Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 22.11.2007 22:07
od kurovec01
nazdar ,dnes jsem si odpojil podtlakovou regulaci na egr ventilu a auto ožilo.proč spalovat už spalenee!!!!!!!!!!.uplně zbytečna věc

Napsal: pát 23.11.2007 09:09
od marek26
myslis ze aj v zime je to zbytocna vec???? :)

Napsal: pát 23.11.2007 10:34
od kurovec01
marek26 píše:myslis ze aj v zime je to zbytocna vec???? :)

asi jo nee .egr ma za ukol vylepšit emisni hodnoty při studenem motoru,hlavně snižit CO...no a na emise se jezdi s teplym motorem.takže to tam ani nepoznaji.a nebude ti to zasirat turbo zbytečne

Napsal: pát 23.11.2007 10:37
od kurovec01
marek26 píše:myslis ze aj v zime je to zbytocna vec???? :)

asi jo nee .egr ma za ukol vylepšit emisni hodnoty při studenem motoru,hlavně snižit CO...no a na emise se jezdi s teplym motorem.takže to tam ani nepoznaji.a nebude ti to zasirat turbo zbytečne

Napsal: sob 24.11.2007 09:18
od Hrnca
Zdar...A kde se ten egr ventil přesně nachází?...Že bych to taky zkusil...

Napsal: sob 24.11.2007 10:41
od Bajzik
v zimě je to lepší asi jen tím že se tam vrací teplý vzduch ale na druhou stranu co je lepší?!

Napsal: sob 24.11.2007 12:36
od bmwfil
No já nevím, kdyby to bylo úplně k ničemu, asi by to tam nebylo... :idea:

Napsal: sob 24.11.2007 13:11
od dargon
tak nejak kdyby to tam nemuselo byt myslis ze by v bmw to tam dali jen tak pro prdel?

Napsal: sob 24.11.2007 14:38
od dsvatos
dargon píše:tak nejak kdyby to tam nemuselo byt myslis ze by v bmw to tam dali jen tak pro prdel?


EGR není jen v BMW :lol: Maj to všechny moderní ropáky. A bejt to tam nemusí :wink: Je to kvůli ekologii, ale jsou s tím všude jen problémy. Klasický a nejlevnější řešení je to zablindovat..

Napsal: sob 24.11.2007 14:54
od AlesShi
egr je otevreny jen v nizkejch otackach
do sani jdou znova plyny z motoru

nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani

je tam kuli emisni norme, "jeste se to spali"

zasira to sani, pry pomaha rychleji ohrat omotor
sani byva pak dost hnusny, to ohrati nebude nejak extra rozdil

doporucuju zaslepit, clovek taky nezere co uz vyloucil
nejlip dat plech mezi svody a ventil
nevyrazovat ventil, nemusi se to libit jednotce

ventil jsem vyndal, protoze jednotku nemam
Obrázek

predpokladam ze vw to ma stejny

zde fotky jakej hnus to je
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Napsal: sob 24.11.2007 15:02
od dekovo
Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Napsal: sob 24.11.2007 15:39
od bmwfil
dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
P.S. EGR mám a zapojený

Napsal: sob 24.11.2007 16:00
od AlesShi
bmwfil píše:
dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
P.S. EGR mám a zapojený


lol, ekologicka zatez :lol:
dyt to neni vubec nic

co takovy vytekly tankery :?:

Napsal: sob 24.11.2007 16:32
od dekovo
AlesShi píše:
bmwfil píše:
dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
P.S. EGR mám a zapojený


lol, ekologicka zatez :lol:
dyt to neni vubec nic

co takovy vytekly tankery :?:


To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky

Napsal: sob 24.11.2007 17:01
od milo
a jeeeje to bude na jare prasklych hlav na 320d :)

Napsal: sob 24.11.2007 17:17
od AlesShi
dekovo píše:To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky


ja o voze, ty o koze :idea:

Napsal: ned 25.11.2007 20:57
od Tuning
ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....

jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...

na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..

Napsal: pon 26.11.2007 18:04
od RadekP
Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....

jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...

na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..


A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??

Napsal: pon 26.11.2007 22:52
od Tuning
RadekP píše:
Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....

jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...

na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..


A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??


Je to neznatelný rozdíl, výkon nejde nahoru, spíš se motor líp/rychleji vytáčí...nejde do motoru teplý vzduch a nezasýrá se sání...nic víc...

Napsal: pon 26.11.2007 23:27
od AlesShi
nic to neprida, ale az budes jednou cistit sani, egr rozmaltis kladivem :smich2: