Stránka 1 z 2
Napsal: stř 09.01.2008 13:07
od Randaal
zdarec, chtěl bych si ze svýho ISa udělat něco silnějšího. Zvažoval jsem jestli koupit rovnou 328 a tohle prodat, ale protože kastle je v naprostym pořádku a nechce se mi tenhle kousek prodávat, tak mě napadlo, že bych to přestavil. Chci se zeptat, co všechno tato přestavba obnáší, kolik tak cca je cena motoru a veškerého příslušenství a jestli s tim máte někdo zkušenosti..
případně bych bral to přestavit i na 325, ale ten výkon je výkon

Napsal: stř 09.01.2008 13:24
od Leveler
Tak na to rovnou zapomeň.Už se to tady xkrát probírala.Todle prodej a kup rovnou 328i.
Napsal: stř 09.01.2008 14:58
od Pazdi
tak jak píše leveler...taky jsem to tak chtěl...i když trošku něco jinýho Compacta 316i->323i
jakože co jsem se tak poptával a zjišťoval...není takovej problém přehodit třeba do 320i silnější motor....ale ze čtyřválu dělat šestivál...kotel času, kotel peněz, kotel starostí
Napsal: stř 09.01.2008 15:09
od Randaal
kua

sem se těšil, že to bude pořád moje autíčko, jen krapet silnější

)))
ale díky, aspon vim, co je lepší
Napsal: stř 09.01.2008 15:37
od bmwm3
Může prosím někdo hodit link na nějákej příspěvěk, kde se dočtu, proč je to problém a co to obnáší?
Děkuju
Napsal: stř 09.01.2008 15:53
od castro
jakou máš v tomhle výbavu? Do silnějších motorizací se dávala lepší výbava, to už se vyplatí fakt prodat a koupit jiné...
Napsal: stř 09.01.2008 15:59
od Leveler
bmwm3 píše:Může prosím někdo hodit link na nějákej příspěvěk, kde se dočtu, proč je to problém a co to obnáší?
Děkuju
Je toho moc:)
motor
převodovka
kardan
difer+poloosy
tlumiče
brzdy
vejfal
ŘJ
elektrika
uchycení motru
Prostě všechno jiný..Stálo by to ještě víc jak 2,8i.
Napsal: stř 09.01.2008 16:21
od bmwm3
Elektriku myslíš motorovou?
Držáky motoru myslíš jiné nápravnice?
Napsal: stř 09.01.2008 16:43
od dsvatos
Řeší se to tady skoro každej týden. Dej hledat a pochopíš, že ta přestavba je docela blbej nápad

Napsal: stř 09.01.2008 17:02
od bmwm3
Proto jsem někoho prosil, aby mi hodil link na již proprabné téma..
Protože podle toho, co mi napsal Leveler, tak je to přestavba, jako každá jíná, když dáváš větší motor - prostě měníš VŠECHNO
Jen mě zajímalo, jestli je problém i s kabinovou elektrikou a proč tam nepasuje motor, jestli je to kvůli jiný nápravnici, nebo čemu
Napsal: stř 09.01.2008 17:15
od patras
iso ma motronic zatimco 328 ma siemens .. tech cidel co bys musel vymenit mimo to co tu bylo jeste napsano ... fuj ... myslim ze by to odsra komplet hlavni kabelovej svazek

Napsal: stř 09.01.2008 17:25
od Randaal
castro píše:jakou máš v tomhle výbavu? Do silnějších motorizací se dávala lepší výbava, to už se vyplatí fakt prodat a koupit jiné...
No v ASAPu mám:
240 LEDERLENKRAD
290 BMW LM-RAEDER 7JX15,225/55R15V
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
415 SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE
428 WARNDREIECK
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
520 NEBELSCHEINWERFER
556 AUSSENTEMPERATURANZEIGE
660 BMW BAVARIA REVERSE RDS
704 M SPORTFAHRWERK
801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG
848 ERWEITERTER KABELBAUM
915 AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL
takže ne, že by to bylo úplně holý, ale výbava neni zas nic extra
Napsal: stř 09.01.2008 17:39
od bmwm3
patras píše:iso ma motronic zatimco 328 ma siemens .. tech cidel co bys musel vymenit mimo to co tu bylo jeste napsano ... fuj ... myslim ze by to odsra komplet hlavni kabelovej svazek

Ale to si pořád nerozumíme.
Motor se rozumí motor s kompletní motorovou elektrikou - včetně čidej a RJ, ale já se ptám, jestli je problém s kabinovou elektrikou, protože ten motor připojíš na jednotku a pak ho ještě musíš připojit ke kabině, aby šly věci jako budíky, startování atd, tak se ptám, jestli má E36 slabší verze jinou tuhle patici, nebo stejnou, pak-li, že jinou, tak by se muselo dělat šmiky šmiky a pájet.
Napsal: stř 09.01.2008 17:50
od Maikl
no tak treba budiky ma asi jiny..
Napsal: stř 09.01.2008 17:55
od bmwm3
Jiný by bejt měly, jestli se zpracovává signál otáčkoměru až v budíkách, ale na to jsem se neptal.
Tím Tě nechci něják urazit..
Napsal: stř 09.01.2008 18:05
od castro
jj, kdyby tady věděli co vše jsi s tim autem dokázal za ty léta udělat, asi by neříkali že je něco složitý...

Napsal: stř 09.01.2008 21:51
od kosa
bmwm3 píše:patras píše:iso ma motronic zatimco 328 ma siemens .. tech cidel co bys musel vymenit mimo to co tu bylo jeste napsano ... fuj ... myslim ze by to odsra komplet hlavni kabelovej svazek

Ale to si pořád nerozumíme.
Motor se rozumí motor s kompletní motorovou elektrikou - včetně čidej a RJ, ale já se ptám, jestli je problém s kabinovou elektrikou, protože ten motor připojíš na jednotku a pak ho ještě musíš připojit ke kabině, aby šly věci jako budíky, startování atd, tak se ptám, jestli má E36 slabší verze jinou tuhle patici, nebo stejnou, pak-li, že jinou, tak by se muselo dělat šmiky šmiky a pájet.
nemusíš nic šmikat , zapojíš do stejné zápojmice ...jen u novějších modelů musíš sladit ews aby ti neblokoval imob ..
Napsal: stř 09.01.2008 23:27
od Kubin
bmwm3 píše:Jiný by bejt měly, jestli se zpracovává signál otáčkoměru až v budíkách, ale na to jsem se neptal.
Tím Tě nechci něják urazit..
jestli protebe neni problem vymenit mot.,kardan, dif., poloosy,RJ,brzdy atd.. tak si na ten zbytek uz tu pajku vem a udelejto

to bude urco brnkacka
Napsal: sob 09.02.2008 21:08
od Totic
Na německých webech jsou 328i (s M52 motorem) "za pusu" a s pěknou výbavou. Jinak myslím, že ISa jsou u nás dost ceněný, tak lehko prodáš. Podle mě není co řešit. Úpravy za spoustu peněz se dají dělat stejně tak i na 328i.
Jinak tohle je ale zajímavý téma..
Napsal: sob 09.02.2008 22:33
od Fx
Totic píše:Na německých webech jsou 328i (s M52 motorem) "za pusu" a s pěknou výbavou. Jinak myslím, že ISa jsou u nás dost ceněný, tak lehko prodáš. Podle mě není co řešit. Úpravy za spoustu peněz se dají dělat stejně tak i na 328i.
Jinak tohle je ale zajímavý téma..
Jo, jen abys nezaplakal, až se na ty auta přijedeš podívat. Starší E36ky jsou dneska spíš v rukou Turků, a ti se se stavem auta moc nepářou, kytovaný zbořený vraždy tam jsou taky dost... Tak já jenom abys s nadšením nejel 1400 km s prachama v kapse někam s vidinou klíčků v kapse a bezstarostný cesty domů s autem na celej život
