Stránka 1 z 1
Napsal: úte 08.04.2008 17:45
od Rasmus
čau mám takový zvláštní problém, praskají mi potkávačky a pak se rožne ABS,(parkovací a dálkové jsou vpohodě) borec tam měl předtím xenonové výbojky,já chtěl obyčejné H7, někdy to praskne po 40km někdy po 5km, nikdo moc neví co s tím je. Diagnostika ABS i motoru vpořádku, nemá někdo podobnou zkušenost? dík
Napsal: úte 08.04.2008 18:16
od Maikl
napadla mě hned jedna věc, ale to si snad neudělal, nezapojil si to přes to trafo ke xenonům...

Napsal: úte 08.04.2008 21:13
od FreeTree
... napadla mě úplně stejná píč*vina jako Maika

Napsal: úte 08.04.2008 23:29
od Jendix
FreeTree píše:... napadla mě úplně stejná píč*vina jako Maika

to by odpovídalo těm 5km..

Napsal: stř 09.04.2008 22:04
od Rasmus
já jsem to nepředělával ,ale je možné ,že to blbe zapojil ten borec , radši jsem to odvezl elektrikářovi snad si s tím poradí ,ale děkuji za odpovědi.
Napsal: stř 09.04.2008 22:14
od Maikl
tak pak dej vědět čím to bylo, jistě nejsem sám koho to zajímá..

Napsal: čtv 10.04.2008 20:12
od Rasmus
Dneska jsem to měl u elektrikáře ,dal tam nějaké odpory měl to zaplé 20min a nic(to si myslel ,že už je to vklidu), potom se to projelo a po 10km zase praskly rožlo se ABS,takže zítra to bude zkoušet znovu pak tu napíšu čím to bylo.
Napsal: čtv 10.04.2008 20:15
od Thunder
To už si pomalu jak testovací jezdec... nezačíná to jít maličko už do pěněz?!

Napsal: čtv 10.04.2008 21:29
od Rasmus
Jo to máš pravdu za ty žárovky už padla nějaká stovka, snad už zítra na to přijde.

Napsal: pát 11.04.2008 18:11
od Killca
tak todle uz snad ma neco extra spolecnyho s alternatorem, kdyz to projedes tak se zvysi napeti a konec, ale jak by se to pospojovalo to nevim teda
Napsal: pát 11.04.2008 18:49
od bergos
Killca píše:tak todle uz snad ma neco extra spolecnyho s alternatorem, kdyz to projedes tak se zvysi napeti a konec, ale jak by se to pospojovalo to nevim teda
taky bych řekl, že altík přebíjí...
Napsal: pát 11.04.2008 23:07
od D-E-J-V
žárovce do určité míry zvyšování napětí nevadí.....to by se mu pak muselo pálit víc žárovek..ne jen potkávačky......
Napsal: sob 12.04.2008 17:41
od Jendix
D-E-J-V píše:žárovce do určité míry zvyšování napětí nevadí.....to by se mu pak muselo pálit víc žárovek..ne jen potkávačky......
přesně.. taky si myslim.. zvyšílo by se napětí všude.. a spíš by někde něco vyhořelo..
Napsal: ned 13.04.2008 22:10
od Killca
tak treba je mozny ze se mu napojil privod k zarovkam nekde primo na altik a normalni napeti si to bere zpet do site ale kdyz to treba posle na par milisekund vic stavy tak zarovky rupnou ale do auta se to prepeti ani nedostane, prave diky zarovkam, nepravdepodobny, ale mozna mozny, protoze kuli cemu jinymu by to rupalo, zarovka rupne kdyz do ni de vic stavy, jinak nema duvod rupnout, zkrat primo na vedeni mezi privodnima kabelama by ji nevadil, nizsi napeti taky ne, takze jedine ze jsou spatny konektory, nebo je v nich voda a diky primo zkratu rupne zarovka
takle sem nemel krytku na konektoru zarovek na fiatu a zarovka rupala kazdejch 10 kilaku a jak se tam soup jen kus plastu kterej kryl vsechny draty pekne originalne, tak uz svetlo bylo nesmrtelny
Napsal: ned 13.04.2008 22:25
od surfis
Killca píše:tak treba je mozny ze se mu napojil privod k zarovkam nekde primo na altik a normalni napeti si to bere zpet do site ale kdyz to treba posle na par milisekund vic stavy tak zarovky rupnou ale do auta se to prepeti ani nedostane, prave diky zarovkam, nepravdepodobny, ale mozna mozny, protoze kuli cemu jinymu by to rupalo, zarovka rupne kdyz do ni de vic stavy, jinak nema duvod rupnout, zkrat primo na vedeni mezi privodnima kabelama by ji nevadil, nizsi napeti taky ne, takze jedine ze jsou spatny konektory, nebo je v nich voda a diky primo zkratu rupne zarovka
takle sem nemel krytku na konektoru zarovek na fiatu a zarovka rupala kazdejch 10 kilaku a jak se tam soup jen kus plastu kterej kryl vsechny draty pekne originalne, tak uz svetlo bylo nesmrtelny
Teď to bude čistá spekulace, ale nemůže mít vysokou vlhkost ve světlech? A nebo druhá věc mě napadla. Že je světlo špatně uchyceno = třese se a rožhavené vlákno se uklepe? Nechal si to svítit třeba 1/2 hodiny se stojícím autem.
Napsal: ned 13.04.2008 22:31
od Killca
surfis píše:Teď to bude čistá spekulace, ale nemůže mít vysokou vlhkost ve světlech? A nebo druhá věc mě napadla. Že je světlo špatně uchyceno = třese se a rožhavené vlákno se uklepe? Nechal si to svítit třeba 1/2 hodiny se stojícím autem.
to co pises je taky moznost, zrejme to bude mit neco spolecnyho s vodou v blizkosti svetel a pokud ne, tak je i ten tres moznej, dobrej napad, todle me nenapadlo

Napsal: stř 16.04.2008 16:09
od Rasmus
caute tak problém je vyřešen, bylo to v alternátoru, malá plastová krabička s 2 ulíkama jeden byl trošku víc upáleny a proto neudržel stejné napětí,(na dobíjet 14 a někdy vyletěl na 16) už je to v poho, ten usměrňovač napětí stál 600kč, takže vcelku v pohodě.
Napsal: čtv 17.04.2008 20:23
od klanuk
vzdycky kdyz praskaj zarovky tak to prebiji
Napsal: čtv 17.04.2008 22:51
od Leveler
Tak hlavně, že vyřešeno.Ted aspon ušetříš za žárovky
