Stránka 1 z 4

Napsal: pon 31.03.2008 21:53
od miki
Zdravím, mám takový problém u E36 316 rv. 98. Při jízdě pod 2000 ot./min je to skoro neznatelné. Ale při jízdě nad 3500 ot./min motor začne ztrácet výkon a ekonoměr se začíná pohupovat mezi 10l a 7l, jako by ten motor na vteřinu táhne jak má a na vteřinu jako by ztratil tak 20PS. A když budu držet plyn pořád stejně, prostě sním ani nehnu, tak to naprosto pravidelně ztrácí výkon a ekonoměr se pohupuje podle tý ztráty,ale otáčky ukazujou co mají a ty neblbnou. Byl jsem na diagnostice v BMW servise a na nic nepřišli, že je to prý vše v pořádku a váha vzduchu je taky dobrá. Prosím opomoc, předem děkuji.

Napsal: úte 01.04.2008 20:51
od miki
Nikdo mě neporadí? :oops:

Napsal: stř 02.04.2008 09:18
od patras
poradi jdi na diagnostiku !

Napsal: stř 02.04.2008 09:23
od zamic
Ahoj mám naprosto stejnej problém. Diagnostika nehlásí vůbec nic a typ ze servisu je ucpanej katalyzátor, porř. lambda sonda.

Napsal: stř 02.04.2008 09:23
od xSAFA
patras píše:poradi jdi na diagnostiku !


:roll: Píše že na ni byl v BMW... Ale přijde mi dovný že vůbec na nic nepřišli.... :?

Napsal: stř 02.04.2008 12:02
od miki
Na diagnostice jsem byl přímo v BMW servisu v německu a zkoušeli i váhu vzduchu a je vše v naprostém pořádku. A ta sranda tam stojí 83eur. Jeli to i projet, vysvětloval jsem mu jak stim má jet, že ten plyn musí držet delší dobu ve stejný poloze, aby to začlo dělat a ten blb stim jel do města, kde musíš pořád řadit a brzdit a to nedělá a samozřejmě přijel zpátky, že to nic nedělá a že bych tam auto musel nechat jestli na něco přijdou.No akdyž mě řekl cenu za tu diagnostiku tak jsem si radši auto vzal zpátky.

Napsal: stř 02.04.2008 12:13
od miki
No já stim byl před měsícem na technický a to bych asi emisema neprošel si myslim, kdyby byl ucpanej katalyzátor a nebo vadná lamba sonda.A na emisích mi neříkal nic že by byly špatný hodnoty.

Napsal: stř 02.04.2008 14:06
od zamic
To máš pravdu to by ty hodnoty asi moc přiznivý nebyly. Jinak jsem se bavil se známým a dal mi typ na palivovej filtr tak už se na něj chystám.

Napsal: stř 02.04.2008 14:10
od patras
ucpanej kat emise nezvetsuje ..naopak :)

Napsal: stř 02.04.2008 16:19
od miki
Kdyby to byl ten ucpanej kat, to znamená výměna za novej co?

Napsal: stř 02.04.2008 23:54
od Killca
vymena za novej no, ale jinak muze to byt i ten benzinovy filtr, mooozna teoreticky, ze by ti obcas krachlo benzinove cerpadlo nebo nedopalila svicka, to pak muze byt i svickovym kabelem nebo civkami

Napsal: čtv 03.04.2008 08:44
od miki
Tvrdil mě že kabely i svíčky jsou taky dobrý, pak už nezbejvá než jít po palivový soustavě.

Napsal: čtv 03.04.2008 08:50
od castro
miki píše:Tvrdil mě že kabely i svíčky jsou taky dobrý, pak už nezbejvá než jít po palivový soustavě.


vyměň palivovej filtr ( otázka asi 700,- ) a nechal bych přeměřit tlak v palivový soustavě...

Napsal: čtv 03.04.2008 09:26
od miki
Jasan udělám to a dám vědět.

Napsal: sob 05.04.2008 08:44
od miki
To přeměření polivové soustavy dělají běžně v každém servisu ? Nebo nějakej speciální co se stím přímo zabývá.

Napsal: pon 07.04.2008 09:28
od HanzE3
Mám stejnej problém, do 2tis. Ot. to jede normálně, od dvou výš se to dusí a střílí do výfuku, je to uplně mrtvý.Palivák jsem dal novej, váhu vyčistil, vyměnil všechny spuchřený hadice. Pořád stejný.

Napsal: pon 07.04.2008 15:31
od miki
Mě to do vejfuku nestřílí, ale už to dělá i pod 2000ot/min. Vteřinu táhne jak má a na vteřinu vynechá , ale musim držet plyn pořád stejně a když je to studený tak to jede ůplně normálně jen se to trochu ohřeje tak začne vynechávat. Palivovej filtr mam už obědnanej tak ho vyměním a uvidim co se bude dít.

Napsal: pon 07.04.2008 22:51
od Killca
HanzE3 píše:Mám stejnej problém, do 2tis. Ot. to jede normálně, od dvou výš se to dusí a střílí do výfuku, je to uplně mrtvý.Palivák jsem dal novej, váhu vyčistil, vyměnil všechny spuchřený hadice. Pořád stejný.

u tebe bych to ale uz typl na to palivovy cerpadlo, mozna svicky nebo civky, nebo ze by vstrik, ale svicky ci civky by to mohlo odhalit na diagnostice, cerpadlo by chtelo zmerit tlak

Napsal: úte 08.04.2008 07:00
od HanzE3
Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede.. :Confused2: :sad2:

Napsal: čtv 10.04.2008 11:33
od mirda
mam hodně podobnej problém na íesu. Myslel sem že to je vejfukem, byl tam nějakej jinej, ale komplet jsem ho vyměnil za originál co tam má bejt a furt zhruba stejný. Vyměnil sim i svíčky za předepsaný i palivovej filtr. Tak od 3 do 5,5 tisíc ten motor prostě strácí vykon a občas jakoby cukne. pak když je zas kolem tech 5 tak se zase jakoby chytne. na diagnostice sem byl a řekli že jednotka žádnou chybu nehlásí. ještě jeden takovej muj postřeh. možná je to blbost, ale zdá se mi že to je mnohem citelnější vždycky když prší nebo je mokro. takže mě napadá - bud vždycky někam zateče voda. Ale to by podle mě pak nejelo vůbec. a nebo je to s tim deštěm jenom taková moje sugesce a pak mě napadá už jenom váha vzduchu nebo palivový čerpadlo.