Stránka 1 z 1

Napsal: pát 23.11.2007 10:49
od bmwfil
Je to nějaký divný, v každe 2. zatáčce se mě má tendenci urvat zadek a i při přímé jízdě když přidám (třeba na 3 pod plynem, tak se kolem 2,5tis ot. zas utrhne a kolem 3tis zas chytne). Přijde mě to, jak kbyby bylo poháněný jen jedno zadní kolo... Jinak pneu mám celkem slušný zimní 195/60 R15 a taky mám pocit, že auto žere o cca litr víc... Díky za každou radu, či námět k zamyšlení. :wink:

Napsal: pát 23.11.2007 11:07
od dsvatos
Silentbloky, tlumiče..

Napsal: pát 23.11.2007 11:26
od bmwfil
Díky, další tipy?

Napsal: pát 23.11.2007 11:28
od Brody
asi taky to!Nic jinyho co by to mohlo delat asi neni!

Napsal: pát 23.11.2007 11:28
od JIP
Letní gumy...náledí... :lol:

Napsal: pát 23.11.2007 11:29
od Brody
JIP píše:Letní gumy...náledí... :lol:
to taky :lol:

Napsal: pát 23.11.2007 11:31
od bmwfil
JIP píše:Letní gumy...náledí... :lol:
Zas takovej pyj nejsem... :lol:

Napsal: pát 23.11.2007 11:32
od bmwfil
A je možný, že by se z nějakého důvodu točilo jen to jedno kolo? A ta o litr vyšší spotřeba?

Napsal: pát 23.11.2007 11:47
od M3maniac
bmwfil píše:
JIP píše:Letní gumy...náledí... :lol:
Zas takovej pyj nejsem... :lol:
jestliže se budeme bavit o jízdě na krásné české silnici plné výmolů a dírek tak jedině tlumiče(stačí i jeden vyteklej) nebo silentblok....

Napsal: pát 23.11.2007 12:27
od castro
přední silentblok zadního podélného ramene? Geometrie?

geoška udělá dost, já dokud neopravil čepy na předních ramenech které byly totál, tak auto nechtělo do otáček, po výměně to jelo o mnoho líp, takže ho to brzdilo, což mohlo i víc žrát ale já to nikdy moc nepočítal..

Napsal: pát 23.11.2007 12:47
od Brody
o litr vysi spotrebu bych videl na chladne pocasi

Napsal: pát 23.11.2007 12:54
od castro
Brody píše:o litr vysi spotrebu bych videl na chladne pocasi
u tds asi jo, jinak po ohřátí to má opačnej efekt - nižší

Napsal: pon 26.11.2007 16:36
od Zave
a to ze mas pohaneny jen jedno kolo v zatacce je normalni jestli nemas samosvor :)