Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 27.02.2008 16:05
				od FiliposII
				Ahoj denska sem si cistil volnobezny ventil, protoze mne houpali otacky na volnobeh na LPG. Po vycisteni sem ho dal zpet  a co se nestalo. Na LPG se sice chod trosku zlepsil (uz to tak moc nehoupe), ale na benzin, na ktery to pred opravu jelo bezproblemu je chod na volnobeh  hrozny auto jakoby se dusilo, a "chrblalo" tim padem se mirne rozhoupou i otacky ale jen minimalne. Volnobezny ventil jsem zkousel, a je plne funkcni, nikde nedrhne a vylesteny do lesku. 
mohl by takto razantne ovlivnit chod motoru tento ventil, kdyz se zda byt dobry, a nebo se jen projevila nejaka dalsi zavada co tam muze byt, spatna vaha a nebo lambda. Kdyz by mi to snad nikde nemelo prisavat vzduch do sani, vsecko sem utesnil, a projistotu aj zalepil silikonem.
Kdyz vypojim Lambdu, tak to na chodu motoru neni nijak znat. (pred 3 mesici na mereni mi rekli ze je dobra).
Zapomel sem ze je to E36  325i   M50- motor
Kdyz vypojim Vahu vzduchu, tak se chod motoru mirne zhorsi, ale neni to prilis znat.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.02.2008 16:14
				od castro
				co máš za motor? 
mam taky problém s volnoběhem. Prakticky ale až po zahřátí auta. Po vyřazení mi spadnou otáčky až třeba k 200 a pak se vyhoupnou nahoru a pak se ustálí. Někdy to i chcípne... ventil jsem taky čistil.. :-/
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.02.2008 17:25
				od FiliposII
				Uz sem tam ten typ motoru doplnil   
E36  325i M50
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.02.2008 17:31
				od FiliposII
				castro píše:mam taky problém s volnoběhem. Prakticky ale až po zahřátí auta. Po vyřazení mi spadnou otáčky až třeba k 200 a pak se vyhoupnou nahoru a pak se ustálí. Někdy to i chcípne... ventil jsem taky čistil.. :-/
no tak ja ho mam porad za studena aj za tepla. Ale jak pises  ze po virazeni  spadnu otacky a pak sa to vyhupne navrch a v mem pripade to bude mirne kolisat kolem nejake hodnoty (za jizdy jsou stabilni). A nekdy mi to taky chcipne, tak bych to videl asi na stejnu vadu a to bud lambda a nebo vaha vzduchu, chtelo by to zkusit?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 03.03.2008 23:07
				od frank325i
				mam stejny problem aj stejny motor....v cem je problem.....
			 
			
					
				
				Napsal: pon 03.03.2008 23:21
				od D-E-J-V
				a to ti začalo dělat jen tak a nebo si tomu autu dal před tím zahulit?...drift,prudké podřazování a tak?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 04.03.2008 18:00
				od FiliposII
				No ja sem to auto zatim setril, nikdy moc nedostahlo zahulit, jen  sem tam pri predjizdeni to vytocim (max k 6000ot/min). Ale nevim jak to bylo  u predchoziho majitele ???
Ale na benzin to jede uplne v pohode akorat to LPG???
			 
			
					
				
				Napsal: úte 04.03.2008 22:27
				od D-E-J-V
				mě se něco podobného stalo z ničeho nic...dával sem tomu zahulit a najednou mi praskl vlnovec..docela velká díra...a od té doby než sem na to přišel bylo auto jak někde vytažené z vrakoviště....už jsem tam měl pár šrámů od začátku co jsem auto koupil...dneska sem vyměnil vlnovec a nevěřil sem co to dokáže....hned pár minut na to sem uplně zdriftoval zadní gumy:-)...jede to uplně jinak a konečně v pořádku...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 08.03.2008 16:40
				od FiliposII
				Dneska sem zkusil vytahnut  cidlo teploty a nestacil sem sa divit    chod motoru byl uplne v poradku   zadne kolisani otacek, akorat otacky nebyli cca  550-600, ale byli tak 800-900, ale zadne kolisani. Ale asi tak po 5 minutach   se neco v motoru stalo, spadly otacky caa na 400-500 a   motor zacal opet houpat v rozmezi 500-600. 
Kdyz prepojim cidla teploty opacne, tak teplomer ukazuje asi dobre, a motor na volnobeh houpe.
Chtel bych sa zeptat, zda s timto nema nekdo zkusenosti, co udela odpojene cidlo, jak by se mel motor chovat, a proc po par minutach dojde nahle ke zvratu a poklesnou otacky na normalni hodnotu, a motor opet zacne houpat.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 11.03.2008 17:28
				od calif
				no tak ja se pridam, 325i M50, otacky kolisaly stale, za studena, i za tepla, praskly vlnovec sání, koupe noveho, tak 1000km ok, ted to dela opet, ale jen za studena a zatim nijak markantně, takze taky netusim, z nicehoz nic proste, hlavne pri vyrazeni, za jizdy jsou otacky ok 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.03.2008 16:50
				od Allex
				Já mám taky podobnej problém, jak za studena, tak i za tepla. U 318TDS E36. Volnoběž.ot. mezi 775-850. Vyřadím, otáčky klesnou zhruba na 2 vteřiny pod uroveň volnoběžných ot. tj. zhruba na 600-650. Poté se vráti zpět mezi 775-850 ot. Napadla mě váha vzduchu...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.03.2008 17:56
				od FiliposII
				Vaha vzduchu mna napadla take, ale zkusil sem ju vypojit o chovani sa nezlepsilo zhorsil sa chod ale porad to hupalo, tak sem usoudil ze asi bude dobra ale chtelo by to zkusit
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.03.2008 20:03
				od droban
				ja kdyz sem mel v haji vahu vzduchu tak mi to po odpojeni taky blblo,ani diagnostika nehlasila vadnou vahu,ale kdyz sem ji vymenil auto jelo daleko lip
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.03.2008 23:37
				od stallker
				to castro: měl jsem ten samej problém, hlavně když jsem brzdil z kopce a zároveň jsem sešlápl spojku, abych podřadil, tak mi spadly otáčky tak nízko, že to občas i chcíplo. Vyměnil jsem škrtící klapku a byl klid, motor M20
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 15:30
				od sqeezer
				Měnil jsi celou škrtící klapku, nebo jen ten potenciometr? Co na ní bylo špatnýho?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 15:32
				od droban
				taky se kouknete jesi je klapka v nulove poloze,staci trocha vic dotahli lanko a uz to snima nejak blbe a hadaj se cidla
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 20:58
				od stallker
				Měnil jsem ji celou, protože ten potenciometr je tam nějak přesně nastavenej, tak jsem s tim radši nehejbal. Měl jsem ještě jeden kompletní motor, tak jsem to jen přehodil.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 21:05
				od stallker
				Zkoušel jsem ji samozřejmě nejdřív čistit, ale žádná změna, takže to asi bylo tim potenciometrem.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 22:53
				od castro
				tak to je zajímavý....  :-/  dík za info.. zkusim to... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2008 15:20
				od jumbo
				Čau, mám úplně ten stejnej problém, na diag. to vyhodilo špatnou lambdu, koupě NGK 3300.- ale pořád stejný, ještě k těm problémům: trochu to jako by střílí - není stejný chod motoru, možná trochu smrdí- bohatá směs a hlavně to cuká při ustálené jízdě. Než půjdu na diagnostoku znovu, ještě zkusím vyčistit klapku a zkontrolovat vlnovec sání, což mi bylo jaksi doporučeno. A co vy? Nějaký pokrok ohledně tohoto problému? Ještě: při odpojení váhy, konektoru klapky změna chodu motoru, při odpojení lambdy, teplotního čidla- nic se neděje...
motor M50