Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 10:31
				od spirax
				Pořád s tímhle autem řeším nějaky problémy, (tím nechci říct že je to krám, spíš mám smůlu) 

  tudíž bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo být toto:-) Popreve se to stalo tak před 14ti dny a to jenom na chvilku ale včera mi to dělalo hodně dlouho. Auto mi vůbec nejde do otáček, max 2000 a pak se začne dusit, z výfuku kouř jako kdyby to nepsalovalo nebo já nevim co.. Když to chvilku turuju tak se to jako by probere a zase to chvilku jede normálne ale po nějakym čase to samo ... Zase se dusím, 2000 otáček max a kouří ... nevíte někdo co by to mohlo být, díky ..
 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 11:27
				od Maikl
				nenatankoval si nekde sajrat naftu...?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 12:23
				od spirax
				Právě že netankoval, jenom Shell
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 14:29
				od mira2
				no mám to samé, rok 2002  a u BMW mi doporučili vyměnit palivový filtr, tak to zkus , jinak nevim.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 16:38
				od Killca
				no muze to byt palivovay filtr, muze to byt vadne palivove cerpadlo, ale nejdriv zkusit ten filtr no
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 17:20
				od droban
				jj bud filtr nebo odchazi pomalu cerpadlo nebo turbo a neznamema ze tankujes Shell ze to nemuze bejt sajrajt,nadavno brali 2 kamosi taky shella  a oddelali motory(turbo+vstriky) a v palivu meli kazdej 30%vody
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 17:27
				od d.aemon
				Těžko říct, jestli by to při ucpaném filtru kouřilo... Aby neblblo turbo - třeba mechanismus regulace...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 17:55
				od tds
				taky sázím na regulaci turba
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 19:46
				od spirax
				Jak to zjistím že je to tím turbem, asi jenom v BMW co? 

 
			
					
				
				Napsal: pon 17.12.2007 20:49
				od Marek-is
				schell=sračka 

 
			
					
				
				Napsal: úte 18.12.2007 00:47
				od wojta
				českej SHELL=sračka
podle mě máš v pytli buď čerpadlo, nebo turbo
kdyžtak zavolej, proberem to
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.12.2007 14:20
				od Whisky
				spirax píše:Pořád s tímhle autem řeším nějaky problémy, (tím nechci říct že je to krám, spíš mám smůlu) 

  tudíž bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo být toto:-) Popreve se to stalo tak před 14ti dny a to jenom na chvilku ale včera mi to dělalo hodně dlouho. Auto mi vůbec nejde do otáček, max 2000 a pak se začne dusit, z výfuku kouř jako kdyby to nepsalovalo nebo já nevim co.. Když to chvilku turuju tak se to jako by probere a zase to chvilku jede normálne ale po nějakym čase to samo ... Zase se dusím, 2000 otáček max a kouří ... nevíte někdo co by to mohlo být, díky ..
 
nevypadlo ti sani na turbu? co zvuk motoru? mozna mas jen nejakou mech.zavadu, kdyz to huli...
 
			
					
				
				Napsal: úte 18.12.2007 14:51
				od spirax
				Fakt nevím, zvuk normální .. dneksa to jede zase v pohodě. Je možná že by to dělalo až po zahřátí? Dneska jsem moc nenajel ...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.12.2007 17:17
				od coupe328
				tak ja mel neco podobneho minulou zimu,tankovano taky u schell,tusim ze to byl prosinec....auto mi kolisalo na volnobeh,pak i chcipalo,slo to drzet jenom plynem.Dohrkal sem se priskokama domu,prisel druhy den a pak to jelo normalne..bud si nasal neco ze dna nebo sis rozviril bordel u sebe v nadrzi..ja pak jeste i kdyz to jelo preventivne vymenil naftovy filtr....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 16:27
				od spirax
				Zatím nechci malovat čerta na zeď ale co stojí repas turbo, nemátě nědko ponětí? 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.12.2007 23:17
				od wojta
				máme ponětí....řešíme to dnes a denně
136ps 12500,-
150ps 11600,-
150ps od r.2003 13600,-
vše totální repas, celý vnitřek nový
vše skladem, u tebe do 24h
záruka 12M bez omezení počtu ujetých km
možná i montáž u nás na servisu, nebo ti to zařídím v Olomouci nebo v Prostějově
máme i originální oleje za super ceny a taky originální filtry
kdyžtak zavolej
ještě se mrkni, jestli nenajdeš někde prasklinu na tom plastovým sání, co je nahoře na motoru, tím by to taky mohlo být
			 
			
					
				
				Napsal: ned 23.12.2007 10:11
				od kurovec01
				spirax píše:Zatím nechci malovat čerta na zeď ale co stojí repas turbo, nemátě nědko ponětí? 

 
dobry repas tak 10000kč. podle mne se ti přidirá variabilni naklapěni lopatek(šikovny mechanik rozděla a vyčisti)muže to byt vaha vzduchu v prdeli(potom to pada do nouzaku a blbne a huli)..... doporučuji prvni diagnostiku v bmw.. nebo nějakeho servisaka s ATALEM.
 
			
					
				
				Napsal: stř 26.12.2007 20:20
				od qwerty
				Kdyz uz sme u tech repasu. Jak hvizda umirajici turbo ? predevsim v jakych otackach ? Ja kdyz tocim u 320d zhruba 1100 otacek tak zacne byt slyset velmi zretelne hvizdani, a je slyset az zhruba do 1600 otacek. Kdyz vytocim vic tak uz slyset nejde (resp. pak uz zni normalne jak u kazdyho turbodieslu). Dela to jen pri tech nizkych otackach, a co sem jel v passatu a oktavce tak tam turbo pri techto otackach ani nepipne. Ze by mi taky umiralo turbo ?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.01.2008 14:20
				od spirax
				Tak už to vím, vstřikovací čerpadlo kaput ... 

 
			
					
				
				Napsal: pát 04.04.2008 11:02
				od mira2
				Mám podobný problém se svou 320d/03. Jizdní vlastnosti bez problémů, auto se chová také normálně v porovnání se stejným modelem kolegy. Jakmile se přiblíží 3tis. otáček a já sešlápnu, tak je za mnou černo.
najeto 114 tis.,servisováno v de se servisní knížkou.
V čem může být problém?
Všiml jsem si, že pokud je velká zima a rozjíždím se se studeným motorem, tak turbo docela hlasitě píská.
nemáte někdo podobnou zkušenost?
Díky