Napsal: čtv 22.11.2007 22:07
nazdar ,dnes jsem si odpojil podtlakovou regulaci na egr ventilu a auto ožilo.proč spalovat už spalenee!!!!!!!!!!.uplně zbytečna věc
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
asi jo nee .egr ma za ukol vylepšit emisni hodnoty při studenem motoru,hlavně snižit CO...no a na emise se jezdi s teplym motorem.takže to tam ani nepoznaji.a nebude ti to zasirat turbo zbytečnemarek26 píše:myslis ze aj v zime je to zbytocna vec????
asi jo nee .egr ma za ukol vylepšit emisni hodnoty při studenem motoru,hlavně snižit CO...no a na emise se jezdi s teplym motorem.takže to tam ani nepoznaji.a nebude ti to zasirat turbo zbytečnemarek26 píše:myslis ze aj v zime je to zbytocna vec????
EGR není jen v BMWdargon píše:tak nejak kdyby to tam nemuselo byt myslis ze by v bmw to tam dali jen tak pro prdel?
dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol, ekologicka zatezbmwfil píše:dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P.S. EGR mám a zapojený
To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasakyAlesShi píše:lol, ekologicka zatezbmwfil píše:dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P.S. EGR mám a zapojený![]()
dyt to neni vubec nic
co takovy vytekly tankery
ja o voze, ty o kozedekovo píše: To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky
A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
Je to neznatelný rozdíl, výkon nejde nahoru, spíš se motor líp/rychleji vytáčí...nejde do motoru teplý vzduch a nezasýrá se sání...nic víc...RadekP píše:A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..