Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.12.2007 18:59
od uda
cau hosi,pls o radu.kdyz jsem kupoval e36ku tak my casem zacalo blikat abs(treba 2dny svitilo a za pak zase zhaslo.)pote treba mesic nic a zas 3dny svitilo a pak zase v poho.ted jse my rozlo :cry: ABS i ASC :cry: .tak jsem zajel na VAG k firme jaraxx.´jeho kolega DUDE :D to
promeril a rekl my ze to 100% bude ta krabice co je umistena u spolujezdce pod kastlikem.(myslim ze to je naka R.J.)pak jsem zase mluvil s FIKOPEM a ten my rek,ze ta ř.j. je az posledni vec ktera by mohla odejit,ze bude kuna zakopana nekde jinde.tak my pls poradte cim by to mohlo byt,rady,typy,nazory.predem dekuji.... :wink:

Napsal: čtv 27.12.2007 19:30
od Huska
čidlo na zadním kole :-) ... chce to jít od základní věci a ne hned ŘJ

Napsal: čtv 27.12.2007 20:10
od Fikop
Huska píše:čidlo na zadním kole :-) ... chce to jít od základní věci a ne hned ŘJ


To jsem taky říkal....když blbne přední čidlo rozsvítí se pouze ABS, ASC tyto signály nevyužívá. Když zadní tak ASC i ABS. Čidlo by mělo jít proměřit, vedou k němu 2 dráty + a signal out, mínus si to bere z kostry auta. Musíš odpojit konektor co je u kola, na plus připojit (ted nevím jestli 5 nebo 12V) a na signál out nejlépe osciloskop a v nejhorším klasický voltmetr. Když pak zatočíš kolem na multimetru se musí objevit nějaké napětí, bude to skákat od 0 až po max.napájecího napětí (ale spíš to budou nesmysly, pač většina multimetru naumí měřit pulsující napětí). Na osciloskopu by jste měli vidět obdelníkový signál.

Napsal: čtv 27.12.2007 21:24
od Huska
když najednou odejde ABS i ASC tak je většinou problém v konektoru nebo utrženém káblíku... možná bude stačit jen vyčistit

Napsal: čtv 27.12.2007 22:51
od Dude
Uz je to dlouho co jsme to s udou resili, ale hlavni problem byl v tom ze RJ ABS/ASC vubec nekomunikovala s diagnostikou (CARSOFT 6.5). Co jsem meril hodnoty na konektoru k ridici jednotce tak vsechny piny kde ma byt napajeni byly OK --> vylucuje vydnou pojistku nebe rele. Co se tyka cidel tak uz si nejsu jistej jestli jsem je meril. Dobre cidlo by melo ukazovat hodnotu cca 1kohm.

Napsal: čtv 27.12.2007 22:58
od Dude
Fikop píše:
když blbne přední čidlo rozsvítí se pouze ABS, ASC tyto signály nevyužívá. Když zadní tak ASC i ABS.


Mne taky svitilo ABS aji ASC a bylo to zpusobene vadnym prednim cidlem... Pokud je vadne predni cidlo tak si jednotka neni schopna porovnat ze se zadni kolo toci rychleji nez predni a na zaklade toho ubrat vykon nebo pribrzdit protacejci se kolo.

Napsal: pát 28.12.2007 00:21
od Huska
Dude píše:
Fikop píše:
když blbne přední čidlo rozsvítí se pouze ABS, ASC tyto signály nevyužívá. Když zadní tak ASC i ABS.


Mne taky svitilo ABS aji ASC a bylo to zpusobene vadnym prednim cidlem... Pokud je vadne predni cidlo tak si jednotka neni schopna porovnat ze se zadni kolo toci rychleji nez predni a na zaklade toho ubrat vykon nebo pribrzdit protacejci se kolo.


to si nemyslím... vyhodnocení u ASC je pouze na základě L a P zadního kola ... porovnání protáčení kol potřebuje až ESP
jinak Carsoft s ABS jednotkou u e36 nefunguje téměř nikdy

Napsal: pát 28.12.2007 00:43
od Dude
Huska píše:to si nemyslím... vyhodnocení u ASC je pouze na základě L a P zadního kola ... porovnání protáčení kol potřebuje až ESP
jinak Carsoft s ABS jednotkou u e36 nefunguje téměř nikdy


mne asc urcite porovnava aji predni a zadni... kdyz jsem dal dopredu gumy 205/60 a dozadu 205/50 tak pri rozjezdu se zapnutym ASC asi pri 15km/h zacala blikat kontrolka vic se temer nedalo rozjet...

S tim Carsoftem je to mozny. Urcite to bude chtit promerit cidla.

Napsal: ned 30.12.2007 19:42
od Speedy
POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.

Napsal: ned 30.12.2007 20:02
od uda
Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.

ac o ty cidla vubec stojii...???

Napsal: pon 31.12.2007 11:28
od Speedy
uda píše:
Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.

ac o ty cidla vubec stojii...???


cca 1500-2000/ks podle typu a predni nebo zadni

Napsal: úte 01.01.2008 13:15
od JaraX
Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.


jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.

Napsal: stř 02.01.2008 16:11
od Speedy
JaraX píše:
Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.


jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.


no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120 ;-)

Napsal: stř 02.01.2008 16:39
od JaraX
Speedy píše:
JaraX píše:
Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.


jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.


no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120 ;-)


a je zajimavy že to načetlo hromadu ABS jednotek kromě udove :)

Napsal: stř 02.01.2008 16:59
od uda
JaraX píše:
Speedy píše:
JaraX píše:[quote="Speedy"]POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.


jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.


no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120 ;-)


a je zajimavy že to načetlo hromadu ABS jednotek kromě udove :)
[/quote]

jaro ja mel za to ,ze jsem byl prvni..pokusnykralik

Napsal: stř 02.01.2008 20:25
od JaraX
uda píše:
JaraX píše:
Speedy píše:[quote="JaraX"][quote="Speedy"]POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.


jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.


no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120 ;-)


a je zajimavy že to načetlo hromadu ABS jednotek kromě udove :)
[/quote]

jaro ja mel za to ,ze jsem byl prvni..pokusnykralik[/quote]

první jo, ale rozhodně né poslední.