Stránka 1 z 1
Napsal: pon 28.01.2008 20:59
od Sushi
Čus všem potřeboval bych poradit s mínusi při přestavbě e36 z1.6 na 2.5i
jak elektrika a tak.
Dík Sushi
Asi máte recht ,dík za radu.
A nechcete někdo náhodou 1.6 za 45tis.

Napsal: pon 28.01.2008 21:15
od all
dej hledat, bylo to tu už nejmín 5x navíc to hledat je ted luxusně velký
Ale to si slyšet asi nechtel, vid
No všichni až na zapálené dobrodruhy nedoporučují, moc práce a zbytečně... elektrika -musíš nejlépe celej svatek
motor-mosíš dát do auta celej spodek z 2.5 motor,prevodovku,kardan difer
Ostatní ti napíšou vyser se na to kup 2.5
Napsal: pon 28.01.2008 21:25
od Killca
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =prestavba
koukni sem, treba neco uzris, prvni kdo pise k veci je leveler, tak na to jukni, ale predem rikam ze bych do prestavby 4valu na 6ti val nesel
Napsal: pon 28.01.2008 21:38
od Pazdi
taky jsem měl takovej úlet, že jsem chtěl compacta předělávat z 1.6 na 323i...nakonec jsem koupil 328 coupe - vyšlo to levnějc bych řekl...bez stresu, bez bastlení auta...
Napsal: pon 28.01.2008 21:44
od Leveler
Tak tak nemá to opravdu smysl.Myslím že todle napadlo každýho kdo má v BMW 4vál:)
Rači prodej a kup silnýho dorostence..
Napsal: čtv 14.02.2008 13:13
od HansCZ
Killca píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=38024&highlight=prestavba
koukni sem, treba neco uzris, prvni kdo pise k veci je leveler, tak na to jukni, ale predem rikam ze bych do prestavby 4valu na 6ti val nesel
a prestavba z 4val na 4val?

Mam 316 M40 a napadlo me nekdy od budoucna ma 318iS M42/43? Jakej by to byl problem?
diky za odpoved a nekamenujte me pokud je to blbost

Napsal: čtv 14.02.2008 20:14
od all
je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...
Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...
Stačí? myslim že je to i správně

Napsal: čtv 14.02.2008 20:27
od petrbmw
ahoj
nechci kecat hovadiny ale R6 ma myslim i jiny tlumice+brzdy
myslim ze te opravdu vyjde levneji koupit rovnou sestivalce
Napsal: čtv 14.02.2008 20:31
od all
petrbmw píše:ahoj
nechci kecat hovadiny ale V6 ma myslim i jiny tlumice+brzdy
myslim ze te opravdu vyjde levneji koupit rovnou sestivalce
přesně

Napsal: čtv 14.02.2008 20:46
od Pazdi
petrbmw píše:ahoj
nechci kecat hovadiny ale V6 ma myslim i jiny tlumice+brzdy
myslim ze te opravdu vyjde levneji koupit rovnou sestivalce
stejně jako IS má na zadku kotouče a 1.6 bubny...
Napsal: čtv 14.02.2008 21:07
od libovka
all píše:je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...
Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...
Stačí? myslim že je to i správně

IS má převodovku, kardan, diferák stejnej jako 1.8 a 1.6
šlo by jen o elektriku a zadní kotouče.
Ale stejně je to práce na nic.
Napsal: čtv 14.02.2008 21:16
od all
libovka píše:all píše:je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...
Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...
Stačí? myslim že je to i správně

IS má převodovku, kardan, diferák stejnej jako 1.8 a 1.6
šlo by jen o elektriku a zadní kotouče.
Ale stejně je to práce na nic.
Aha, tak to předělám na Is

Napsal: čtv 14.02.2008 21:38
od surfis
Pazdi píše:stejně jako IS má na zadku kotouče a 1.6 bubny...
Já mám 1.6 a kotouče vzadu! Origo, žádnej bastl!
Napsal: čtv 14.02.2008 21:46
od libovka
surfis píše:Pazdi píše:stejně jako IS má na zadku kotouče a 1.6 bubny...
Já mám 1.6 a kotouče vzadu! Origo, žádnej bastl
podle me nema cenu koupit holy motor a pak po kouskach shanet dalsi veci. Taky doporucuju si motor poslechnout pred vyndanim z puvodniho auta pokud to jen jde. A taky nedoporucuju snazit se zastavet do E36 motor IS z E30... ufff

Napsal: pát 15.02.2008 09:52
od HansCZ
xdentist: vycerpavajici

jestli do toho casem pujdu, urcite budou tve rady cenne. Tys predelaval z M40 1,8?
Napsal: pát 15.02.2008 10:04
od xdentist
rad poradim kdyby neco,delali jsme to s kamaradem a komplikaci moc nebylo-vicemene jen vyfuk, servohadice a airbox(na ten jsem zapomnel-je potreba z IS a nebo prozatim nejaky konus..).
Ano,byla to prestavba z 1.8 M40. vyhodou bylo ze jsem mel zadni kotouc.napravu.
Napsal: úte 01.07.2008 18:14
od fixCZer
xdentist píše:Takze-prestavba na IS M42 z 18 M40 (plati i pro jine typy 4v krome tds).
.... nedoporucuju snazit se zastavet do E36 motor IS z E30... ufff

jen pro doplnění. při přestavbě z M40 na ISo (M42) ještě je jinde diagnostická zástrčka. Zrovna tímhle ted procházim. Jo a taky většinou, když se to děla motor + převodovka, tak šaltrpáka výjde o malinko dozadu, mě se docela opírá o na 4ku, ale je to v poho! A to se prej stává i při přestavbě v E30
Napsal: úte 01.07.2008 19:37
od kodl-bmw
když už se do toho pouštět tak koupit komplet bořený auto s tím motorem co chceš a přeházet si všechny věci
