Napsal: stř 19.12.2007 18:04
Vím že se to tu probírá každou chvíli, ale nikdo nenapsal stejné symptomy jako já a mam jich už vysledovaných docela hodně, tak se pro jistotu zeptám, kdyby z toho někdo dokázal vykouzlit v čem je konkrétně závada (diagnostiku mam domluvenou na leden):
- mam E36 318iS coupe rok 92
- startuje napoprvé, ale nejdřív pár krát zatočí a až pak se chytne. Čas než naskočí je konstantní, asi dvě vteřiny
- myslím, že to žere o něco víc než by mělo
- dva dny po koupi: na volnoběh většinou (ne vždy) neudrží otáčky, postupně se kolem 900ky víc a víc rozkolísají až to časem chcípne
- po výměně oleje a filtru a vzduchového filtru: už se to stává jen pár krát denně a když mu přidám plyn tak se chytne a otáčky už drží sám
- z výfuku jde myslím příliš mnoho bílé páry (snad ne dýmu), hlavně když je studený a hlavně (překvapivě) když na to šlápnu, nebo když začnou kolísat otáčky a přidává si plyn sám
- teď jak začalo mrznout tak po studeném startu v motoru něco cvaká a něco píská.... po zahřátí už ne
jestli jste z toho někdo moudrý tak vám budu moc vděčný za radu :)
- mam E36 318iS coupe rok 92
- startuje napoprvé, ale nejdřív pár krát zatočí a až pak se chytne. Čas než naskočí je konstantní, asi dvě vteřiny
- myslím, že to žere o něco víc než by mělo
- dva dny po koupi: na volnoběh většinou (ne vždy) neudrží otáčky, postupně se kolem 900ky víc a víc rozkolísají až to časem chcípne
- po výměně oleje a filtru a vzduchového filtru: už se to stává jen pár krát denně a když mu přidám plyn tak se chytne a otáčky už drží sám
- z výfuku jde myslím příliš mnoho bílé páry (snad ne dýmu), hlavně když je studený a hlavně (překvapivě) když na to šlápnu, nebo když začnou kolísat otáčky a přidává si plyn sám
- teď jak začalo mrznout tak po studeném startu v motoru něco cvaká a něco píská.... po zahřátí už ne
jestli jste z toho někdo moudrý tak vám budu moc vděčný za radu :)