Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.02.2008 22:16
od Dan td
Mám v 2,8i sání z 2,5 neVANOS. Je tam " tuning " filtr, který jsem chtěl nahradit origo airboxem. Sání z 2,5 je ale komplet vč. MAFu a airbox z 2,8 má o cca 1 cm menší průměr, čili nejde na MAF nasadit.

Jde mi o to, jestli 2,5 airbox je rozměry a tvarem stejný jako ten na 2,8 a jen má větší výstup nebo vypadá jinak ? Abych ho tam fyzicky vůbec nacpal ...

Ideálně, kdyby měl někdo foto 2,5 neVANOS airboxu ... :roll:

Napsal: úte 19.02.2008 09:16
od Dan td
:cry: :?:

Napsal: úte 19.02.2008 12:10
od Marrtin
Bohuzel ti neodpovim na tvuj dotaz, ale zajima me to sani z 2,5. Poznal jsi nejaky narust vykonu ? Rika se ze sanim z 2,5 na 2,8 lze pridat dost koni...

Napsal: úte 19.02.2008 12:14
od castro
taky by mě zajímalo jestli jde cítit rozdíl... Sání mi zatím leží v garáži a čeká až bude venku teplo. :-)

A proč vlastně měníš i airbox? vždyť můžeš nechat původní, ne?

podle mě tvarem bude stejnej...

Napsal: úte 19.02.2008 14:12
od Dan td
castro píše:taky by mě zajímalo jestli jde cítit rozdíl... Sání mi zatím leží v garáži a čeká až bude venku teplo. :-)

A proč vlastně měníš i airbox? vždyť můžeš nechat původní, ne?

podle mě tvarem bude stejnej...
Tvarem asi stejnej je, ale 2,8 má menší průměr výstupu na MAF. Mám i 2,5 MAF, čili to nepasuje, na MAFu je větší díra než na airboxu. Pokud je tvarem stejnej, bylo by to ideální, to by znamenalo, že se lišej jen průměrem výstupu. Což je ale to, co nevím.

Jinak já auto takhle koupil, ale sání muselo dolů, dělalo to nějaký prase a přisávalo si to falešnej vzduch. Ono to není jen sundat sání A a dát tam sání B, je třeba trochu bastlit, ale hlavně u toho přemejšlet.

Mám tam - sání 2,5 - klapka 2,8 - gumové koleno - MAF 2,5 - tuning filtr. Problémy - sání 2,8 má hladkou dosedací plochu, 2,8 klapka má svoje těsnění. 2,5 to má přesně opačně. Čili teď mám dvě těsnění proti sobě - na klapce ( 2,8 ) a na sání ( 2,5 ). Řešení - už mám připravenou klapku 2,5, která tam padne přesně. Je jen třeba jinudy protáhnout dráty a trochu ohnout hadice, nic těžkýho. Ta 2,8 je i užší, čili je v ní to sání uškrcený, kromětoho už to mám celé 2,5, tzn. s větším průměrem.

Irituje mě tam ten filtr, čili se dostávám zpět k původnímu dotazu, totiž jestli se airbox 2,8 a 2,5 neVANOS lišej jen průměrem výstupu ? Případně, pokud by mi někdo vyblejsknul ten 2,5 airbox, zbytek si odvodím :roll:

A výkon ? Já s tím jezdím od začátku takhle, ale co jsem se předtím svezl v jiné 2,8, subjektivně bych řekl, že to o trochu líp jede, ale zbržděný to zatím nemám. Dokud nedoladím klapku a airbox, ani to měřit nebudu. Určitě to není 50 koní navrch, jak jsem tady někde četl :P , ale řekl bych, že to táhne víc odspodu. Jo, ale mám k tomu i nějakej spešl vejfuk :wink:

Napsal: úte 19.02.2008 14:20
od castro
to je dobrý vědět...

mám to totiž připravený a na jaře se na to chystám. Je mi jasný že se tam musí upravit hadičky ale myslel jsem si že klapka půjde normálně nasadit :-( takže ještě shánět klapku z 2,5i? :-/

řekl bych že box bude na 2,5 stejnej, a myslim že by měl být stejnej i z 320i M50... podle mě bude jinej jen ten průměr na MAF

Napsal: úte 19.02.2008 15:24
od Dan td
castro píše:to je dobrý vědět...

mám to totiž připravený a na jaře se na to chystám. Je mi jasný že se tam musí upravit hadičky ale myslel jsem si že klapka půjde normálně nasadit :-( takže ještě shánět klapku z 2,5i? :-/

řekl bych že box bude na 2,5 stejnej, a myslim že by měl být stejnej i z 320i M50... podle mě bude jinej jen ten průměr na MAF
Klapka nasadit jde, ale je tam těsnění proti těsnění. Asi to funguje, ale není to úplně ono a hlavně 2,8 klapka má menší průměr :)

Hadičky žádná věda, do jedné jdou ze strany a do druhé zespodu, ale dlouhé budou dost, kabel se protáhne jinudy, aby dosáhl a je to.

Napsal: úte 19.02.2008 16:29
od patras
nechapu proc tam nekdo dal jinou vahu .. to nemuze poradne fungovat .. i kdyz nekdo mi rikal ze kdyz das na 328 vahu z 320i M52 ze to pojede lip :)

Napsal: úte 19.02.2008 16:31
od castro
patras píše:nechapu proc tam nekdo dal jinou vahu .. to nemuze poradne fungovat .. i kdyz nekdo mi rikal ze kdyz das na 328 vahu z 320i M52 ze to pojede lip :)
jeste by me zajímalo co by udělaly vačky z M50 :) to by potom bylo odškrcení motoru :-)

Napsal: úte 19.02.2008 21:56
od Dan td
patras píše:nechapu proc tam nekdo dal jinou vahu .. to nemuze poradne fungovat .. i kdyz nekdo mi rikal ze kdyz das na 328 vahu z 320i M52 ze to pojede lip :)
nevadí to ani diagnostice :-)

Napsal: stř 20.02.2008 11:41
od Dan td
Vážně nemůže někdo s M50 blejsknout airbox, třeba jen telefonem ? :roll:

Napsal: stř 20.02.2008 11:49
od Spajky
Dan td píše:Vážně nemůže někdo s M50 blejsknout airbox, třeba jen telefonem ? :roll:
Jak moc chvátáš...mám ho vyndanej u známého v garáži, ale nevim, kdy budu mít čas se tam dostat...

Napsal: stř 20.02.2008 16:54
od Dan td
Spajky píše:
Dan td píše:Vážně nemůže někdo s M50 blejsknout airbox, třeba jen telefonem ? :roll:
Jak moc chvátáš...mám ho vyndanej u známého v garáži, ale nevim, kdy budu mít čas se tam dostat...
Zas tolik nechvátám, už s tuzing filtrem jezdím tři měsíce, tak to ještě chvilku vydržím :) . Budu ti vděčnej, když nezapomeneš. Když tam bude pasovat a byl by na prodej, tak ho rovnou koupím :wink:

Napsal: sob 23.02.2008 18:59
od Dan td
:?: :(

Napsal: pon 25.02.2008 00:40
od Dan td
Fakt nemá nikdo v e36 M50 a třeba mobil s foťákem ? :roll: :roll: :roll: