Stránka 1 z 1

Napsal: pát 25.01.2008 18:13
od Bohhy
Zadravim, mam takovej dotaz pro techniky a elektrikare. Mam E36 320i r.v. 96 a byl tam puvodne m52. Ten sem vyhodil a dal sem tam M50 2,5 vanos r.v.92. Vse v poho jako vzdy, ale jedinej problem nastal v hlavnim stekru kterej pripojuje elektriku mororu k autu. Zda se ze jsou tam mensi rozdily. Co jsme zjistili, tak ze v aute chybi jeden pin (14ka) ve ketery v druhe poloze klicku je 12+ ale bez nej to bezi. Ale co je hlavni tak v aute je prohozenej pin 6 a 7, do ty doby nez sem je prehodil, tak auto neslo nastartovat a ani nehazelo jiskru, ted chytlo chned a to i bez ty 14ky.
Otazka zni nema nekdo zkusenosti s timhle zapojovanim starsiho motoru na novejsi elektriky, nebo treba schema tech zasuvek, nebo jakoukoliv radu diky :wink:

Napsal: pát 25.01.2008 19:47
od SpookyKT
Tak to jsi se do toho rozebirani pustil celkem rychle.Doufam ze ti to v pohode poslape...Jinak TP by jsi uz mel mit doma.Tak cago.

Napsal: pát 25.01.2008 20:05
od Bohhy
SpookyKT píše:Tak to jsi se do toho rozebirani pustil celkem rychle.Doufam ze ti to v pohode poslape...Jinak TP by jsi uz mel mit doma.Tak cago.
Jo moturek je uz pretesnenej, a potrebne veci vymeneny.A papiry uz sou doma, diky.

Napsal: sob 26.01.2008 12:52
od Huska
poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů

Napsal: sob 26.01.2008 12:56
od Bohhy
Huska píše:poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
Parada diky
Ja tady zplatpanbuh imobilizer nemam. Melo to standartni plastovej klicek.Jidiny tak to melo velkej BC a pres nej se pry da imobilizer zapinat, ale jak rikam motor bezi jako vino, jen nechci mit nejaky kraviny v dratech.

Napsal: sob 26.01.2008 13:00
od Huska
Bohhy píše:
Huska píše:poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
Parada diky
Ja tady zplatpanbuh imobilizer nemam. Melo to standartni plastovej klicek.Jidiny tak to melo velkej BC a pres nej se pry da imobilizer zapinat, ale jak rikam motor bezi jako vino, jen nechci mit nejaky kraviny v dratech.
to se mýlíš ...všechny e36 od r.v.95 měli immo ..je zalitý i v obyč klíčku. CODE na BC pracuje na jiném principu :!:

Napsal: sob 26.01.2008 13:08
od Bohhy
Huska píše:
Bohhy píše:
Huska píše:poptám se ti, protože to stejné řešil kamoš při opačné výměně M50 2,0 - M52 2,8 ... je to v závislosti na imobilizéru ... docela se s tím trápil, ale ted jezdí absolutně bez problémů
Parada diky
Ja tady zplatpanbuh imobilizer nemam. Melo to standartni plastovej klicek.Jidiny tak to melo velkej BC a pres nej se pry da imobilizer zapinat, ale jak rikam motor bezi jako vino, jen nechci mit nejaky kraviny v dratech.
to se mýlíš ...všechny e36 od r.v.95 měli immo ..je zalitý i v obyč klíčku. CODE na BC pracuje na jiném principu :!:
Tak o to lip. Kdyz tam byl M52 tak je mozny ze tam imobilizer byl, ale koupil sem auto ve kterym imo. urcite nebyl (r.v. 92) takze s tim by problem nemel byt.

Napsal: sob 26.01.2008 14:02
od Pete
A co treba ze M52 je el. SIEMENS a M50 je Bosch.

Napsal: sob 26.01.2008 14:24
od Huska
Bohhy tak tě nepotěším .... prej po týdením trápení a různým přemostěním apod. přehodil celý hlavní svazek od ŘJ až po motor..... pak to chytlo napoprvé a běhá dodnes bez problémů..... pokud máš stejně jako kamoš kopmelt dvě auta (v kamošově případě havárku 328 a hezké 320coupé) tak se s tím netrap a raději přehoď. .... To co napsal Pete je možná ten "zakopaný pes" ...

Napsal: sob 26.01.2008 14:51
od Bohhy
Huska píše:Bohhy tak tě nepotěším .... prej po týdením trápení a různým přemostěním apod. přehodil celý hlavní svazek od ŘJ až po motor..... pak to chytlo napoprvé a běhá dodnes bez problémů..... pokud máš stejně jako kamoš kopmelt dvě auta (v kamošově případě havárku 328 a hezké 320coupé) tak se s tím netrap a raději přehoď. .... To co napsal Pete je možná ten "zakopaný pes" ...
Pockej ale me ten motror v tom cabriu uz funguje. Prohodil sem 6ku a 7cku pin mezi sebou a ten motor naskocil hned. Jen mi jde o to zda tam mam privest tu 14ku co tady v tom aute neni a na ty bouracce byla. A jestli neni potreb predelat jeste nejaky jiny dratky v svazku, aby to bylo jak to ma byt.

Napsal: sob 26.01.2008 16:30
od Pete
jestli ti nesviti zadna kontrolka a vse funguje, tak bych to neresil, preci jen je motor z jineho auta, tak uz to asi nebude nikdy jak ma byt, ale zase to bude lepsi tim myslim 8)
S tou 2.8 budes jiste spokojenej :wink:

Napsal: sob 02.02.2008 15:58
od Bohhy
Tak sem se dopracoval cile, Meril sem vsechny piny v aute ze ktereho je motor a v aute do kteryho sem ten motor daval. Meril sem je 0,1,2 poloze klicku a vse se chova naprosto stejne. Jedine tam teda byly prehozeny ty piny 6 a t, a chybela tam 14ka. Vse by teda melo byt jak ma. Ale jedina vec ktera je tam trosku jinak, tak ze 17ka v aute ve kterym byl motor origo ma asi 8V a v tom cabriu ma 12V. Nevi nekdo na co je ta 17ka? Do ceho dodava tu elektriku?

Napsal: ned 03.02.2008 14:31
od Marty328
Bohhy píše:
Huska píše:Bohhy tak tě nepotěším .... prej po týdením trápení a různým přemostěním apod. přehodil celý hlavní svazek od ŘJ až po motor..... pak to chytlo napoprvé a běhá dodnes bez problémů..... pokud máš stejně jako kamoš kopmelt dvě auta (v kamošově případě havárku 328 a hezké 320coupé) tak se s tím netrap a raději přehoď. .... To co napsal Pete je možná ten "zakopaný pes" ...
Pockej ale me ten motror v tom cabriu uz funguje. Prohodil sem 6ku a 7cku pin mezi sebou a ten motor naskocil hned. Jen mi jde o to zda tam mam privest tu 14ku co tady v tom aute neni a na ty bouracce byla. A jestli neni potreb predelat jeste nejaky jiny dratky v svazku, aby to bylo jak to ma byt.
menil sem motor S50 (bosch) za M52 (siemens)
a jeden nebo dva koliky se v zaseuvkach mijeli a motor slape bez problemu! a auto jezdi