Stránka 1 z 1

Napsal: úte 26.02.2008 09:55
od Brembo_318i
Mám problém s kolísáním otáček. Když nastartuji auto, motor jde jen na 3 válce při 500 otáčkách a postupně jde motor na 1500 otáček a pak zase rychle spadnou až motor chcípne. Pak když jedu a vyřadím rychlost, auto samo jede a přidává si otáčky i spotřebu benzínu...nechápu 8O Tak prosím poraďte čim by to mohlo být. Mám 318i, r.v.1985, přestavba 91

Napsal: úte 26.02.2008 14:58
od George_D
Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět :wink:

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch :wink: A celkově projdi všechny hadice i sání :wink:

Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku :wink:

Napsal: stř 27.02.2008 16:47
od Brembo_318i
Díkes George, zkusim pošéfovat vše co si mi poradil a dám pak vědět jak to dopadlo. :wink:

Napsal: stř 27.02.2008 17:17
od Brody
Toto uz je na teto strance treti tema s kolisanim otacek! :lol: Nejaka casta zavada posledni dobou

Napsal: stř 27.02.2008 23:24
od Brembo_318i
No taky jsem koukal, že už s tim má pár lidí problémy. Kór ještě u toho mýho veterána :D a ještě se mi dneska rozsvítila kontrolka INSPECTION :!: Tak ještě si ten stroj vezme pár žoliků, abych ho vyladil. :cry:

Napsal: stř 27.02.2008 23:52
od Killca
ale inspection nesviti kuli problemu, jen kuli pravidelne kontrole ne? :)

Napsal: čtv 28.02.2008 00:26
od Brembo_318i
Jo???? Já si to myslel, ale kámoši mi řikali, že INSPECTION je nějakej problem, kdesi co si někde tam pod haupnou.... Tak tim líp, ale tu kontrolku mi vypnou asi jen v nějakym servisu, kde dělaj speciálně bavoráky ne???

Napsal: čtv 28.02.2008 01:00
od CZAirwolf
Ikonka Hledat Inspection a mas jasno...

Napsal: pát 29.02.2008 23:11
od frank325i
George_D píše:Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět :wink:

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch :wink: A celkově projdi všechny hadice i sání :wink:

Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku :wink:


mam podobny problem....zajima me kdyz dam novou klapku zda je tam potreba provest zakl. nastaveni pres diagnostiku.... dik za odpoved.....

Napsal: ned 02.03.2008 22:21
od Killca
Brembo_318i píše:Jo???? Já si to myslel, ale kámoši mi řikali, že INSPECTION je nějakej problem, kdesi co si někde tam pod haupnou.... Tak tim líp, ale tu kontrolku mi vypnou asi jen v nějakym servisu, kde dělaj speciálně bavoráky ne???

ten inspection si zrusis sam, ukostri na 12-14 sekund diru s cislem 7 v motorovem konektoru na diagnostiku pri zapnutem klicku na startovaci poloze

Napsal: úte 04.03.2008 23:55
od Brembo_318i
Díky za radu....

Napsal: stř 05.03.2008 15:42
od George_D
frank325i píše:
George_D píše:Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět :wink:

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch :wink: A celkově projdi všechny hadice i sání :wink:

Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku :wink:


mam podobny problem....zajima me kdyz dam novou klapku zda je tam potreba provest zakl. nastaveni pres diagnostiku.... dik za odpoved.....


Ta klapka by měl být obyč potenciometr, takže si myslím že by se to nemuselo diagnostikovat a nastavovat. Případně pokud máš multimetr, zkus si ho ne klapku připojit a plynovim lankem otvírat, uvidíš, zda ukazuje plynule a pokud někde vynechává, muže být na vině už stáří a vyběhanost a s tim by souviselo třeba i škubání. Já řešil tento problém jednou u E30 M40 a popravdě byla to poslední věc, která mě napadla a bylo to ono, čemuž jsem ani nevěřil, moc se to asi nestává :wink:

Napsal: stř 05.03.2008 16:05
od Studna
Mě se podobně chovalo ISo, když chcípla lambda. Začal bych u ní.

Napsal: stř 05.03.2008 17:08
od castro
trochu banalita, ale mě pomohlo částečně vyřešit problém prostříkáním konektoru na váze vzduchu kontaktolem.. Asi už byl vyběhanej a zoxidovanej. Trochu mi to pomohlo... Otáčky ještě občas houpnou ale jede to konečně zase jak má. Takže ještě ty svorky probrousim a trochu zcvaknu.
Netvrdim že je to ten problem ale me pomohla i taková blbost.

Napsal: čtv 06.03.2008 12:26
od Brembo_318i
Ahoj, prosim tě jak si mi psal tu zprávu o tý inspekcion, jak si jí zrušim...

"ten inspection si zrusis sam, ukostri na 12-14 sekund diru s cislem 7 v motorovem konektoru na diagnostiku pri zapnutem klicku na startovaci poloze"

.... tak jem nerozuměl tomu "ukostri" a jakou díru

díky za odpověď