Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.02.2008 15:56
od Maverick666
Zdravim. Mam BMW E36 320i ale do budoucna bych chtěl dát něco silnějšího (dva a půlku vanose) a tak se chci zeptat jestli má někdo zkušenost s podobnou přestavbou, jak je to pracné a co všechno se můsí vyměnit.
Děkuji.

Napsal: pon 25.02.2008 15:58
od Leveler
Dělal to Jawak

Napsal: pon 25.02.2008 16:06
od dsvatos
Nechci kecat, ale jenom motor to nebude. Bude se muset měnit i diferák na "velkej", poloosy atd . 320 ho má myslím stejnej se čtyřválama.

Napsal: pon 25.02.2008 22:36
od Maverick666
No stejně jsem chtěl dávat samosvor tak to by mě aspoň donutilo...A jak je to s elektrikou?

Napsal: stř 27.02.2008 22:34
od Miketak
Už se to tu řešilo stokrát...nejlepší prodat dvoulitra...koupit dvaapůlku... :wink:

Napsal: čtv 28.02.2008 16:04
od Maverick666
No je to asi nejjednodušší ale já chci jen vědět co všechno je potřeba udělat při výměně dvoulitra za dvaapůlku... :?:
Já mýho bawora nechci prodávat...po tom trápení při opravě jsem k němu získal citový vztah... :inlove:

Napsal: čtv 28.02.2008 18:53
od Bohhy
Ted sem to delal nekolikrat, cele je to otazka nekolika hodin. Motory sou naprosto totozny, pokud budes zamenovat m52b20 za m52b25 nebo m50b20 za m50b25.
Pokud to neni nutny, tak od prevodovky dozadu nemusis menit nic.
Musis vymenit airbox, ten je jinej. jinak je to proste stejny.
Pro me ososbne otazka jednoho dne prace

Napsal: čtv 28.02.2008 21:42
od Maverick666
Takže můžu nechat stejnou el. instalaci a stejnou převodovku a vyměnim akorát motor s airboxem?...to mě docela potěšilo. A jinak nevim jestly nejsou na 325ce silnější poloosi...jde mi o to abych tomu někde nenaložil a nerozlámal je... :?:

Napsal: čtv 28.02.2008 22:54
od Bohhy
Jestli si nikdy nemenil v BMW motor, tak ti to trosku nastinim.
Bmw ma skvele resenou elektriku, nikdy nic neodpojujes z motoru. Odpoji se skorat hlavni kabel nad pravym podbehem, odpojis RJ, na leve strane potom odpojis tentyz kabel, vycvaknes tri relatka a odpojis hlavni zasuvku. To je cele od elektriky, tohle vse zustane na motoru a s tim to i vyndas. Odpojis vodu, plynove lanko (popripade klimakompresor) a motor jde ven. Ja ho vyndavam spodem s napravnici a prevodovkou jako komplet, takze odpojim kardan, razeni, ramena, napravnici vejfuk a motor jde komplet ven za necely 2 hodky.

A pokud budem zachazet do podrobnosti s tema poloosama. Jo je to tak 2,5ka ma vetsi difer (kvuli tomu kratsi kardan) a vetsi poloosy. Ale ted uz zalezi na tobe, jestli si je sezenes a das tam vsechno tohle nebo nechas z 2,0. Ale ja s tim jezdil a jediny co se mi podelalo tak samosvor, ale to proto, protoze si myslim ze byl z 18ky, protoze byl hrozne kratkej.
Kazdopadne vymenit poloosy, difer a kardan neni takovej problem. Ale chce to vsechny tyhle tri veci najednou. Jinak 2,5 ma stejny brzdy jako 2,0.

Napsal: pát 29.02.2008 00:21
od Maverick666
Jasně no...v tom případě bych tam ty poloosy neřešil ale asi bych chtěl ten samosvor.
Tak už jen schází sehnat takovej dobrej motor a někoho kdo mi to za slušnou cenu přehodí... :)

Napsal: ned 02.03.2008 13:21
od Maverick666
No a když už jsme u toho...nevítě někdo o nějaké dvaapůlce s vanosem v top stavu? Vůbec teda nevim kde se pohybuje cena tak jestli má někdo představu tak dejte vědět.

Napsal: ned 02.03.2008 13:31
od Bohhy
Ja bych mel jednu 2,5ku bez vanose, je z e34 predelana na e36 i s elektrikou cena pres sz, ale je komplet pretesnenej, novej simering zepredu na prsou a komplet vycistenej.

Napsal: ned 02.03.2008 14:09
od Maverick666
A kdybych tam chtěl 2,5 s vanosem...byl by to problém?