Stránka 1 z 1

Napsal: pon 28.01.2008 20:59
od Sushi
Čus všem potřeboval bych poradit s mínusi při přestavbě e36 z1.6 na 2.5i
jak elektrika a tak.
Dík Sushi



Asi máte recht ,dík za radu.
A nechcete někdo náhodou 1.6 za 45tis. :lol:

Napsal: pon 28.01.2008 21:15
od all
dej hledat, bylo to tu už nejmín 5x navíc to hledat je ted luxusně velký

Ale to si slyšet asi nechtel, vid

No všichni až na zapálené dobrodruhy nedoporučují, moc práce a zbytečně... elektrika -musíš nejlépe celej svatek
motor-mosíš dát do auta celej spodek z 2.5 motor,prevodovku,kardan difer

Ostatní ti napíšou vyser se na to kup 2.5

Napsal: pon 28.01.2008 21:25
od Killca
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =prestavba

koukni sem, treba neco uzris, prvni kdo pise k veci je leveler, tak na to jukni, ale predem rikam ze bych do prestavby 4valu na 6ti val nesel

Napsal: pon 28.01.2008 21:38
od Pazdi
taky jsem měl takovej úlet, že jsem chtěl compacta předělávat z 1.6 na 323i...nakonec jsem koupil 328 coupe - vyšlo to levnějc bych řekl...bez stresu, bez bastlení auta...

Napsal: pon 28.01.2008 21:44
od Leveler
Tak tak nemá to opravdu smysl.Myslím že todle napadlo každýho kdo má v BMW 4vál:)
Rači prodej a kup silnýho dorostence..

Napsal: čtv 14.02.2008 13:13
od HansCZ
Killca píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=38024&highlight=prestavba

koukni sem, treba neco uzris, prvni kdo pise k veci je leveler, tak na to jukni, ale predem rikam ze bych do prestavby 4valu na 6ti val nesel
a prestavba z 4val na 4val? 8) Mam 316 M40 a napadlo me nekdy od budoucna ma 318iS M42/43? Jakej by to byl problem?
diky za odpoved a nekamenujte me pokud je to blbost :oops:

Napsal: čtv 14.02.2008 20:14
od all
je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...

Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...

Stačí? myslim že je to i správně :lol: 8)

Napsal: čtv 14.02.2008 20:27
od petrbmw
ahoj
nechci kecat hovadiny ale R6 ma myslim i jiny tlumice+brzdy
myslim ze te opravdu vyjde levneji koupit rovnou sestivalce

Napsal: čtv 14.02.2008 20:31
od all
petrbmw píše:ahoj
nechci kecat hovadiny ale V6 ma myslim i jiny tlumice+brzdy
myslim ze te opravdu vyjde levneji koupit rovnou sestivalce
přesně :wink:

Napsal: čtv 14.02.2008 20:46
od Pazdi
petrbmw píše:ahoj
nechci kecat hovadiny ale V6 ma myslim i jiny tlumice+brzdy
myslim ze te opravdu vyjde levneji koupit rovnou sestivalce
stejně jako IS má na zadku kotouče a 1.6 bubny...

Napsal: čtv 14.02.2008 21:07
od libovka
all píše:je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...

Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...

Stačí? myslim že je to i správně :lol: 8)
IS má převodovku, kardan, diferák stejnej jako 1.8 a 1.6
šlo by jen o elektriku a zadní kotouče.
Ale stejně je to práce na nic.

Napsal: čtv 14.02.2008 21:16
od all
libovka píše:
all píše:je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...

Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...

Stačí? myslim že je to i správně :lol: 8)
IS má převodovku, kardan, diferák stejnej jako 1.8 a 1.6
šlo by jen o elektriku a zadní kotouče.
Ale stejně je to práce na nic.
Aha, tak to předělám na Is :lol: :lol: 8)

Napsal: čtv 14.02.2008 21:38
od surfis
Pazdi píše:stejně jako IS má na zadku kotouče a 1.6 bubny...
Já mám 1.6 a kotouče vzadu! Origo, žádnej bastl!

Napsal: čtv 14.02.2008 21:46
od libovka
surfis píše:
Pazdi píše:stejně jako IS má na zadku kotouče a 1.6 bubny...
Já mám 1.6 a kotouče vzadu! Origo, žádnej bastl![/quote

Ale ty máš touringa,ne? Ty to měly.

Napsal: čtv 14.02.2008 22:14
od xdentist
Takze-prestavba na IS M42 z 18 M40 (plati i pro jine typy 4v krome tds).

Co je stejne nebo se da bez problemu pouzit: prevodovka, kardan,diferak,tlumice,pruziny,chladic atd, ale ted spise k tomu co je jine:

Bylo by dobre predelat zadni brzdy na kotouc pokud tam nebyly(pouze vymena zadnich ramen s brdovym ustrojim plus asi vymena lanek od rucni brzdy). Pak predelani prednich brzd na chlazene (vymena pouze brzdicu a kotoucu). Spojka se na IS lisila podle setrvacniku-pokud koupite motor IS s dvouhmotovym setrvakem,spojka z puvodniho motoru tam nepujde, pokud s jednohmotovym tak tam pujde a nebo se pripadny dvouhmotovy sunda a da mi sto nej setrvak i spojka z stareho motoru. K motoru je potreba-cely motorovy el svazek,indukcni civky,ridici jednotka, hadice k chladici a hadice vzadu k topeni. Starter je pripadne stejny, alternator a servopumpa je stejna na M40 a M42 ale M43 a M44 maji jine. Proste co doporucuji tak koupit motor kompletne nastrojeny s elektrikou a vsemi pridavnymi vecmi jako je starter,altik,servopumpa atd. Tim se predejde pripadnym problemum. Dale je potreba cely vyfuk od IS,samozrejme predpokladam ze svody IS budou na motoru. Je ale potreba cely vyfuk kvuli prumeru a prirubam atd. (provizorne lze pouzit stary vyfuk ale stejne je potrba aspon kus IS vyfuku od svodu pred kat.). Servookruh je dalsi vec,je dobre(pokud nechce clovek moc bastlit) koupit orig novy plechovy drzak servonadrzky ktery se privari na nosnik-IS ma totiz servonadobku na nosniku jakoby za nadrzkou hcladice vody. K tomu je potreba ze serva privest hadice takze mozna bude chvili trvat sehnat nejake idealni co k nadobce dosahnou nebo koupit primo z IS. Pak je potreba koupit orig plechovy drzak indukcnich civek na pravy klobouk(taky se privari aby mely kde drzet).

No a to je tak v zakladu asi vse co je potreba. Tohle jsem nedavno presne delal no... Zadny velky zasah to neni ale zalezi jen na tom jaky je zaklad auta a pak taky z toho co sezeneme :) podle me nema cenu koupit holy motor a pak po kouskach shanet dalsi veci. Taky doporucuju si motor poslechnout pred vyndanim z puvodniho auta pokud to jen jde. A taky nedoporucuju snazit se zastavet do E36 motor IS z E30... ufff :wink:

Napsal: pát 15.02.2008 09:52
od HansCZ
xdentist: vycerpavajici :Poklona: jestli do toho casem pujdu, urcite budou tve rady cenne. Tys predelaval z M40 1,8?

Napsal: pát 15.02.2008 10:04
od xdentist
rad poradim kdyby neco,delali jsme to s kamaradem a komplikaci moc nebylo-vicemene jen vyfuk, servohadice a airbox(na ten jsem zapomnel-je potreba z IS a nebo prozatim nejaky konus..).

Ano,byla to prestavba z 1.8 M40. vyhodou bylo ze jsem mel zadni kotouc.napravu.

Napsal: úte 01.07.2008 18:14
od fixCZer
xdentist píše:Takze-prestavba na IS M42 z 18 M40 (plati i pro jine typy 4v krome tds).
.... nedoporucuju snazit se zastavet do E36 motor IS z E30... ufff :wink:
jen pro doplnění. při přestavbě z M40 na ISo (M42) ještě je jinde diagnostická zástrčka. Zrovna tímhle ted procházim. Jo a taky většinou, když se to děla motor + převodovka, tak šaltrpáka výjde o malinko dozadu, mě se docela opírá o na 4ku, ale je to v poho! A to se prej stává i při přestavbě v E30

Napsal: úte 01.07.2008 19:37
od kodl-bmw
když už se do toho pouštět tak koupit komplet bořený auto s tím motorem co chceš a přeházet si všechny věci :!: