Stránka 1 z 1

Napsal: sob 16.02.2008 18:48
od RadekP
:!: Můj problém je takový, při zátahu mi při překročení 2200ot/min spadne výkon a pak to zase zabere, neni to zase tak znatelné ale je to nepříjemné, už s tym půl roku jezdim, ale ted sem se rozhodl to konečně vyřešit.
:!: Už jsem dal novou váhu vzduchu, mam tam nově zrepasované turbo a ted jsem měnil podtlakové hadičky a vakuovou nádobku na ovládání regulace turba. I elekromagnetický ventily na regulaci turba jsem nejdříve prohodil za ventil na EGR ( jsou stejné) a beze změny. Ted se dokonce i ten ventil vyněměnil za jiny a taky nic.
:idea: Už si vážně nevim rady, tak moc prosim o radu. :?:
:!: Na origo BMW diagnostice mi to nepíše žádné chyby. A mam přehrátý nejnovější soft.
:!: Ale na kts mi to píše chyba regulače počátku vstřikování,ale to nevim jestli s tym souvisí, když na bavorácké diagnostice nic takového nepsalo.
:!: Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
:!: Jinak když to mam zapojený normálně a sleduju tlak turba tak právě při těch 2200 ot/min hodně klesne.

Napsal: sob 16.02.2008 18:59
od Jawak
Pokud jsi tam dal váhu vzduchu s koncovým číslem 003 nebo tak nějak, tak je to zase opět váha vzduchu. Musíš sehnat váhu vzduchu ne z vrakoviště, ale novou original od BMW.
Problém vyřešen tímto způsobem v roce 2004, po 4 letech od koupě nové 320d :roll:

Napsal: sob 16.02.2008 19:08
od RadekP
Jawak píše:Pokud jsi tam dal váhu vzduchu s koncovým číslem 003 nebo tak nějak, tak je to zase opět váha vzduchu. Musíš sehnat váhu vzduchu ne z vrakoviště, ale novou original od BMW.
Problém vyřešen tímto způsobem v roce 2004, po 4 letech od koupě nové 320d :roll:
Dal jsem váhu novou s kocovym číslem 076, je to ta poslední co se dělá z facelifta a je tam přehrátý i soft přesně podle postupů dle BMW.

Napsal: sob 16.02.2008 19:34
od starML
RadekP píše:Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
Nevzdávej to, podle mne jsi už blízko. Vyzkoušej ten elektroventil, je ovládaný řídící jednotkou, normálně 12 Voltů a podívej se, jestli nejsou zaoxidované konektory, jestli spíná (cvaká) a jde na profuk. Spíš bych to viděl na problém s tou hadičkou, prodřená nebo zaškrcená, protože se ta geometrie po nějaké prodlevě přepne. Něco podobného měl kolega ze Slovenska na 525tds :
"Bola poskodena hadica ovladania turba - ta tenka podtlakova, kvoli tomu ze mam pravy silentblok dodrbany je motor zveseny, cim najprv zapchavalo tu hadicku (stlacalo ju) a nakonies ju aj uplne predrelo...."

Napřímo (bez té regulace) nejezdi, ve vyšších otáčkách by to dávalo moc velký tlak. Tak šup do garáže a koukni na hadičky a dej zprávu, jak to dopadlo. :D

Napsal: sob 16.02.2008 19:43
od RadekP
starML píše:
RadekP píše:Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
Nevzdávej to, podle mne jsi už blízko. Vyzkoušej ten elektroventil, je ovládaný řídící jednotkou, normálně 12 Voltů a podívej se, jestli nejsou zaoxidované konektory, jestli spíná (cvaká) a jde na profuk. Spíš bych to viděl na problém s tou hadičkou, prodřená nebo zaškrcená, protože se ta geometrie po nějaké prodlevě přepne. Něco podobného měl kolega ze Slovenska na 525tds :
"Bola poskodena hadica ovladania turba - ta tenka podtlakova, kvoli tomu ze mam pravy silentblok dodrbany je motor zveseny, cim najprv zapchavalo tu hadicku (stlacalo ju) a nakonies ju aj uplne predrelo...."

Napřímo (bez té regulace) nejezdi, ve vyšších otáčkách by to dávalo moc velký tlak. Tak šup do garáže a koukni na hadičky a dej zprávu, jak to dopadlo. :D
Hadičky jsem dal včera upně nové, kompletně všechny i s podtlakovou nádobkou.A elektroventil jsem už také zkoušel, cvaká při zkoušce na KTS. A cvaká i když jsem to napojil na 12V. Navíc by byla náhoda když by byly špatné oba, protože jsem je prohodil s tym co ovládá EGR a beze změny. A už jsem tam dal dokonce i jinej a taky nic.

Napsal: úte 19.02.2008 17:39
od RadekP
Dneska sem zaslepil EGR a nic..je to pořád stejný.Taky sem zkusil další elmg. ventil na ovládání turba a taky nic..
Nějaké další rady? Už sem z toho fakt zoufalej.

Napsal: stř 20.02.2008 18:15
od RadekP
tak vyřešno.. chyba softu..respektive mi to při prvnim přehrání ( kvůli váze) přehráli špatně..Dnes sem byl v servisu u pana Böhma v H. Počernicích a přhráli mi vše jak má být. Můžu doporučit.