Napsal: pát 14.03.2008 19:10
nevíte někdo zda když budou poslpolu samosvor a ASC+T ,jestli se to bude hádat?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
dík, já jsem to nejak nemohl najít...PET77 píše:uz se to tu taky celkem probiralo...
nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...
a no to jsi přišel jak? ... mám přesně opačnou zkušenost !!! bud zkurvíš lamely v samosvoru nebo spálíš destičky a zkroutíš kotouče !!! homokinetické klouby na poloosách na to taky neříkají "pohoda"PET77 píše:uz se to tu taky celkem probiralo...
nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...
Huska píše:a no to jsi přišel jak? ... mám přesně opačnou zkušenost !!! bud zkurvíš lamely v samosvoru nebo spálíš destičky a zkroutíš kotouče !!! homokinetické klouby na poloosách na to taky neříkají "pohoda"PET77 píše:uz se to tu taky celkem probiralo...
nicmene ze zkusenosti ti mohu rict, ze to spolu funguje uplne vpohode...
samozřejmě jen tehy když zaberou oba systémy současněcastro píše:a ničí se to i běžným ježděním, nebo jen při jízdě bokem? pokud si vypnu ASC+T tak by to mělo byt v pohodě, ne?
mam e36Touring a v servisce na druhe strane, kde je vypis vybavy mam uvedeno (nevim ted presne cisla) SPERREDIFERENZIAL a i ASC+T..jezdim s nim uz pres pul roku a nezaznamenal jsem zadne zavadyHanz píše:je to nesmysl, nez budete uvazovat nad blbostma, zamyslete se logicky... co je rychlejsi? elektronika (cidlo-draty-ŘJ-vypocet-draty-ABS-cerpadlo-potrubi-desticky-kotouce) nebo prima mechanicka vazba (poloosa-lamela-poloosa)? takze v 90% "hroziciho prokluzu" k nemu ani nemuze dojit, protoze ho primarne resi ten samosvor, pouze v pripade, ze by ten prokluz byl extremni, zacne se pridavat ASC a to jen tim, ze tomu samosvoru pomaha (ta lamela nedela nic jineho, nez co delaji ty desticky a kotouce, jen to dela podstatne rychleji)
tak tak zase jsou tu zavádějící příspěvkyHelldiver píše:Hlavne sem netahajte ASC, to mam aj ja (a tiez zaroven svor, na 535i), ale ASC len ubera plyn a nema zhola nic spolocne s pribrzdovanym kol, to robi az ASC+T. ASC+T sa spolu so sperou do aut nikdy seriovo nedavalo pokial viem...
stimhle musim souhlasit bud jedim razantně a vypnu ASC a nebo normalně a všechno v kliducalif píše:mam svor i ASC, autem jezdim pres rok, funguje to dobre, nejezdim jako prase a bokem uz vubec ne, jen jednou sem si udelal na letisti par kolecek, ale to bylo ASC vyple, ikdyz chci jet razanteji tak ho vypinam
tak jezdim prakticky i ted bez samosvoru, takže to vypadá že to bude ok...kamikaze5100 píše:stimhle musim souhlasit bud jedim razantně a vypnu ASC a nebo normalně a všechno v kliducalif píše:mam svor i ASC, autem jezdim pres rok, funguje to dobre, nejezdim jako prase a bokem uz vubec ne, jen jednou sem si udelal na letisti par kolecek, ale to bylo ASC vyple, ikdyz chci jet razanteji tak ho vypinam