.2008 09:08
				od droban
				ale na motor M43 1.9 i v E46 sou predepsany ty ctyrbody,aspon v katalogu v elitu to tak bylo
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.05.2008 09:40
				od buchtik
				tak je tam mám mít jek psal správně droban  ted jsem to zkoušel vyměnit za ty staré svíčky a ejhle jeden kabel při troše zabrání mi zůstal v ruce tak uvidíme objednal jsem sadu a uvidíme jestli to bude třeba tím snad jo
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.05.2008 23:16
				od buchtik
				chtěl jsme se zeptat jak se ty kable zapojují je tam nějaký pořadí nebo to už má BMW daný měl jsem první kabel na první válec druhy na druhý, třetí na třetí a čtvrtý na čtvrty ale prý se to zapojuje 1, 3, 4, 2 jak je to správně
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.05.2008 06:21
				od miloshm
				Pořadí zapalování čtyřválce je 1-3-4-2. Takže to zapoj v tomto pořadí  

 
			
					
				
				Napsal: stř 28.05.2008 15:32
				od hertz1
				
 Prosím Tě, zapoj to tak jak to bylo, řídící jednotka si už sama bude ovládat kdy který válec zapálí. Rozhodně NEPŘEPOJUJ kabely do jiného pořadí!!!   

 
			
					
				
				Napsal: stř 28.05.2008 19:30
				od Killca
				poradi zapalovani jo, ale kabely se zapojuji 1-2-3-4 podle cisel od predu dozadu
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.05.2008 00:04
				od buchtik
				díky moc takže auto je ok akorát poznatek nevíte čím by mohlo být to že když stojím na místě a z ničeho nic chci přidat plyn začne se chvíli jakoby dusit?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.05.2008 22:28
				od Killca
				nasavanim tepleho vzduchu to muze byt, jestli ne tim, tak pak uz toho muze byt vic, vaha vzduchu, lambda sonda, cidlo volnobeznych otacek, nebo nejaky to cidlo klikovky nebo co to je
			 
			
					
				
				Napsal: pát 30.05.2008 23:58
				od buchtik
				Killca píše:nasavanim tepleho vzduchu to muze byt, jestli ne tim, tak pak uz toho muze byt vic, vaha vzduchu, lambda sonda, cidlo volnobeznych otacek, nebo nejaky to cidlo klikovky nebo co to je
dal jsem staré svíčky a ok takže asi fakt zvolit jiné svíčky nic jiného tak nevím
 
			
					
				
				Napsal: sob 31.05.2008 09:26
				od Pavel
				já měl to stejný na M50 2.0 dal jsem tam 3-bodové NGK a problém...přešel jsem na 2 bodové a super