Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 19.12.2007 21:13
				od CerMet
				Ahoj,
sem jiz dva dny majitelem BMW 316, E36, 94, 73kW. A mám malý problém...
Vcelku často se mi stává, že motor po roztočení startérem naskočí, ale nezastaví se na volnoběžných otáčkách. Velice často se podtočí a až tak na 500 otáčkách se s tím motor pokusí poprat a přidat. Občas zakmitá a chytne se, občas chcípne. 
Jakmile se do volnoběžných otáček dostane, pak je již drží celkem dobře. Myslel sem, že je to děravou hadicí mezi motorem a váhou vzduchu, tu sem ale utěsnil a problém se projevuje stále.
Problém se vyskytuje především při teplém startu. Pokud je motor studený, chytne se volnoběh téměř vždy (odčas s menším zakmitáním otáček)
Máte s tím někdo zkušenost? Klapka? Jiná hadice? Na co se zaměřit?
Předem děkuji, za jakýkoliv podnět.
Miloš
			 
			
					
				
				Napsal: stř 19.12.2007 21:49
				od Leveler
				Počkej si tam měl už díru?Zkus to znova pořádně prohlídnout jestli ti to tam ještě někde nepřisává falešnej vzduch.Někdy stačí i maličká dírka a blbne to.Pořádně to prolez.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 00:59
				od Killca
				no to koleno od sani bych vymenil za novy, dnes to stoji 4stovky a jinak muzes mit v haji lambda sondu, nebo ridici jednotku nebo vahu vzduchu samotnou, nejlip kazdou coucastku od nekoho pujcit a vyzkouset na svem
edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 10:35
				od CerMet
				Killca píše:no to koleno od sani bych vymenil za novy, dnes to stoji 4stovky a jinak muzes mit v haji lambda sondu, nebo ridici jednotku nebo vahu vzduchu samotnou, nejlip kazdou coucastku od nekoho pujcit a vyzkouset na svem
edit: a kdyby nic nepomohlo tak se pak nabizi otazka jestli neni jen zasrany palivovy filtr nebo vadne palivove cerpadlo
Ouha 

)...no na tu hadici sem se ptal v AutoKelly, bylo mi řečeno, že repliky nejsou a originál stojí přes litr a musí se objednat. Zvláštní je že pokud nastartuje, pak je vše v poho...normální spotřeba (na BMW 

)), motor táhne...četl sem teď na fóru že by to mohl být volnoběžný ventil...zkusím
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 14:21
				od juro
				Snímač otáčok mne to robylo na e38 včera mi to robili bmw a pohode.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 14:27
				od CerMet
				juro píše:Snímač otáčok mne to robylo na e38 včera mi to robili bmw a pohode.
Hmm děkuju, to by mohlo být...na kolik tě to přišlo?
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 16:50
				od juro
				snimač otáčok na 1956.-sk v elite a práca 600.-sk bmw na e38.lebo to ne stačí vymeniť musia resetnuť počitač preto som to dával do bmw.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.12.2007 23:53
				od Killca
				CerMet píše:
Ouha 

)...no na tu hadici sem se ptal v AutoKelly, bylo mi řečeno, že repliky nejsou a originál stojí přes litr a musí se objednat. Zvláštní je že pokud nastartuje, pak je vše v poho...normální spotřeba (na BMW 

)), motor táhne...četl sem teď na fóru že by to mohl být volnoběžný ventil...zkusím
 
to je divny, sem mysel ze treba v autecu v praze u nas to stoji nejakych 450kc, maj ted celkem levno, tak bud sem se prekouk ja nebo ses ptal na neco jinyho asi 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 22.12.2007 00:04
				od Slavisimo
				Volnobezny ventil
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.01.2008 22:43
				od MARTINEX2
				SKUS VYMĚNIT TEN SNÍMAČ OTÁČEK VYCHÁZÍ OKOLO 2000 KČ JESTLI JE TO PRO TEBE MOC HOD TO NA DIAGNOSTIKU A BUDEŠ MÍT JISTOTU ŽE TO JE TÍM! A  PO VÝMĚNĚ NEPOTŘEBUJE ŽÁDNOU DIAGNOSTIKU - ZBYTEČNĚ VYHODÍŠ PRACHY
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.01.2008 23:09
				od castro
				jj, volnoběžný ventil, u 4vála se k němu dostaneš celkem snadno. Je potřeba ho pročistit benzínem...  od toho gumovýho kolena k němu vede gumová hadice. 
zkus na to koleno stříknout technickej benzín za běhu motoru, pokud se ti zvednou otáčky, máš tam pořád díru....