Napsal: ned 18.11.2007 22:41
Chtěl jsem se zeptat, jak je to s nastavením volnoběžných otáček? Měl jsem auto u kámoše na výměnu oleje, palivového filtru a oleje v dif. V poslední době jsem měl pocit že mi jde ztuha plynový pedál, tak jsem mu říkal aby se na to podíval.
Náplně vyměnil, filtr taky, a pedál říkal že se mu nezdálo (ale jestli šteloval napětí lanka nevím). Auto jsem vyzvedl, ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky cca 500ot/min (občas to teda skočí na 750 - ale to je spíš tím že mírně zadrhne lanko). Mohlo by to být způsobeno tím že změni napětí lanka (povolil ho?). Přijde mi to divné, volnoběh by měl být spíš řízen počíačem na konstantních otáčkách. (palivovým filtrem to asi taky spíš není). Nejde mi to do hlavy. Tipuju to na to lanko. Ale jestli se s tím někdo z vás setkal, předem díky za radu.
ps: měl jsem to taky napíchnuté u známého na diagnostice, mazal mi tam výměnu oleje a nějakej servis, ale tím to snad způsobené není.
Náplně vyměnil, filtr taky, a pedál říkal že se mu nezdálo (ale jestli šteloval napětí lanka nevím). Auto jsem vyzvedl, ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky cca 500ot/min (občas to teda skočí na 750 - ale to je spíš tím že mírně zadrhne lanko). Mohlo by to být způsobeno tím že změni napětí lanka (povolil ho?). Přijde mi to divné, volnoběh by měl být spíš řízen počíačem na konstantních otáčkách. (palivovým filtrem to asi taky spíš není). Nejde mi to do hlavy. Tipuju to na to lanko. Ale jestli se s tím někdo z vás setkal, předem díky za radu.
ps: měl jsem to taky napíchnuté u známého na diagnostice, mazal mi tam výměnu oleje a nějakej servis, ale tím to snad způsobené není.