Stránka 1 z 1

Napsal: sob 17.05.2008 16:13
od Elcoyote
Uz sem to zde psal ale bohuzel mi nebylo odpovezeno.Jde u onoho modelu povolit spojka?...Klouze mi,ale slyselslysel jsem ,ze kdyz spojkovy pedal nema ze zacatku vuli a jde hned v tahu tak by pry stacilo spojku povolit je to prada da se to?Kdyz ano kde se nachazi stelovani? DEKUJIII

Napsal: sob 17.05.2008 16:34
od Author
čéče ta je ovládaná hydraulicky, tam žádný štelování neni asi to bude chtít novou spojku...

Napsal: sob 17.05.2008 16:41
od Plesoun_cz
taky si myslím mechanismus je hydraulický tam není žádný lanko a vůli na pedálu bys mít neměl to bude asi lamela v čoudu

Napsal: sob 17.05.2008 17:28
od shade120l
Mám podobný problém ale 316i rv 95. začátek spojky jde zlehka zhruba 3-5 cm pak jde ztuha v tuz chvíly zabere a pak už jde celou dobu stejně ztuha. Ale to mně netrápí. spíš řeším rozjezdy. Do 2000 jde relativně dobře pak se ale jakoby ztartí výkon (otáčky se zastavěj a nelezou) pak to zas zabere auto jakoby poskočí a ropzkáče se jak svin dokud tam nenarvu za 2... ale dělá to jen občas. Při rozjedzdech za studena mi občas nechtěj vylízt otáčky (na neutrál bez problémů) i když to táhnu přes spojku a na podlahu prostě nechtěj vylízt trvá větzšuinou tak 5-10 vteřin a pak se chytne...

Napsal: sob 17.05.2008 18:39
od Elcoyote
Ok to sem potreboval vedet super dik

Napsal: sob 17.05.2008 19:24
od dsvatos
Pokud už pedál nemá mrtvej chod a rozepíná hnedka, tak začni fofrem šetřit na lamelu.

Napsal: ned 18.05.2008 11:39
od Elcoyote
uz sem objednanej na tento patek k mechanikovi ja jen ze bych treba usetril kdyby to nahodou slo :lol:

Napsal: ned 18.05.2008 15:14
od shade120l
dsvatos píše:Pokud už pedál nemá mrtvej chod a rozepíná hnedka, tak začni fofrem šetřit na lamelu.
Už jsem s někým odsud o tom mluvil a mám u něj spojku zamluvenou za 3tis...

Napsal: ned 18.05.2008 17:01
od Richardos
shade120l píše:Mám podobný problém ale 316i rv 95. začátek spojky jde zlehka zhruba 3-5 cm pak jde ztuha v tuz chvíly zabere a pak už jde celou dobu stejně ztuha. Ale to mně netrápí. spíš řeším rozjezdy. Do 2000 jde relativně dobře pak se ale jakoby ztartí výkon (otáčky se zastavěj a nelezou) pak to zas zabere auto jakoby poskočí a ropzkáče se jak svin dokud tam nenarvu za 2... ale dělá to jen občas. Při rozjedzdech za studena mi občas nechtěj vylízt otáčky (na neutrál bez problémů) i když to táhnu přes spojku a na podlahu prostě nechtěj vylízt trvá větzšuinou tak 5-10 vteřin a pak se chytne...
Jako opotřebovaná/neseštelovaná spojka je jedna věc. Ale to, že ti auto netáhne a blbne je motorová záležitost. Já bych to viděl na nějakou elektroniku, zkus diagnostiku nejprve. Co volnoběh,svíčky, filtry?