Napsal: čtv 24.04.2008 19:18
Mám před sebou těžkou otázku.Benzín nebo naftu.Rozhoduju se mezi těmahle třilitrama a vážně nevim kterej si vybrat.Poraďte někdo prosím.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkmcetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d
A jak to máš s turbem?pořád je tam to originální.Ja spíš tady preferuju naftu ale vážne si nedokážu představit kolik je schopný to turbo a vstřiky vydržet.Je to pravda ze se s tim při troše dobrý vůle dá jet i za 7 litrů?fidzi píše:Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkmcetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d
)
Všechno krom váhy je původní. Je pravda, že to ani odejít nemusí, ale když to odejde tak je to docela darda. Jinak dlouhodobou průměrnou máme 7,1l a rozhodně to nešetříme.groom píše:A jak to máš s turbem?pořád je tam to originální.Ja spíš tady preferuju naftu ale vážne si nedokážu představit kolik je schopný to turbo a vstřiky vydržet.Je to pravda ze se s tim při troše dobrý vůle dá jet i za 7 litrů?fidzi píše:Jasně ten 30d je skvělej motor. A táhá jak bejk. Nicméně když pomyslim na tu účtenku která by mohla bejt za vstřiky(podle mě k nim nebude daleko, protože už máme přes 250tkmcetronix píše:každý poradí něco jinýho.. někdo preferuje benzín (asi většina) a někdo naftu.. Takže za mě osobně 330d - ten motor znám a pokud se k němu chováš slušně (tím nemyslím jezdit pomalu), tak není ani problém se servisováním! a spotřeba je vůči benzínu úplně někde jinde.. nicméně sám podobné dilema řeším, ale zatím u mě silně vede 330d
)