Stránka 1 z 2

Napsal: pát 09.05.2008 23:31
od buchtik
zajímá mně kolik má mít otáček BMW na volnoběh jedná se mi nejvíc o 1.8 M43 motor e46 zdá se mi že jich mám nějak málo těsně nad 500 to je asi hodně málo nebo ne?

Napsal: sob 10.05.2008 08:07
od dsvatos
Tak si přidej..

Napsal: sob 10.05.2008 10:26
od buchtik
dsvatos píše:Tak si přidej..
nejsem mechanik a myslím že to ani nejde nebo jde?

Napsal: sob 10.05.2008 10:39
od miloshm
Otáčky nastavuje řídící jednotka pomocí volnoběžnýho ventilu, takže na tom nic nenastavíš. Pokud jsou otáčky nižší než mají být, tak problém bude někde jinde. Zkus zkontrolovat všechny hadice, co vedou do sání.

Napsal: sob 10.05.2008 13:50
od myrryn88
ja sem si je pridal sam,je tam nejaky lanko,tak sem ho trosku pritahnul mam otacky kolem 1000 a sem spokojen.Ale to lanko ma mit nejakou vuli tak na to bacha,nekdo mi to tady radil.Jinak by se otevrela nejak klapka nebo co a byl by to pruser...Ale ja na lanku vuli mam tak cajk

Napsal: sob 10.05.2008 13:53
od tupaccz
nic proti ale v techničaku mam na volnoběch 600-700 ot :-D ale je to 320i-D

Napsal: sob 10.05.2008 13:58
od Spajky
6ti válce mají logicky menší volnoběh...

Napsal: sob 10.05.2008 14:01
od tupaccz
Spajky píše:6ti válce mají logicky menší volnoběh...
tak at se mrkne do techničaku a vi kolik to ma mít:-D

Napsal: sob 10.05.2008 14:04
od shade120l
To lanko bude nejspíš plynový ne?
v techničáku tohle snad ani není nemyslíš emisák?

Napsal: sob 10.05.2008 17:07
od myrryn88
Jo to lanko je plynovy.

Napsal: sob 10.05.2008 20:10
od dsvatos
Šmarjá, vy už jste vnichni tak zdegenerovaný těma všema computerama a řídícíma jednotkama :lol: Normálně na klapce v sání je dorazovej šroubek :wink:

Napsal: sob 10.05.2008 20:11
od miloshm
myrryn88: Už se opakuju, ale jestli jsi otáčky nastavil přitažením lanka, tak jsi určitě neudělal dobře. Od toho tam máš volnoběžnej ventil. :?

Napsal: sob 10.05.2008 20:16
od miloshm
dsvatos: Tím šroubkem se jen nastavuje doraz škrtící klapky. Při ubraným plynu je klapka zcela zavřená a vzduch pro volnoběh jde přes volnoběžný ventil.

Napsal: sob 10.05.2008 20:27
od dsvatos
No však. Když tím šroubkem víc pootevře klapku, volnoběh si přidá.. Tam to stačí pootevřít o minimální ždibíček a je to.

Napsal: sob 10.05.2008 20:54
od myrryn88
dsvatos píše:No však. Když tím šroubkem víc pootevře klapku, volnoběh si přidá.. Tam to stačí pootevřít o minimální ždibíček a je to.
souhlasim

Napsal: ned 11.05.2008 15:36
od buchtik
tak to jsem z toho blázen jenže já nevím někdy ty otáčky jsou ok a někdy jsou zase hodně nízko tak nevím že by byla špinavá ta klapa a byl by tam bordel?

Napsal: ned 11.05.2008 18:53
od miloshm
Pánové, nepleťte si svoje BMW se stodvacítkou, kde se volnoběh nastavoval šroubkem na karburátoru. Motory se vstřikováním a řídící jednotkou mají volnoběh danej řídící jednotkou, která ovládá volnoběžnej ventil. Pootevřením škrtící klapky pomocí dorazovýho šroubku můžete sice zvýšít otáčky, ale pořád jen odstraňujete následky a ne příčinu. Pokud jsou otáčky nižší než mají být, tak to má nějakou příčinu a určitě to není tím, že by byla málo pootevřená škrtící klapka.

Napsal: ned 11.05.2008 19:24
od fafejta
Přesně tak,řj dobře ví jaký otáčky motor má a jaký by měl mít.

Napsal: pon 12.05.2008 14:50
od beann
VYCISTIT VOLNOBEZNEJ VENTIL? cim a jak a kde je umisteny treba u 2,0?

Napsal: pon 12.05.2008 16:49
od droban
M 43 ma mit volnobeh 750-800 ot/min.stelovat tim sroubem to jde,ale potom to vic zere atd.vycisti vahu vzduchu a volnobeznej ventil,bud to bude zasrany a nebo uz neco z toho zakukalo jako před 2 rokama mně vaha vzduchu a volnobeh byl taky 500 ot/min