Stránka 1 z 1

Napsal: pát 14.03.2008 19:10
od castro
nevíte někdo zda když budou poslpolu samosvor a ASC+T ,jestli se to bude hádat?

Napsal: pát 14.03.2008 19:29
od PET77
uz se to tu taky celkem probiralo...

nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...

Napsal: pát 14.03.2008 19:37
od castro
PET77 píše:uz se to tu taky celkem probiralo...

nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...
dík, já jsem to nejak nemohl najít...

kdyžtak prosím o smazání...

Napsal: pát 14.03.2008 22:07
od Huska
PET77 píše:uz se to tu taky celkem probiralo...

nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...
a no to jsi přišel jak? ... mám přesně opačnou zkušenost !!! bud zkurvíš lamely v samosvoru nebo spálíš destičky a zkroutíš kotouče !!! homokinetické klouby na poloosách na to taky neříkají "pohoda"

Napsal: sob 15.03.2008 09:47
od castro
a ničí se to i běžným ježděním, nebo jen při jízdě bokem? pokud si vypnu ASC+T tak by to mělo byt v pohodě, ne?

Napsal: sob 15.03.2008 19:13
od hrosik
Klasický samosvor ne, lze použít diferenciál typu Torsen zn. Quaife, u nás je zastupuje firma MK racing, která Ti ho může bez problémů dodat

Napsal: sob 15.03.2008 20:08
od PET77
jak casto ti za jizdy zabira ASC-T? Co jsem chtel rict je, ze v kombinaci se samosvorem se to nechova nikterak nestandartne...
Huska píše:
PET77 píše:uz se to tu taky celkem probiralo...

nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...
a no to jsi přišel jak? ... mám přesně opačnou zkušenost !!! bud zkurvíš lamely v samosvoru nebo spálíš destičky a zkroutíš kotouče !!! homokinetické klouby na poloosách na to taky neříkají "pohoda"

Napsal: sob 15.03.2008 22:27
od Huska
castro píše:a ničí se to i běžným ježděním, nebo jen při jízdě bokem? pokud si vypnu ASC+T tak by to mělo byt v pohodě, ne?
samozřejmě jen tehy když zaberou oba systémy současně :-) ... nicméně nevím jestli to někdo dokáže odhadnout která zatáčka je OK a při které již zabírá trakce. Už vím o dvou lidech co dopadli takto špatně a řešili trvalé vypnutí trakce

jinak když jsem měl 328i tak mi trakce zabírala často 8)

Napsal: stř 19.03.2008 09:27
od calif
mam svor i ASC, autem jezdim pres rok, funguje to dobre, nejezdim jako prase a bokem uz vubec ne, jen jednou sem si udelal na letisti par kolecek, ale to bylo ASC vyple, ikdyz chci jet razanteji tak ho vypinam

Napsal: stř 19.03.2008 10:37
od Hanz
je to nesmysl, nez budete uvazovat nad blbostma, zamyslete se logicky... co je rychlejsi? elektronika (cidlo-draty-ŘJ-vypocet-draty-ABS-cerpadlo-potrubi-desticky-kotouce) nebo prima mechanicka vazba (poloosa-lamela-poloosa)? takze v 90% "hroziciho prokluzu" k nemu ani nemuze dojit, protoze ho primarne resi ten samosvor, pouze v pripade, ze by ten prokluz byl extremni, zacne se pridavat ASC a to jen tim, ze tomu samosvoru pomaha (ta lamela nedela nic jineho, nez co delaji ty desticky a kotouce, jen to dela podstatne rychleji)

Napsal: stř 19.03.2008 12:05
od chrompacket
Hanz píše:je to nesmysl, nez budete uvazovat nad blbostma, zamyslete se logicky... co je rychlejsi? elektronika (cidlo-draty-ŘJ-vypocet-draty-ABS-cerpadlo-potrubi-desticky-kotouce) nebo prima mechanicka vazba (poloosa-lamela-poloosa)? takze v 90% "hroziciho prokluzu" k nemu ani nemuze dojit, protoze ho primarne resi ten samosvor, pouze v pripade, ze by ten prokluz byl extremni, zacne se pridavat ASC a to jen tim, ze tomu samosvoru pomaha (ta lamela nedela nic jineho, nez co delaji ty desticky a kotouce, jen to dela podstatne rychleji)
mam e36Touring a v servisce na druhe strane, kde je vypis vybavy mam uvedeno (nevim ted presne cisla) SPERREDIFERENZIAL a i ASC+T..jezdim s nim uz pres pul roku a nezaznamenal jsem zadne zavady :wink:

Napsal: stř 19.03.2008 12:39
od coupe328
Ja mel ten poznatek,ze kdyz se mi protocili kola na me bejvalce,tak se mi rozsvitilo ASC,ale kola stale tocili bez nejakeho ubytku vykonu..takze asi jako Hanz

Napsal: stř 19.03.2008 12:57
od Helldiver
Hlavne sem netahajte ASC, to mam aj ja (a tiez zaroven svor, na 535i), ale ASC len ubera plyn a nema zhola nic spolocne s pribrzdovanym kol, to robi az ASC+T. ASC+T sa spolu so sperou do aut nikdy seriovo nedavalo pokial viem...

Napsal: stř 19.03.2008 18:45
od Huska
Helldiver píše:Hlavne sem netahajte ASC, to mam aj ja (a tiez zaroven svor, na 535i), ale ASC len ubera plyn a nema zhola nic spolocne s pribrzdovanym kol, to robi az ASC+T. ASC+T sa spolu so sperou do aut nikdy seriovo nedavalo pokial viem...
tak tak zase jsou tu zavádějící příspěvky :roll: :roll: proti ASC+samosvor nic nenamítám, naopak ASC+T+samosvor je špatně !!! a nikdy se společně nevyrábělo

Napsal: stř 19.03.2008 23:10
od kamikaze5100
calif píše:mam svor i ASC, autem jezdim pres rok, funguje to dobre, nejezdim jako prase a bokem uz vubec ne, jen jednou sem si udelal na letisti par kolecek, ale to bylo ASC vyple, ikdyz chci jet razanteji tak ho vypinam
stimhle musim souhlasit bud jedim razantně a vypnu ASC a nebo normalně a všechno v klidu 8)

Napsal: čtv 20.03.2008 01:46
od castro
kamikaze5100 píše:
calif píše:mam svor i ASC, autem jezdim pres rok, funguje to dobre, nejezdim jako prase a bokem uz vubec ne, jen jednou sem si udelal na letisti par kolecek, ale to bylo ASC vyple, ikdyz chci jet razanteji tak ho vypinam
stimhle musim souhlasit bud jedim razantně a vypnu ASC a nebo normalně a všechno v klidu 8)
tak jezdim prakticky i ted bez samosvoru, takže to vypadá že to bude ok...

Napsal: čtv 20.03.2008 09:41
od calif
ono je dulezite co psali kluci o tom rozdilu mei ASC+t a samotnem ASC :)
i ja to prvne spatne pochopil a bylo mi divne proc by to s ASC melo dohromady se svorem delat rotiku kdyz to jen pridusi motor...:)