castro píše:taky by mě zajímalo jestli jde cítit rozdíl... Sání mi zatím leží v garáži a čeká až bude venku teplo.
A proč vlastně měníš i airbox? vždyť můžeš nechat původní, ne?
podle mě tvarem bude stejnej...
Tvarem asi stejnej je, ale 2,8 má menší průměr výstupu na MAF. Mám i 2,5 MAF, čili to nepasuje, na MAFu je větší díra než na airboxu. Pokud je tvarem stejnej, bylo by to ideální, to by znamenalo, že se lišej jen průměrem výstupu. Což je ale to, co nevím.
Jinak já auto takhle koupil, ale sání muselo dolů, dělalo to nějaký prase a přisávalo si to falešnej vzduch. Ono to není jen sundat sání A a dát tam sání B, je třeba trochu bastlit, ale hlavně u toho přemejšlet.
Mám tam - sání 2,5 - klapka 2,8 - gumové koleno - MAF 2,5 - tuning filtr. Problémy - sání 2,8 má hladkou dosedací plochu, 2,8 klapka má svoje těsnění. 2,5 to má přesně opačně. Čili teď mám dvě těsnění proti sobě - na klapce ( 2,8 ) a na sání ( 2,5 ). Řešení - už mám připravenou klapku 2,5, která tam padne přesně. Je jen třeba jinudy protáhnout dráty a trochu ohnout hadice, nic těžkýho. Ta 2,8 je i užší, čili je v ní to sání uškrcený, kromětoho už to mám celé 2,5, tzn. s větším průměrem.
Irituje mě tam ten filtr, čili se dostávám zpět k původnímu dotazu, totiž jestli se airbox 2,8 a 2,5 neVANOS lišej jen průměrem výstupu ? Případně, pokud by mi někdo vyblejsknul ten 2,5 airbox, zbytek si odvodím
A výkon ? Já s tím jezdím od začátku takhle, ale co jsem se předtím svezl v jiné 2,8, subjektivně bych řekl, že to o trochu líp jede, ale zbržděný to zatím nemám. Dokud nedoladím klapku a airbox, ani to měřit nebudu. Určitě to není 50 koní navrch, jak jsem tady někde četl

, ale řekl bych, že to táhne víc odspodu. Jo, ale mám k tomu i nějakej spešl vejfuk
