Stránka 1 z 2

Napsal: úte 22.01.2008 10:53
od Diablo330Ci
Tak mam problem s 330Ci.Zacal mi poblikavat pravy Xenon a kdyz jsem potom zastavil tak jsem cejtil smrad jako kdyz se pali elektrika.Dela to hlavne prave svetlo a to kdyz prejedu vetsi nerovnost tak mi to prijde jako spatna kostra nebo kontakt?Vsechno jsem prolezl a nikde nic specenyho neni a kontakty jsou ok.Kdyz vypnu a zapnu svetla je zase vsechno o.k.Tak nevim elektrice nerozumim...A nevim jestli ma cenu diagnostika?Ale asi jo protoze lepsi nez kdyby mi shorelo treba cele auto...Svetla jsou origo.Diky moc!!!!

Napsal: úte 22.01.2008 12:38
od 154
sice ti neporadim, ale budu rad, kdyz pak napises, cim to bylo, ponevadz mam ten samej problem. akorat smradu jsem si nevsim.

Napsal: úte 22.01.2008 15:11
od Diablo330Ci
Jo to vis ze pak napisu.Ale stve me to nechci nekde uhoret :?

Napsal: úte 22.01.2008 16:41
od Leveler
Zkus všechny kontatky očistit a stříknout.Když změříš štávu do P a L světla tak je to stejný?Zkus počuchat kolem světla třeba to je přímo ve světle :(

Napsal: úte 22.01.2008 17:31
od Diablo330Ci
Diky moc.To je dobrej napad jo prostrikam to ale rekni mi kde mam zmerit xenony?Jedine v tech paticich ale to nechci aby me to zabilo :D Jde tam hodne ne?

Napsal: úte 22.01.2008 17:41
od Zave
Diablo330Ci píše:Diky moc.To je dobrej napad jo prostrikam to ale rekni mi kde mam zmerit xenony?Jedine v tech paticich ale to nechci aby me to zabilo :D Jde tam hodne ne?


35kV :wink:
klid, jen to hodi blesk jak VN kable s svickam :lol:

Napsal: úte 22.01.2008 18:00
od d.aemon
Nejsem si úplně jistej, ale mám takovej pocit, že ty kV jsou jen startovací napětí, aby naskočil oblouk. Potom už jsou tam jen snad desítky voltů...

Napsal: úte 22.01.2008 18:09
od Diablo330Ci
Takze klasickej multimetr za 1000kc to zmeri?

Napsal: úte 22.01.2008 18:13
od Diablo330Ci
d.aemon píše:Nejsem si úplně jistej, ale mám takovej pocit, že ty kV jsou jen startovací napětí, aby naskočil oblouk. Potom už jsou tam jen snad desítky voltů...


Noo jasne uz jsem to pochopil.Jasne ja nebudu merit startovaci proud ale pak provozni:)Ted mi jeste reknete.Mam tvrdej podvozek a to ze mi prestalo svitit prave svetlo se mi stalo kdyz jsem neco vymetl.Dalsi vec je ze pravej ostrikovac se nevysouva tak mam podezreni spis ze bleje vodu do narazniku a vzduchem se ta voda dostane na kontakty?

Napsal: úte 22.01.2008 21:51
od Jarek
Diablo330Ci píše:Takze klasickej multimetr za 1000kc to zmeri?


8O Na to pozor... Nikdy nic neměř přímo na výbojce. Ani napětí ani proud. To vysoký napětí pro zapálení výbojky ten multimetr zaručeně oddělá a stejně je tam střídavé v řádu Hz až KHz, které multimetr nezměří správně (osciloskop jo). A navíc by to neukazovalo jak je na tom předřadník a VN transformátor.

Změř si proud přímo na přívodu 12voltů k předřadníku (ballastu). Na měřáku rozsah 20A stejnosměrných.
Při zapnutí bude odběr 10-20A a postupně bude klesat na 3-3,5A. Pokud nebude klesat, tak je KO ballast nebo VN trafo (umístěný uvnitř světla). Velkému odběru proudu by odpovídal i ten "smrad".

Napsal: stř 23.01.2008 11:19
od Diablo330Ci
Jarek píše:
Diablo330Ci píše:Takze klasickej multimetr za 1000kc to zmeri?


8O Na to pozor... Nikdy nic neměř přímo na výbojce. Ani napětí ani proud. To vysoký napětí pro zapálení výbojky ten multimetr zaručeně oddělá a stejně je tam střídavé v řádu Hz až KHz, které multimetr nezměří správně (osciloskop jo). A navíc by to neukazovalo jak je na tom předřadník a VN transformátor.

Změř si proud přímo na přívodu 12voltů k předřadníku (ballastu). Na měřáku rozsah 20A stejnosměrných.
Při zapnutí bude odběr 10-20A a postupně bude klesat na 3-3,5A. Pokud nebude klesat, tak je KO ballast nebo VN trafo (umístěný uvnitř světla). Velkému odběru proudu by odpovídal i ten "smrad".


Tak jsem vcera rozebral trafo xenonu a pretesnil silikonem.Sice ve vnitr nebyla voda ani zadny opaleniny ale moc tesneny to nebylo.Diky za navod a ted mi prosim porad v jakym konektoru to mam merit?Na obr.c.4,c.24 a nebo c.16?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05

Napsal: stř 23.01.2008 12:07
od Jarek
Diablo330Ci píše:
Jarek píše:
Diablo330Ci píše:Takze klasickej multimetr za 1000kc to zmeri?


8O Na to pozor... Nikdy nic neměř přímo na výbojce. Ani napětí ani proud. To vysoký napětí pro zapálení výbojky ten multimetr zaručeně oddělá a stejně je tam střídavé v řádu Hz až KHz, které multimetr nezměří správně (osciloskop jo). A navíc by to neukazovalo jak je na tom předřadník a VN transformátor.

Změř si proud přímo na přívodu 12voltů k předřadníku (ballastu). Na měřáku rozsah 20A stejnosměrných.
Při zapnutí bude odběr 10-20A a postupně bude klesat na 3-3,5A. Pokud nebude klesat, tak je KO ballast nebo VN trafo (umístěný uvnitř světla). Velkému odběru proudu by odpovídal i ten "smrad".


Tak jsem vcera rozebral trafo xenonu a pretesnil silikonem.Sice ve vnitr nebyla voda ani zadny opaleniny ale moc tesneny to nebylo.Diky za navod a ted mi prosim porad v jakym konektoru to mam merit?Na obr.c.4,c.24 a nebo c.16?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05


Je to ten č 24.
Musíš ale jeden drát (jedno jestli + nebo -) rozpojit a vložit tam měřák na stejnosměrnej proud.
Jak to udělat jednoduše a bez nevratných poškození nechám na tobě :D

Napsal: stř 23.01.2008 13:27
od Diablo330Ci
A můžu to změřit kleštovim ampermetrem?

Napsal: stř 23.01.2008 17:13
od Jarek
Diablo330Ci píše:A můžu to změřit kleštovim ampermetrem?


:idea: Jasný, ono to s ním bude i nejlepší... A nemusíš přerušovat dráty.

Napsal: čtv 24.01.2008 14:15
od Diablo330Ci
Vecer to zmerim ale v sekci 5er jsem nasel ze by to mohlo byt lightmodulem.Nevite kde to najdu u e46?

Napsal: čtv 24.01.2008 14:42
od droban
lightmodul je to jak se zapinaj svetla tim kolikem v aute,sundej listu a dva sroubky a vytahni ho a koukni jesi se nekde neco nepali

Napsal: čtv 24.01.2008 17:57
od Diablo330Ci
Jo dekuju podivam se i na nej i kdyz to slo z motoroveho prostoru.Mam podezreni na kabely + od starteru a kostry co jsou okolo!Jinak jsem vcera rozlozil cele svetlo a nic.Z tech ostrikovacu voda netece do narazniku tak ted uz jen tyhle kabely a zmerit Ty xenony.Jeste jedna vec jak poznam spatny rele?

Napsal: pát 25.01.2008 09:45
od Diablo330Ci
Takze vcera jsem skoncil v 1.30 rano a vypada to takhle.Licht modul ok.Pretesnil jsem nadobku pro ostrikovace,kostra ok,parkovacka spatnej kontakt a podle me to bylo tim.Tezko rict protoze jsem tam nastrikal WD40 tak ted nevim jestli se tam peklo WDcko nebo to bylo celou dobu tim.Proste kdyz jsem mel vyndanou gumovou krytku za xenonem a koukal dovnitr tak se v tom delal lehkej kour-ve svetle.Dal jsem jinou parkovacku a porad-dal jsem dalsi a ok.Obe park si berou stejne proudu.Jedine uz me napada tesneni pod hlavou?Jak poznam spatny?Voda se mi neztraci.Prihnuty kontakty v objimce na xenon vybojce-stejne mi rano na nerovnostech zase nesvitil.Takze takhle to vypada...Rikal jsem si zlaty VW nafta v tom bych se nemusel hrabat :D :D :D Uz to nesmrdi ale tezko rict na jak dlouho.

Napsal: pát 25.01.2008 10:15
od 154
tesneni pod vikem ventilu jsme u 330ci taky museli menit. obcas kdyz jsem stal na semaforech tak se mirne hulilo z pod kapoty jak tam stejkal olej na rozpalenej motor. takze to by mohlo bejt ono.

Napsal: pát 25.01.2008 10:22
od Diablo330Ci
To 154:Jo mam v hajzlu jak pod ventilovim vikem tak na olejove vane takze asi smrad bude i od tehle humusu.Diky myslel jsem si to protoze smrad sel i z leve strany nad svodama.Diky :!: :wink: Jinak to tvoje svetlo by mohl byt kontakt nebo licht modul.Jestli mas moznost si pujcit klestovej ampermetr tak to zmer!