Stránka 1 z 1

Napsal: ned 18.11.2007 20:34
od xSAFA
Panove menil jsem chladic, zaroven aji termostat bohuzel nastaly mi problemy pri plneni systemu. Nalil jsem kapalinu az po okrej expanzky zaroven odvzdusnoval pak uzavrel nechal postupne zahrivat az do provozni teploty a odzvzdusnoval. Jenze chladici kapalina se podle me nedostane ani k termostatu proste hadice k nemu je studena az po chvili se mi mirne zahrala ale pri pomackani v ni neni skoro zadna voda jen lehce to šplouchá. Topení vubec netopi. Tak se ptam muze byt chyba ve spatnem odvzdusneni nebo treba be vodni pumpě?? Nebo uplně někde jinde? Navic jsem pri neustalem povolovani a zatahovani odvzdusnovaku zlomil ten plastovy sroub a nevim da se nekde vubec sehnat?? Uz nevim co s tim.. Poradite nekdo? :roll:

Napsal: ned 18.11.2007 21:10
od xSAFA
Jinak ta druhá hadice je horká

Napsal: ned 18.11.2007 21:12
od dsvatos
Ťen plastovej šroubek stojí asi 50 Kč. (origo). Děláš něco špatně. Chyba není ani v pumpě, ani v termostatu. Furt dolívej směs nemrzky, ono si ji to nabere..

Napsal: pon 19.11.2007 09:18
od castro
tak ono to někdy trvá trošku dýl než se otevře termostat, ikdyž je ručička teploty v půlce. Zkoušel jsi to kousek projet při sledování teploty? na volnoběh je to odvzdušňování docela zdlouhavý.

Napsal: pon 19.11.2007 09:46
od xSAFA
castro píše:tak ono to někdy trvá trošku dýl než se otevře termostat, ikdyž je ručička teploty v půlce. Zkoušel jsi to kousek projet při sledování teploty? na volnoběh je to odvzdušňování docela zdlouhavý.
prave ze nebyla moznost mam auto z pulky rozebrany ale dnes to snad projedu tak pak napisu jestli uz to bude ok...

Napsal: pon 19.11.2007 14:15
od droban
jj jak pisou ostatni ta druha hadice je tepla az po delsi dobe az se to poradne zahreje u me to bylo az po 15 minut jezdeni nad 5 tis otacek pri minule vymene termostatu abych zjistil jeho funkcnost :D

Napsal: pon 19.11.2007 15:26
od JaraX
ja jsem ted při odvzdušnování přišel na zajimavě zjištění, jak všichni víme když máme provozní teplotu ale ručička teploty je přesně na pulce ale pozor, to neznamena že teplota je pořad stejna, když jsem si zobrazil digitalně teplotu tak jsem přišel na to že ručika je v pulce od cca 70 stupnu a za pulku se u myho auta pohne až při cca 110-115C, termostat otevírá myslím při 98C a když se otevře najednou prudce poklesne teplota v chladicim systemu tak na 90 a hned se zase zavře a tak furt do kola, otevření termostatu jde poznat ztvrdnutím hadice. takže odvzdušnuj, pokud máš dyl na nastartovanej motor a teplota nahoru neleze tak je pumpa ok.

Napsal: pon 19.11.2007 18:21
od z3bmw
JaraX píše:ja jsem ted při odvzdušnování přišel na zajimavě zjištění, jak všichni víme když máme provozní teplotu ale ručička teploty je přesně na pulce ale pozor, to neznamena že teplota je pořad stejna, když jsem si zobrazil digitalně teplotu tak jsem přišel na to že ručika je v pulce od cca 70 stupnu a za pulku se u myho auta pohne až při cca 110-115C, termostat otevírá myslím při 98C a když se otevře najednou prudce poklesne teplota v chladicim systemu tak na 90 a hned se zase zavře a tak furt do kola, otevření termostatu jde poznat ztvrdnutím hadice. takže odvzdušnuj, pokud máš dyl na nastartovanej motor a teplota nahoru neleze tak je pumpa ok.

vyčerpávající odpověď - bo přesně tak to je

Napsal: úte 20.11.2007 11:52
od xSAFA
Tak sem to zkoušel včera projet... no... :roll: Na volnoběh se teplota držela po chvilce jízdy šla nahoru zastavil sem otevrel odvzdusnoval ale sla z toho jen voda, v chladiču bublalo hadice od termostatu teplá a tvrdá. Vypnul sem motor nechal lehce schladnout a otevrel odvzdusnovak letelo hodne páry tak sem pockal az tam nebude tlak a nepoleti z toho nic. Po vypusteni pary hadice od termostatu zmekla. Pak sem otevrel expanzku voda sla asi o 4cm dolu. Tak sem to udelal 3x a furt to same, topeni netopi. Proste za chodu motoru mi z toho odvzdusnovaku tece jen kapalina zadna para jen po vypnuti to zacne pařit. Ja uz nevim dneska to pujdu zkusit zase ale nějak se mi to nezdá? Chová se to takto běžně?

Napsal: úte 20.11.2007 19:46
od JaraX
xSAFA píše:Tak sem to zkoušel včera projet... no... :roll: Na volnoběh se teplota držela po chvilce jízdy šla nahoru zastavil sem otevrel odvzdusnoval ale sla z toho jen voda, v chladiču bublalo hadice od termostatu teplá a tvrdá. Vypnul sem motor nechal lehce schladnout a otevrel odvzdusnovak letelo hodne páry tak sem pockal az tam nebude tlak a nepoleti z toho nic. Po vypusteni pary hadice od termostatu zmekla. Pak sem otevrel expanzku voda sla asi o 4cm dolu. Tak sem to udelal 3x a furt to same, topeni netopi. Proste za chodu motoru mi z toho odvzdusnovaku tece jen kapalina zadna para jen po vypnuti to zacne pařit. Ja uz nevim dneska to pujdu zkusit zase ale nějak se mi to nezdá? Chová se to takto běžně?
u některych motoru ¨je potřeba jeste na hlavě motoru povolit šroub třeba to tak ttaky máš.

Napsal: úte 20.11.2007 21:32
od xSAFA
JaraX píše:
xSAFA píše:Tak sem to zkoušel včera projet... no... :roll: Na volnoběh se teplota držela po chvilce jízdy šla nahoru zastavil sem otevrel odvzdusnoval ale sla z toho jen voda, v chladiču bublalo hadice od termostatu teplá a tvrdá. Vypnul sem motor nechal lehce schladnout a otevrel odvzdusnovak letelo hodne páry tak sem pockal az tam nebude tlak a nepoleti z toho nic. Po vypusteni pary hadice od termostatu zmekla. Pak sem otevrel expanzku voda sla asi o 4cm dolu. Tak sem to udelal 3x a furt to same, topeni netopi. Proste za chodu motoru mi z toho odvzdusnovaku tece jen kapalina zadna para jen po vypnuti to zacne pařit. Ja uz nevim dneska to pujdu zkusit zase ale nějak se mi to nezdá? Chová se to takto běžně?
u některych motoru ¨je potřeba jeste na hlavě motoru povolit šroub třeba to tak ttaky máš.
A jak to poznam? Uz si absolutne nevim rady!