Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 19:14
				od sinc
				Cau premyslim o laminatovych dilech.(blatníky, kapota) mate s tim nejake zkusenosti? mam strach aby to nebylo na pohled poznat. děkuju za typy
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 19:19
				od Hanz
				poznat to je, laminat lze obtizne prelakovat tak, aby nebyla videt struktura... pocitej, ze 99% vyrobku jsou polotovary, takze pokud nejsi alespon trochu zrucnej, podelas se z toho 

 mluvim o uchyceni zamku, ostrikovacu, der na ventilaci, osvetleni spz, znaky a pod... nemuzes pouzit seriove vzpery (moc silne) a pod
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 19:42
				od sinc
				Hanz píše:poznat to je, laminat lze obtizne prelakovat tak, aby nebyla videt struktura... pocitej, ze 99% vyrobku jsou polotovary, takze pokud nejsi alespon trochu zrucnej, podelas se z toho 

 mluvim o uchyceni zamku, ostrikovacu, der na ventilaci, osvetleni spz, znaky a pod... nemuzes pouzit seriove vzpery (moc silne) a pod
 
aha a co kdybych tam hodil pouze lamino blatniky napr. 
http://mptuning.iprodej.cz/index.php?ma ... cts_id=556 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 20:23
				od honzibmw
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 20:55
				od Klakson
				dobrou kvalitu a i ceny má Pesch, ale měnit jenom blatníky je blbost, co ti pomůžou ušetřený 2Kg v běžným provozu  ???  

 , nejvíc ušetříš na kapotách a dveřích to jsou dostupný díly pokud ti jde jenom ušetření váhy a máš to pro nějaký účel,
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 21:17
				od Fantucci
				musím říct, že se mi ta myšlenka laminátových dílů karoserie prvotně líbí.I když o tom vůbec nic nevím  
  
 . Co považuji za velké plus je nulová koroze. E36tky (do 9/96?) jsou hodně náchylné...
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 23:03
				od Maikl
				no a laminát má taky skvělou pevnost a vinikající deformační zóny.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 23:13
				od Spajky
				Maikl píše:no a laminát má taky skvělou pevnost a vinikající deformační zóny.. 

 
to přece nevadí 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 23:34
				od Rendis
				tak lamino na sériovku je docela přepych ne? Pochopil bych to na nějaké sport.náčiní...drift,závody a tak.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.12.2007 23:56
				od Deathbox
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 31.12.2007 00:18
				od sinc
				diky za rady ja to beru jako alternativu ty blatniky vymenit musim a ty laminatovy jsou tvarove zajimavy.Plechovy aby byli srovnatelny vzhled,cena sem nenasel
			 
			
					
				
				Napsal: pon 31.12.2007 11:21
				od Speedy
				Planuju taky lamino na pristi rok, minimalne kapotu a kufr, dvere na coupe z lamina si nejsem jistej 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 03.01.2008 18:56
				od monkey
				mam laminatovou kapotu a slunicko ji celkem pokroutilo...a nevim si s ni rady tak kdyby nekdo vedel poradte diky...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 03.01.2008 20:44
				od chitos
				Myslím že blatníky laminátové je blbost potřebuješ něco odolnějšího.Zbytek nárazníky prahy křídla atd. jen doporučuji mám stim moc dobré zkušenosti.A nepoznáš rozdíl ani po nástřiku pokud to dobře ošmirgluješ a zaplniš plničem 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.01.2008 12:11
				od monkey
				narazniky raci plast je lehci a vic vydrzi
			 
			
					
				
				Napsal: sob 05.01.2008 11:12
				od wolfino
				Nemate poznatek čím přilepit lamino prahy ke kastli-na kupe už byly,pěkný od Zender,tak je tam chci nechat na koncích jsou nýtovaný do lemu blatníků ale po délce prahu lepený a jak asi vibrujou/žádný pnutí nemaj,sedí dobře/-tak se vždy odlepí a zůstane 1cm mezera. Už jsem to zkoušel tekutýmy hřebíky,silikonem a teď akrylem... Nic z toho to neudrží...  Jinak nárazníky mám repl.Seidl taky z laminátu+snížení -40/-30 =děsná kombinace na naše cesty 
