Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.02.2008 12:24
od solvina
Trošku som to vytočil a praskli obe vahadlá na výfukových ventiloch prvého valca! Mám silný pocit, príčinou bolo asi krátke stretnutie piestu a ventilov. Pred nedávnom bola menená hlava, otlakovaná a zrovnaná. Ale pri montáži sa použilo síce nové ale tak isto hrubé tesnenie. Je správna moja domnienka že po zrovnaní hlavy sa priblížili ventily k piestu min. o hrúbku zrovnania?
Pomôže použitie hrubšieho tesnenia pod hlavu? Alebo je nutné skrátiť aj drieky ventilov? Uvítam každú radu. Dík

Gratulujem že "ste si" už konečne zvolili prezidenta.

Napsal: čtv 21.02.2008 12:16
od tds
dává se pouze vyšší těsnění.jinak předpokládám že víš že obrábění hlavy je dovoleno pouze do 0,05mm. pokud je více zohlá tak se musí hlava vyměnit za novou