Stránka 1 z 1

Napsal: stř 06.02.2008 23:11
od RaczDavid
Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??

Napsal: stř 06.02.2008 23:41
od Kubin
RaczDavid píše:Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??

co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny :D

Napsal: čtv 07.02.2008 00:19
od bekkingcz
Typoval bych to na vahu vzduchu. Teda az po tech svickach. Ale i tak muzes zkusit odpojit vahu vzduchu a uvidis jestli to bude lepsi. Po odpojeni bude mit auto mensi vykon, ale bude pravidelny chod.
Je to dil c.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: čtv 07.02.2008 05:53
od D-E-J-V
bud rád že ti to jede na 5v..mě to jede pořád jen na 4 :wink: sry za ot:)

Napsal: čtv 07.02.2008 09:39
od papyk
Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.

Napsal: čtv 07.02.2008 15:30
od RaczDavid
a nemohly by to bejt třeba i palivovej filtr ? že je zanešenej?

Napsal: čtv 07.02.2008 15:43
od RaczDavid
Kubin píše:
RaczDavid píše:Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??

co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny :D
ta hadice k váze je sice prasklá ale zalepil sem to a drží, mam objednanou novou neni to kolísání otáček kdyby to bylo kolísání tak by se ten motor tolik netřepotal a z vejfuku nestřílelo, svíčky sou nový jedine že by to dělaly ty zapalovací cívky

Napsal: čtv 07.02.2008 15:52
od Spajky
papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
sorry za OT,ale jak se ti tam prosimtě dostala voda? Já teda myju auto maximálně na wapce, ale pak vždycky koukám do motorovýho prostoru kam všude se dostala voda a vždy tak max kolem světel 8O

Napsal: čtv 07.02.2008 17:37
od papyk
Spajky píše:
papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
sorry za OT,ale jak se ti tam prosimtě dostala voda? Já teda myju auto maximálně na wapce, ale pak vždycky koukám do motorovýho prostoru kam všude se dostala voda a vždy tak max kolem světel 8O
No na to jsem právě taky čuměl jak cyp, a navíc to neudělalo hned po té myčce ale až tak po 40km, prostě jak to ojel tou wapkou tak musel asi víc stříknout na díry mezi ostřikovači a pak to přes ty plasty proteklo až tam. Jinak je to kvalitní a jediná myčka kam jezdím - fakt si s tím tam pohrajou a super, na laku nikdy ani škrábanec, jinak ale meju ručně.

Napsal: čtv 07.02.2008 17:41
od papyk
RaczDavid píše:
Kubin píše:
RaczDavid píše:Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??

co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny :D
ta hadice k váze je sice prasklá ale zalepil sem to a drží, mam objednanou novou neni to kolísání otáček kdyby to bylo kolísání tak by se ten motor tolik netřepotal a z vejfuku nestřílelo, svíčky sou nový jedine že by to dělaly ty zapalovací cívky
Nový ještě neznamená že dobrý, takže bych to prolez od nich přes ty cívky a pak řešil dál, jinak ten palivák by to mohl dělat taky, pokud je to ještě starej origoš.

Napsal: čtv 07.02.2008 20:04
od honzibmw
papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
me to delala take voda pod civkou :)

Napsal: čtv 07.02.2008 20:30
od RaczDavid
papyk píše:
RaczDavid píše:
Kubin píše:
co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny :D
ta hadice k váze je sice prasklá ale zalepil sem to a drží, mam objednanou novou neni to kolísání otáček kdyby to bylo kolísání tak by se ten motor tolik netřepotal a z vejfuku nestřílelo, svíčky sou nový jedine že by to dělaly ty zapalovací cívky
Nový ještě neznamená že dobrý, takže bych to prolez od nich přes ty cívky a pak řešil dál, jinak ten palivák by to mohl dělat taky, pokud je to ještě starej origoš.
tak už vim čim to je byl sem na diagnostice a je vadná lambda sonda no tak jí vyměním a uvidím

Napsal: čtv 07.02.2008 20:40
od papyk
No vidíš! Kurňa na tu sem myslel taky, ale jak to tu po sobě čtu, tak koukám, že sem ti to tu nenapsal, tak sorry, a ať už šlape jak má :wink:

Napsal: čtv 07.02.2008 20:49
od RaczDavid
papyk píše:No vidíš! Kurňa na tu sem myslel taky, ale jak to tu po sobě čtu, tak koukám, že sem ti to tu nenapsal, tak sorry, a ať už šlape jak má :wink:
no doufam že jo ale jinak díky

Napsal: pát 08.02.2008 11:23
od jumbo
Mě se to takto chová taky, to střílení a smrad z laufu, nepravydelný chod, ..., svíčky taky nové, mám podezdření na cívky, teplotní čidlo a na lambdu. Ta lambda ale funguje jak jsem se dočetl po cca 2 minutách až se dosáhne nějaké teplotní hodnoty, ne? Dělá mi to i za studena, takže jsem ji vyloučil. Pak tu máme teplotní čidlo, špatné by po studeném startu dávalo jednotce údaje jako že je motor teplý, jenže je to furt stejný.
Že by cívky? zjistí je diagnostice?

Napsal: pát 08.02.2008 14:15
od Hanz
na civce jsou 3 piny, ty krajni zmer odpor proti sobe, musi mit vsechny +/-stejne, pokud ne, je v haji, mam dobrou za 400,-/kus...

Napsal: pát 08.02.2008 22:23
od RaczDavid
jumbo píše:Mě se to takto chová taky, to střílení a smrad z laufu, nepravydelný chod, ..., svíčky taky nové, mám podezdření na cívky, teplotní čidlo a na lambdu. Ta lambda ale funguje jak jsem se dočetl po cca 2 minutách až se dosáhne nějaké teplotní hodnoty, ne? Dělá mi to i za studena, takže jsem ji vyloučil. Pak tu máme teplotní čidlo, špatné by po studeném startu dávalo jednotce údaje jako že je motor teplý, jenže je to furt stejný.
Že by cívky? zjistí je diagnostice?
Zajdi si na tu diagnostiku když bude cívka vadná tak to zjistí, a to kolísání my potom dělalo i zastudena dnes sem jí vyměnil a už je to v poho

Napsal: sob 09.02.2008 21:05
od Author
papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
hmm přesně to se mi teď stalo. tak tejden se mi stávalo, že jednou to jelo v poho,pak z ničeho nic se to začalo klepat a rázem sem měl odhadem 100 koňovýho závoďáka. neska sem sundal cívky, a u šestýho válce byla celá svíčka pod vodou,netušim kudy se tam dostala,každopádně už zas jede jak má :wink:

Napsal: ned 10.02.2008 07:38
od jumbo
v pátek jsem byl na diagnostice, s tím, že aspoň teda zjistí co by mohlo být špatný, ale bohužel jednotka nechtěla komunikovat s počítačem. Takže až v týdnu do jinýho servisu:-( . Jsem fakt zvědavý čím to je, pak určitě dám vědět.