Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 13.12.2007 14:31
od kubu
Zdravim panove po nastartovani a jizde se studenym motorem 2.5 M50 vanos mam zasadni problem, a to takový že auto nejede jak má, jakoby pozdě reagovalo na sešlápnutí plynu a zvuk motoru při jizde se zarazenou rychlosti je jakoby nejel na vsechny válce nebo se dusil..po vyrazeni na neutral problem zmizí...obcas kolisá i volnobeh ale kdyz je motor zahraty vse ok... tak jak to sleduju tak motor si nebere olej a vodu mimalne(zatim jsem mel skoro u kazdeho auta minimalni ztratu vody)pri prohlidce mechanikem si nevsiml niceho zvlastniho jen ze je v horsim stavu trubicka za klapkou...ta pry vetsinou ma na svedomi tyto problemy, ale kdyz je motor po zahrati ok tak v ni nevidim problem.
dekuju za rady
Napsal: čtv 13.12.2007 14:54
od castro
jestli máš jakoukoliv škvíru ve vlnovci ( hadice sání ) za váhou vzduchu, přisává to "falešný vzduch" a jde ti do motoru chudá směs. když máš nastartováno tak ty hadice stříkni benzínem jestli se ti zvednou otáčky... a nebo to i poznáš zrakem... to je na tobě.
a ta voda, to může taky utíkat skulinkou v chladiči nebo netěsností hadic... při zahřátí se hned voda vypaří takže to nejde vidět. Přes těsnění pod hlavou to snad nejde, doufej.
Napsal: čtv 13.12.2007 14:58
od kubu
Ta je naprosto ok, tedaaspon na to vypada, ja myslim tu co je pod sanim, za klapkou...takova tenčí...
Napsal: čtv 13.12.2007 17:17
od JIP
Pokud se ti zdá, že za studena nejde motor úplně rovnoměrně, zaměř se nejdřív na svíčky. Měl jsem podobný problém...jako by to jelo na 5 válců a motor neměl výkon.
Já jsem použil svíčky BERU Ultra-X, ale běžně se doporučujou NGK, nebo BOSCH.
Napsal: čtv 13.12.2007 18:23
od kubu
a když se ti motor ohřál bylo to zas normal?
Napsal: čtv 13.12.2007 19:28
od JIP
kubu píše:a když se ti motor ohřál bylo to zas normal?
Po zahřátí to bylo lepší, ale chvílema to blblo taky.
Svíčky jsou základ, alespoň je vytáhni a mrkni, jak jsou opálené...nářadí máš v kufru...