Stránka 1 z 1
Napsal: stř 14.11.2007 23:04
od Fr3em4n
... zdravim ,
mam mensi problem... motor od 4,5tis ot. netáhne... vsiml jsem si toho po delsi dobe protoze jsem motor nehonil a byl k nemu setrný... prece jen je to starsi auto (93/4) a má nalítáno 265oookm. Prijde me ze kdyz ho trápím tak se to trosku zlepsuje... mel to predtim jen jeden majitel , servisováno u bmw (serviska) tak jestli to treba nehonil ? nevím proto se ptám co s tim asi je. dík moc
Napsal: čtv 15.11.2007 00:29
od dsvatos
Je to motor M40 nebo M43?
Napsal: čtv 15.11.2007 01:34
od Fr3em4n
nevim...

jak to poznam ?
Napsal: čtv 15.11.2007 01:38
od Maikl
zadej do ETK posledních 7 znaků z VINu a ono ti to vyplivne co mas vůbec zač auto..
Je tam i typ motoru, tak doufej že ho nikdo neměnil..
ps: ETK-online najdeš vlevo v liště..
Napsal: čtv 15.11.2007 10:48
od Fr3em4n
tak je tam motor M40
co to znamená ?
Napsal: čtv 15.11.2007 13:05
od Maslista
M40 znamená pouze typ motoru..
jak se ti projevuje to snížení výkonu.. je to doprovázené změnou zvuku motoru.. jde to točit dál nebo to připomíná omezovač kdy ty otáčky nejdou překročit..? trochu se o tom rozepiš.. těžko ti někdo poradí takhle po drátech bez pořádných info..
Napsal: čtv 15.11.2007 15:31
od michal09
Fr3em4n píše:tak je tam motor M40
co to znamená ?
M40 (do r.93) je předchůdce M43 (od r.94). Např. že nemáš řetěz, ale řemen

Napsal: čtv 15.11.2007 15:33
od Fr3em4n
do 4,5tis pekne zrychluje , ale pak prestane táhnout a už jen točí , ovšem ne tak ochotně jako predtím , ale otáčky lezou dál... auto v tomto rozmezí zrychli jen minimálne... drzi i rychlost pri prekrocení hranice 4,5tis. motor nemá nijak extra nerve , ale je tam znát rozdíl zvuku, nevim moc jak ten rozdíl popsat.
Napsal: čtv 15.11.2007 16:02
od dsvatos
Hydroštely ti nerachtají?
Napsal: čtv 15.11.2007 18:20
od Fr3em4n
dsvatos píše:Hydroštely ti nerachtají?
pri startování za studena zarachtaj solidne... tak 1-1,5s.
pak uz od motoru jde cvakání kovu jen lehce nez se motor poradne zahreje... je to tak 1/4 toho zvuku co to udela pri startu... ale je tam slyset rosku "kovu" nekdo me rikal ze by to mohla být načnutá vačková hřídel... ?
ps. ted jsem to tahal smer HK-PCE prijde me ze se to malicko zlepsilo , ale nic zasadního... od 4,5tis.ot. stále rapidní pokles

Napsal: čtv 15.11.2007 19:05
od Maikl
co tam mas za olej..
Napsal: čtv 15.11.2007 19:09
od Fr3em4n
Maikl píše:co tam mas za olej..
netusim... meneno v servisu se svíčkama a filtry
ale myslis ze by se mohl olej podepsat na poklesu výkonu ?
Napsal: čtv 15.11.2007 19:57
od dsvatos
Fr3em4n píše:Maikl píše:co tam mas za olej..
netusim... meneno v servisu se svíčkama a filtry
ale myslis ze by se mohl olej podepsat na poklesu výkonu ?
Na poklesu výkonu ne, ale na špatné funkci hydroštelů, nebo na sklepání vačky jo..
Napsal: pát 16.11.2007 06:52
od gardner
u m40 je nejčastější projetá vačka

Napsal: pát 16.11.2007 08:39
od Maslista
jak píší ostatní.. z tvého popisu to vypadá na vačku či hydra..(zanedbané včasné výměny oleje či nekvalitní olej)
..když rychle přeřadíš a padnou otáčky dělá to ještě chvíli..? zvuk motoru by se měl př dosažení těh 4,5 ot/min rapidně změnit v jakoby takové bublání mně to připomíná omezovač...
Napsal: pát 16.11.2007 13:45
od Fr3em4n
Maslista píše:jak píší ostatní.. z tvého popisu to vypadá na vačku či hydra..(zanedbané včasné výměny oleje či nekvalitní olej)
..když rychle přeřadíš a padnou otáčky dělá to ještě chvíli..? zvuk motoru by se měl př dosažení těh 4,5 ot/min rapidně změnit v jakoby takové bublání mně to připomíná omezovač...
asi mas s tim zvukem pravdu... jsem totiz zvyklej na omezovac z motorky kdy otacky padaj o 500ot. a ryhle to skace tam a z5 a dela to dost charakter. zvuk. tohle se tvari trosku jinak , ale zazil jsem to vlastne u aut kdyz jsem to hnal. takze ano , je to zvuk jakoby opmezovace , ale otacky pomalu rostou
Napsal: pát 16.11.2007 15:08
od Maslista
Fr3em4n píše:Maslista píše:jak píší ostatní.. z tvého popisu to vypadá na vačku či hydra..(zanedbané včasné výměny oleje či nekvalitní olej)
..když rychle přeřadíš a padnou otáčky dělá to ještě chvíli..? zvuk motoru by se měl př dosažení těh 4,5 ot/min rapidně změnit v jakoby takové bublání mně to připomíná omezovač...
asi mas s tim zvukem pravdu... jsem totiz zvyklej na omezovac z motorky kdy otacky padaj o 500ot. a ryhle to skace tam a z5 a dela to dost charakter. zvuk. tohle se tvari trosku jinak , ale zazil jsem to vlastne u aut kdyz jsem to hnal. takze ano , je to zvuk jakoby opmezovace , ale otacky pomalu rostou
tak defakto s jistotu je to vačice resp. hydra.. teď máš dle mně dvě možnosti.. buď se s tím smířit a nevytáčet motor nebo jít do opravy či výměny motoru...

Napsal: pát 16.11.2007 18:23
od Fr3em4n
Maslista píše:Fr3em4n píše:Maslista píše:jak píší ostatní.. z tvého popisu to vypadá na vačku či hydra..(zanedbané včasné výměny oleje či nekvalitní olej)
..když rychle přeřadíš a padnou otáčky dělá to ještě chvíli..? zvuk motoru by se měl př dosažení těh 4,5 ot/min rapidně změnit v jakoby takové bublání mně to připomíná omezovač...
asi mas s tim zvukem pravdu... jsem totiz zvyklej na omezovac z motorky kdy otacky padaj o 500ot. a ryhle to skace tam a z5 a dela to dost charakter. zvuk. tohle se tvari trosku jinak , ale zazil jsem to vlastne u aut kdyz jsem to hnal. takze ano , je to zvuk jakoby opmezovace , ale otacky pomalu rostou
tak defakto s jistotu je to vačice resp. hydra.. teď máš dle mně dvě možnosti.. buď se s tím smířit a nevytáčet motor nebo jít do opravy či výměny motoru...

koukal jsem že vačka stojí cca 5000,- a hydra by byly zhruba za kolik ?
ale spis to nechám byt a nebudu to tocit