Stránka 1 z 1
Napsal: úte 11.12.2007 16:08
od Kubin
ahoj mam e36 316i a po ohrati motoru se mi nafukuji hadice

..jak je to u vas?? a co stííím díky!
Napsal: úte 11.12.2007 21:48
od Pavel H
Definuj "nafukuji". Lze je zmacknout? Nebo jsou tvrde? Prehriva se ti? Menil jsi nekdy vodni pumpu? Kontroloval jsi termostat? Ubyva Ti voda? Kouri Ti bile? trochu se rozepis. Tvuj probelm muze mit vice duvodu a nebo to taky klidne muze byt normalni.
Napsal: úte 11.12.2007 23:41
od dsvatos
Dnešní chladící systémy jsou přetlakový. Do určitý míry je přetlak normální a potřebný. Zvyšuje teplotu varu vody..
Napsal: stř 12.12.2007 00:15
od Kubin
je to tak ze kdyz jsem prives auto vypadalo to ze jsou hadice prokousany od mysi..tak jsem tam dal neorigo hadice z 1203a spojil je trubkou. Cas to bylo dobry ale pak se auto prestalo ohrivat,vymenil jsem termostat a ta vrchni hadice z chladice do motoru se nafukuje!! napadlo me ze bude foukli tesneni nebo praskla hlava, ale ve voleji voda neni ani volej ve vode neni..original hadice uz mam doma takze jeste posledni pokus pak nevim.jo a teplota je normalni pumpu jsem nemenil! kdyz to nastartuju po delsi dobe tak jde na tri valce ale zachvilku se to srovna ale to bude asi jinej problem.
Napsal: stř 12.12.2007 01:44
od dsvatos
To že nejde olej do vody ani voda do oleje neznamená že je těsnění dobrý. Ještě může jít voda rovnou do válce. Pak by se to tlakovalo a po odstavení auta troška vody nateče i do válce. Pak to na něj nejede a za chvilku se teprv chytne.. Taky možnost.
Napsal: stř 12.12.2007 16:36
od Kubin
to muze delat asi i praskla hlava..vid??
Napsal: stř 12.12.2007 17:24
od Pavel H
To muze delat i praskla hlava i foukle tesneni.
Napsal: stř 12.12.2007 21:11
od kosa
mně se to chovalo podobně furt jsem to zkoumal , vše zkontroloval a nakonec rozdělal a bylo zteřelé těsnění pod hlavou na 4 válci ......a taky to chvíli běželo jakoby na 3 a pak klid ..po výměně šepot květin rovnou jsem nechal udělat ventyly
Napsal: pát 14.12.2007 12:24
od michal09
po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!
Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
Napsal: pát 14.12.2007 21:25
od Kubin
Diky moooc

jen doufam že nebude jebla hlava!!!
Napsal: sob 15.12.2007 15:44
od qap
michal09 píše:po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!
Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
Možna je to blbost ale zkus nalit do chladiče nejaky utěsnovač prodavaji to na pumpě nebo v obchodě.Asi ten unik neni ani vydět a voda se hned vypaři tohle pomuže.
Napsal: sob 15.12.2007 18:13
od michal09
qap píše:michal09 píše:po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!
Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
Možna je to blbost ale zkus nalit do chladiče nejaky utěsnovač prodavaji to na pumpě nebo v obchodě.Asi ten unik neni ani vydět a voda se hned vypaři tohle pomuže.
No už jsem koupil takovou plechovku (nějaký granule či co) od německého výrobce, prej fakt kvalita (stálo mě to asi 4kila), tak jen čekám, až bude počasí abych to tam nalil... Pokud to nezabere tak už fakt nevim...

Napsal: ned 16.12.2007 06:37
od droban
michal09 píše:po ohřátí hadice stvrdnou, to jo, ale nesmějí být jak kámen!
Jinak jsem po výměně těsnění pod hlavou, všechno mám utěsnění a přece jenom se mi ztrácí voda cca 1deci na 1000km, neni to moc, ale voda se nemůže strácet... Už nevím co s tím.... Olej jsem kontrolovat, nikde nic nechčije, kouř z vejfuku taky v normálu, topení topí jak ďas....
mne se taky trocha ztracela voda,pak jsem zjistil ze mi to malinko kape u cidla na temostatu,nebylo to vubec videt protoze to kaplo(1x za 5 minut) na remeny a rozprasilo se to a vyparilo,tak jsem vymenil temostat aji s cidlem a pri vymene jsem zjistil ze byl aji ruplej celej termostat a porad to chladilo motor

po vymene pohoda a spotreba mi sla hezky dolu

Napsal: stř 30.04.2008 11:49
od mari
Dej do chladiče ohřátýho motoru 2-3 lžičky hořčice a auto projeď. Krásně ti zacelý dirky.
Napsal: stř 30.04.2008 12:25
od CZAirwolf
mari píše:Dej do chladiče ohřátýho motoru 2-3 lžičky hořčice a auto projeď. Krásně ti zacelý dirky.
Plnotucne, kremzske, francouzske ?

Treba by se mi utesnil ten prechod na trubku chladice

Napsal: stř 30.04.2008 16:07
od Butch5
ty sracky na utesneni chladice nedavam ani nepriteli, protoze ten humus se ti usadi vsude mozne kudy jde a mas plnej motor a vsechno toho cementu a stejne je to na chvili, pokud se povede utesnit ten chladic nebo to co je treba...fakt neee

Napsal: sob 03.05.2008 20:57
od frank325i
zasilam taky zkusenost a rozhodne rikam ze sracky do chladice neee...dal jsem to tam pac mi tekl trochu chladic a u brzdove nadobky ten okruh...cca 400km dobry a ted to tece zase....to je fakt nouzovka radeji priste vse vymenim