Stránka 1 z 1

Napsal: stř 02.04.2008 07:18
od Akym
cau kluci´urcite uz se to tady resilo ale nenasel jsem :cry: chcu se zeptet mam 323i cupe a zajima me jak moc narocne je vymenit motor za m3 motor jestli stim mate nekdo skusenosti zajima me vse!jestli muzu nechat svuj diferak prevodovku eventuelne no proste budu rad za vsechny skusenosti stimdle diky moc kluci :D

Napsal: stř 02.04.2008 07:23
od dsvatos
Musel bys vyměnit úplně všechno. Teda kromě kastle :lol: Vyprdni se na to.

Napsal: stř 02.04.2008 16:04
od Akym
to se me nezda ze bych musel menit vse to mozna kdybych mel iso tak jo ale ja mam 323i vis je tu nekdo kdo to delal a ma skusenost? :D

Napsal: stř 02.04.2008 16:10
od Slid
najdi si téma od Lopola pokud tu nějaké je ten dával do 328i motor z M3 3.2

Napsal: stř 02.04.2008 17:06
od dsvatos
simir píše:to se me nezda ze bych musel menit vse to mozna kdybych mel iso tak jo ale ja mam 323i vis je tu nekdo kdo to delal a ma skusenost? :D
Jenže M3 má i oproti šestiválům svou převodovku, diferák, nápravy, brzdy, skoro všechno jinak..

Napsal: stř 02.04.2008 17:18
od Bohhy
Ja bych to videl asi takhle. Vyndas starej motor i s prevodovkou. Do toho das motor z M3 s prevodovkou, ted pokud pujde napojit na stavajici kardan, tak mas vyhrano a je to vse pak uz jen zapojis "nejak" elektriku, benzin, plynovy lanko a podobne. Pokud nenapojis kardan, musis vymenit kardan, ten by mel jit na stavajici velkej dif. Ted uz to bude normalne jezdit. Ale proc lidi rikaj ze se ma vymenit vsechno, je proto ze diferak bude kratsi nez ma eMko a tudis to bude mit o neco vic polozeny otacky. Ted de taky lidi menej brzdy, protoze precijenom to eMko nema tak velky kotoce jen kvuli vzhledu a to uz sme prave u toho celyho podvozku. Jinak bez tech brzd a difu z M3 to bude taky samo jezdit pezproblemu

Napsal: stř 02.04.2008 17:25
od Diablo330Ci
Bohhy píše:Ja bych to videl asi takhle. Vyndas starej motor i s prevodovkou. Do toho das motor z M3 s prevodovkou, ted pokud pujde napojit na stavajici kardan, tak mas vyhrano a je to vse pak uz jen zapojis "nejak" elektriku, benzin, plynovy lanko a podobne. Pokud nenapojis kardan, musis vymenit kardan, ten by mel jit na stavajici velkej dif. Ted uz to bude normalne jezdit. Ale proc lidi rikaj ze se ma vymenit vsechno, je proto ze diferak bude kratsi nez ma eMko a tudis to bude mit o neco vic polozeny otacky. Ted de taky lidi menej brzdy, protoze precijenom to eMko nema tak velky kotoce jen kvuli vzhledu a to uz sme prave u toho celyho podvozku. Jinak bez tech brzd a difu z M3 to bude taky samo jezdit pezproblemu
Presne hlavne to mit komplet s elektrikou a nekoho sikovneho na ni.

Napsal: stř 02.04.2008 19:01
od WizarDEAD
vykasli se na to.. zbytecnej cas a investice.. radsi chvilku setri a pak si kup plnohodnotny emko..