Stránka 1 z 1
Napsal: pon 12.11.2007 08:56
od crusader
Ahoj všem. Mám docela problémek. V létě při zapnuté klima jsem to pozoroval jen částečně, ale teď v zimě se to projevilo naplno. Do kabiny mi skrz topení vnikají výfukové splodiny. Nejvíce je to cítit když stojím na místě. Je docela možné, že mám někde ve výfuku dírku a tou se splodiny dostávají někam k nasávání, ale problém je, že když stojím třeba v koloně, tak mám v kabině i splodiny přede mnou stojícího auta. Copak BMW nemá nějaký filtr? Musím zodpovědně říci, že u předchozího auta (VW Passat) jsem mohl stát třeba v ohnisku jakéhokoliv smradu, ale do kabiny se mi nic nedostalo. Máte někdo tušení, jak tomuto zamezit? Jelikož vozím těhotnou přítelkyni, tak mám obavy, že jí to nedělá příliš dobře

Napsal: pon 12.11.2007 10:11
od pozisss
zkus funkci hledat a klíčova slova - zplodiny v kabině
Je tady toho mrak...
Napsal: pon 12.11.2007 10:15
od Speedy
nejspis mas nekde nejakou dirku ve vyfuku a druhak nemas asi automaticky vnitrni okruh.
Napsal: pon 12.11.2007 10:18
od crusader
Speedy píše:nejspis mas nekde nejakou dirku ve vyfuku a druhak nemas asi automaticky vnitrni okruh.
Dírka tam asi někde je a jako nouzový řešení používám sepnutí vnitřního okruhu, ale v okamžiku sepnutí to za chvilku přestává topit. Jinak auto je e46 320D s autom. klimatizací.
Napsal: pon 12.11.2007 11:24
od d.aemon
Zkontroluj napojení od svodů na výfukové potrubí. Je tam spoj, který se rád propálí a potom to dělá přesně tohle. Poznáš to, když zvedneš auto nebo najedeš na jámu. Je to celé černé hned za motorovým prostorem. Nový stojí celkem ranec, ale Huska to řešil husím krkem a prý v prohodě. Taky mě to čeká.
Pokud jde o vnitřní okruh - topit by to mělo. Není důvod, kromě závady, proč ne.
Taky bys tam měl mít možnost automatického spínání vnitřního okruhu když to detekuje nějaký "smrad", ale jak je to spolehlivé, to nevím. Mně se zdá, že nijak moc, ale možná to čidlo odchází...
Napsal: pon 12.11.2007 14:24
od crusader
Díky moc, nechám to zkouknout.
Napsal: pon 12.11.2007 19:25
od Huska
d.aemon píše:Zkontroluj napojení od svodů na výfukové potrubí. Je tam spoj, který se rád propálí a potom to dělá přesně tohle. Poznáš to, když zvedneš auto nebo najedeš na jámu. Je to celé černé hned za motorovým prostorem. Nový stojí celkem ranec, ale Huska to řešil husím krkem a prý v prohodě. Taky mě to čeká.
Pokud jde o vnitřní okruh - topit by to mělo. Není důvod, kromě závady, proč ne.
Taky bys tam měl mít možnost automatického spínání vnitřního okruhu když to detekuje nějaký "smrad", ale jak je to spolehlivé, to nevím. Mně se zdá, že nijak moc, ale možná to čidlo odchází...
tak jen doplním že jsou to tři roky a pořád OK
náklady 1/10 proti klasickým opletencům 
Napsal: úte 13.11.2007 09:09
od crusader
Tak jen pro ostatní, jako další možná závada tohoto problému. Po kontrole byly svody v pořádku, ale splodiny unikají z pružné části výfuku, takže mě čeká výměna pletence.
Napsal: úte 13.11.2007 12:27
od Whisky
jakej husi krk si pouzil?
Napsal: úte 13.11.2007 13:31
od d.aemon
crusader píše:Tak jen pro ostatní, jako další možná závada tohoto problému. Po kontrole byly svody v pořádku, ale splodiny unikají z pružné části výfuku, takže mě čeká výměna pletence.
No... takže přesně stejný problém jako mám já a jako řešil i Huska - ne svody, ale napojení za nimi

Napsal: úte 13.11.2007 19:12
od Huska
Whisky píše:jakej husi krk si pouzil?
nerezovej .... zašel jsem do Ferony a tak koupil stejnej průměr jak byl výfuk (respektive měli pouze o kousek vetší takže na 530d se vsuvně nasunuly na výfukovou trubku a obvařili dokola). Dokonce to i zdarma nakrátili na potřebnou délku. Rovnou jsme vyměnili oba dva.
Napsal: stř 14.11.2007 09:30
od Whisky
me to je citit jen obcas...maliko, ale diky za tim, az to bude akutni, tak vim co mam delat.