Napsal: stř 20.02.2008 12:24
Trošku som to vytočil a praskli obe vahadlá na výfukových ventiloch prvého valca! Mám silný pocit, príčinou bolo asi krátke stretnutie piestu a ventilov. Pred nedávnom bola menená hlava, otlakovaná a zrovnaná. Ale pri montáži sa použilo síce nové ale tak isto hrubé tesnenie. Je správna moja domnienka že po zrovnaní hlavy sa priblížili ventily k piestu min. o hrúbku zrovnania?
Pomôže použitie hrubšieho tesnenia pod hlavu? Alebo je nutné skrátiť aj drieky ventilov? Uvítam každú radu. Dík
Gratulujem že "ste si" už konečne zvolili prezidenta.
Pomôže použitie hrubšieho tesnenia pod hlavu? Alebo je nutné skrátiť aj drieky ventilov? Uvítam každú radu. Dík
Gratulujem že "ste si" už konečne zvolili prezidenta.