Stránka 1 z 2
Napsal: pon 24.12.2007 14:46
od qwerty
Ahoj,
Rano po studene noci po nastartovani mi na volnobehu kolisaji otacky (rucicka otackomeru se lehce trepota). Kdyz je auto potom uz zahrate tak uz to nic nedela, rucicka se na volnobehu ani nepohne. Zajima me jestli to ukazuje na odchazejici vstriky nebo by to muselo delat porad, ne jen za studena ?
Dale by me zajimalo jak se vstriky diagnostikuji ? Maji na to v servisu nejake metody ?
Diky
Napsal: pon 24.12.2007 14:47
od qwerty
Jo a mam e46 320d 110kW, najeto 165K

Napsal: pon 24.12.2007 15:11
od hopiondra
diagnostikuji se dvema zpusoby a to elektronicky diagnozou nebo mechanicky merenim prepadu do nadobek
Napsal: pon 24.12.2007 15:36
od castro
mě je poslouchal PavelH dlouhou plnou kovovou tyčkou od vstřiku k uchu a poslouchal v kterym píská... ( M52 2,8i )
třeba to neni přesný ale něco se s tim třebas odhalit dá. A taky mi to na volnoběh tak třepotá, někdy celkem dost padají otáčky, hlavně při vyřazení a současném brzdění...
Napsal: pon 24.12.2007 15:43
od Maikl
to při tom vyřazení mi dělá taky.. 1.6 M43
Napsal: pon 24.12.2007 16:00
od Vlasta
U nafty to bude trochu jinak, než u benzínu. Nejspolehliější metoda je vstřik ven a otestování na zkušební stolici v Bosch diesel servisu.
Napsal: úte 13.01.2009 15:33
od george01
qwerty píše:Ahoj,
Rano po studene noci po nastartovani mi na volnobehu kolisaji otacky (rucicka otackomeru se lehce trepota). Kdyz je auto potom uz zahrate tak uz to nic nedela, rucicka se na volnobehu ani nepohne. Zajima me jestli to ukazuje na odchazejici vstriky nebo by to muselo delat porad, ne jen za studena ?
Dale by me zajimalo jak se vstriky diagnostikuji ? Maji na to v servisu nejake metody ?
Diky
Mam naprosto stejnej problem s tim ze ted uz auto jak je hodne pod nulou ani nechce nastartovat.Naposled jsem ho natacel za asistence horkovzdusky

.Myslim ze to bude na 100% jeden vstrik protoze vzdycky auto chyti a hned chcipne tak z toho usuzuju ze se nepretoci pres ten valec kterej se nezapali.V lete to delalo ze prvnich par sekund motor houpal na volnobehu a z vyfuku bilej kour.
Moje otazka: Musim jet do servisu a nechat to tam pres noc aby motor vychladl a oni me to na diagnostice poznali,nebo se to zaznamena a ulozi chybu a mohou to nacist na teplym motoru.
Napsal: stř 14.01.2009 00:09
od george01
Tak dnes slo auto do Horimexu.
Jestli to budou ty vstriíky,tak kdo by mel nabidku na nejaky starsi funkcni tak sem s tim....
Napsal: stř 14.01.2009 01:28
od duffson
george01 píše:Tak dnes slo auto do Horimexu.
Jestli to budou ty vstriíky,tak kdo by mel nabidku na nejaky starsi funkcni tak sem s tim....
Kupovat starsi vstriky ???

to nemuzes myslet vazne...
Napsal: stř 14.01.2009 01:59
od Shelby
Podle mě vám nejde nějakej ten žhavák a teploty jsou cca -15, to je vše. Proto chytne třeba na dva a další válce se přidávaj
Napsal: stř 14.01.2009 02:01
od Killca
qwerty píše:
Dale by me zajimalo jak se vstriky diagnostikuji ? Maji na to v servisu nejake metody ?Diky
nevim jak u dizla, ale na benala me znami rikali ze mereni vstriku znamena nejakych 10k za jeden

mazec, minim tim v boschi a minim tim i to ze prej to delaj jen tam, takze smolik, lepsi se seknout a koupit rovnou jeden novej

Napsal: stř 14.01.2009 11:30
od george01
duffson píše:george01 píše:Tak dnes slo auto do Horimexu.
Jestli to budou ty vstriíky,tak kdo by mel nabidku na nejaky starsi funkcni tak sem s tim....
Kupovat starsi vstriky ???

to nemuzes myslet vazne...
A proc ne?Mam dat 10000 za novy nebo 2000-2500 za starsi kterej bude fungovat a bude z auta ktery melo najeto treba 100tis.
Napsal: stř 14.01.2009 11:34
od george01
Shelby píše:Podle mě vám nejde nějakej ten žhavák a teploty jsou cca -15, to je vše. Proto chytne třeba na dva a další válce se přidávaj
Jo ono to tak vypada ale proc by me to delalo i v lete pri 30° vedrech.Samozrejme ze to v lete v poho nastartuju ale chvily to pohupuje na volnobehu a trochu koure z vyfucku.
Napsal: stř 14.01.2009 11:53
od Shelby
no uvidíš sám, diagnostika nahlásí i žhaváky, netvrdím že by to nemohlo být něco jinýho ale nemyslim si to
Napsal: stř 14.01.2009 15:10
od Killca
george01 píše:
A proc ne?Mam dat 10000 za novy nebo 2000-2500 za starsi kterej bude fungovat a bude z auta ktery melo najeto treba 100tis.
noto koupis a za 50tisic menis znova no, ty dizly v bmw odchazej mezi 150-200 tisici
Napsal: stř 14.01.2009 15:47
od george01
Killca píše:george01 píše:
A proc ne?Mam dat 10000 za novy nebo 2000-2500 za starsi kterej bude fungovat a bude z auta ktery melo najeto treba 100tis.
noto koupis a za 50tisic menis znova no, ty dizly v bmw odchazej mezi 150-200 tisici
Kdyby vydrzel starej vstrik 100tis. tak by se to vyplatilo,ale jeste uvidim.Kdybych sehnal dobrej starej tak ho vemu,kdyz nebude tak koupim novej.
Napsal: stř 14.01.2009 16:07
od sturm
Vstřik se dá koupit originál BOSCH na commonrail cca za 6000,- nový.
Napsal: stř 14.01.2009 16:25
od george01
sturm píše:Vstřik se dá koupit originál BOSCH na commonrail cca za 6000,- nový.
Kde?A jsou v poho?Driv tady totiz byla debata ze jsou na trhu nejaky druhojakostni vstriky....
Napsal: stř 14.01.2009 16:31
od sturm
george01 píše:sturm píše:Vstřik se dá koupit originál BOSCH na commonrail cca za 6000,- nový.
Kde?A jsou v poho?Driv tady totiz byla debata ze jsou na trhu nejaky druhojakostni vstriky....
Nene tyhle jsou poctivé. Já jsem kupoval na 100kW hlavní vstřik asi za 5. Koupil jsem to v intercarsu, ale je to protáhlé přes kámoše, takže sleva a dph pryč...
Napsal: stř 14.01.2009 17:11
od george01
sturm píše:george01 píše:sturm píše:Vstřik se dá koupit originál BOSCH na commonrail cca za 6000,- nový.
Kde?A jsou v poho?Driv tady totiz byla debata ze jsou na trhu nejaky druhojakostni vstriky....
Nene tyhle jsou poctivé. Já jsem kupoval na 100kW hlavní vstřik asi za 5. Koupil jsem to v intercarsu, ale je to protáhlé přes kámoše, takže sleva a dph pryč...
Njn bez dph a se slevou se to nakupuje....
Ten muj tam maj za 9400

.