Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 19:21
				od motokarista
				zdravim, mam takovy problem a to je cukani pri pridani a ubrani plynu, proste pokazde kdyz se udela vule pri pribrzdeni a znova seslapnuti, a vydava to takove zvuky ktere jdou od prevodovky ci zacatku kardanu a je to citet i ve spojkovem pedalu, nevite nahodou cim to je? a jeste takova malickost me BMW 325i M50 ma dvouhmoty setrvacnik ze?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 19:26
				od Leveler
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 19:48
				od Killca
				ano hardy spojka, gumovej silentblok mezi prevodovkou a kardanem, je vymlacenej a jak ma vule tak to dycky klepne pri tahu a brzdeni
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 20:30
				od JIP
				motokarista píše:zdravim, mam takovy problem a to je cukani pri pridani a ubrani plynu, proste pokazde kdyz se udela vule pri pribrzdeni a znova seslapnuti, a vydava to takove zvuky ktere jdou od prevodovky ci zacatku kardanu a je to citet i ve spojkovem pedalu, nevite nahodou cim to je? a jeste takova malickost me BMW 325i M50 ma dvouhmoty setrvacnik ze?
S tou hardynou to je možný...vychází kolem dvojky v Kelly...a dvojhmotu na M50-tce nenajdeš, jen na modernějších M52 a M54... 
 
Co se týče toho blbnutí studeného motoru, jaks psals v jiném topicu, začal bych určitě svícema...NGK nebo Beru... 
  
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 22:17
				od motokarista
				byl jsem se na to mrknout, a vydava to zvuk pri pootoceni kardanu a mlaceni jde z prevodovky, hardy spojka vypada ok, ani to nevypada na spojku zvuky jdou z mista kde je vypustny sroub prevodoveho oleje, jinak jestli neni dvouhmota spojka na M50 tak to jsem si oddychl, jinak co se tyce toho cukani tak svicky mam asi 4000km nove NGK a cukani se objevilo nedavno, volnobezny ventil by to delal porad takze to jsem vyloucil 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 22:40
				od Author
				JIP píše:
S tou hardynou to je možný...vychází kolem dvojky v Kelly...a dvojhmotu na M50-tce nenajdeš, jen na modernějších M52 a M54... 
 
Co se týče toho blbnutí studeného motoru, jaks psals v jiném topicu, začal bych určitě svícema...NGK nebo Beru... 
  
cooože?? já byl teda dycky na smrt přesvědčenej že v 2,5 m50 je dvouhmota
mno teď tedy nevim...
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.04.2008 23:06
				od motokarista
				ja prave taky jsem si myslel ze je tam dvouhmota, protoze jsem videl lamelu a nebyly na ni pruziny, byla na pevno, nevis cim to teda muze byt ta vule v prevodovce?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.04.2008 07:15
				od miloshm
				Novější M50 měly dvouhmotovej setrvačník.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.04.2008 16:08
				od JIP
				miloshm píše:Novější M50 měly dvouhmotovej setrvačník.
 
  To slyším prvně...myslíš po FaceLiftu? Ale to už byl M52 motor... 
   
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.04.2008 19:06
				od miloshm
				
 Všechno je jednou poprvé 
  
Koupil jsem motor M50TU z e36 kupé r.v. cca93 a byl tam dvouhmotovej setrvák. Je to i v ETK:
 
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.04.2008 20:33
				od JIP
				
Já jsem takový vůl... 
 
Díky za důležité info, mě to vůbec nenapadlo zkontrolovat v ETK a jak blbec mačkám při startování spojku...to by mi taky mohl brzo ten dvojhmotový setrvák zamávat, když ho tam mám taky a ani o tom nevím... 
  
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.04.2008 23:57
				od Spajky
				Asi sem mimo, ale proč dvouhmotovýmu setrváku vadí vymáčklá spojka při startu?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.04.2008 17:15
				od JIP
				Spajky píše:Asi sem mimo, ale proč dvouhmotovýmu setrváku vadí vymáčklá spojka při startu?
Podle návodu k autu se nemá při startování šlapat na spojku. Je to z důvodu většího namáhání axiálního ložiska klikové hřídele a při startování s vyšlápnutou spojkou je více namáhaný mechanizmus odpružení dvojhmoty na setrváku... 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.04.2008 18:09
				od Spajky
				cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl 

  Ale v autoškole mě učili něco jinýho 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.04.2008 18:59
				od JIP
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.04.2008 18:12
				od Killca
				Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl 

  Ale v autoškole mě učili něco jinýho 
  
 
vy ste mackali spojku pri startovani? 

 no to sem nikdy nevidel, zajimavy
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 12.04.2008 00:30
				od Spajky
				Killca píše:Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl 

  Ale v autoškole mě učili něco jinýho 
  
 
vy ste mackali spojku pri startovani? 

 no to sem nikdy nevidel, zajimavy
 
ty seš americkej gej 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 13.04.2008 22:27
				od Killca
				Spajky píše:Killca píše:Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl 

  Ale v autoškole mě učili něco jinýho 
  
 
vy ste mackali spojku pri startovani? 

 no to sem nikdy nevidel, zajimavy
 
ty seš americkej gej 

 
a pak se lidi divej ze maj spojku v haji kdyz ji na kazdej stupen poustej hodinu (vsadim se i na petku) a dokonce mackaj pri startovani vid rostiku 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.04.2008 00:08
				od shade120l
				A helemese tak tady bude problém mě to učily taky a spojka odešla po 3 měsících ( kdo ví jak dlouho na ní němčour jezdil)
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.04.2008 14:56
				od motokarista
				to se tady vyvrbilo jinym smerem jak tak sleduju, a navic fakt tam asi je 2hmoty, nevim proc by se nemela vyslapavat spojka.....stejnak je zvyk zelezna kosile takze s tim nic neudelam